ایجاد دکوراسیون مدرن

بدون دیدگاه

نحوه ایجاد دکوراسیون مدرن :

بهتر است بدانید که برای ایجاد دکوراسیون مدرن باید از وسایل کمتر استفاده کنید. در واقع هر چه کمتر، بهتر خواهد بود. برای مثال در دکوراسیون مدرن هر چه تعداد مبلمان کمتر باشد، جلوه و زیبایی بیشتری خواهد داشت.

آنچه در دکوراسیون مدرن قابل اهمیت است، سادگی و یکدست بودن وسایل می باشد و معمولا اتاق های مدرن را با چوب های تیره یا سیاه چیدمان می کنند. زیرا رنگ های تیره باعث می شود تا اتاق شما سبکی خاص پیدا کند و آن را مدرن یا کلاسیک نشان دهد. یادتان باشد که اتاق مدرن را از وسایل دکوری پر نکنید، بلکه تنها وجود میز، کاناپه و اشیاء کم نتیجه بهتری خواهد داشت.

اتاق‌پذیرایی مدرن :

همان طور که می دانید اتاق پذیرایی نمایان گر سلیقه و حس هنری صاحبخانه است. در واقع دکوراسیون اتاق پذیرایی نشانه ای از شخصیت صاحب خانه بوده و از این لحاظ چیدمان زیبای آن قابل اهمیت است. برای ایجاد یک اتاق پذیرایی مدرن ایده های متفاوتی می باشد، اما شما می توانید از وسایلی مانند یک ست کاناپه، میز قهوه، ست تلویزیون و میز ناهارخوری استفاده کنید. استفاده از کتابخانه ای که با وسایل دکوری مدرن تزئین شده باشد، ایده جالبی برای اتاق پذیرایی مدرن به شما می رود. فراموش نکنید که در اتاق پذیرایی خود از چند شمع  که در داخل جا شمعی قرار گرفته و دارای رنگ های روشن است، برای مدرن جلوه دادن این اتاق استفاده کنید.

سرویس‌بهداشتی مدرن :

در سرویس بهداشتی هم باید از رنگ های آبی روشن، بنفش، سبز، صورتی و نارنجی استفاده کرد تا بتوان فضایی مدرن ایجاد کنید. زیرا این رنگ ها جسم و روح شما را آرامش‌ می‌دهند. البته فراموش نکنید که نورپردازی ملایم و آینه‌های دیواری به ایجاد این آرامش و خلق فضایی مدرن کمک می کنند.

بهتر است بدانید که مدرن بودن سرویس بهداشتی به معنای این نیست که فقط از رنگ های سرد و سفید استفاده کنید. شما این امکان را دارید که از تنوع رنگی وسایل بهداشتی استفاده کرده و با استفاده از آنها سرویس بهداشتی مدرن را ایجاد کنید.

آشپزخانه مدرن :

بهتر است بدانید که یک آشپزخانه مدرن به شما در انجام کارها انرژی می دهد. زیرا این سبک از آشپزخانه ها دارای یک فضای مرتب و به دور از وسایل اضافه می باشد. برای یک آشپزخانه مدرن منزل رنگ سفید استفاده کنید. وجود کشو های ریلی و صندلی های بدون دسته، به آشپزخانه منزل شما ظاهری مدرن می بخشد.

اتاق‌خواب مدرن :

در صورتی که دوست دارید اتاق خواب مدرنی داشته باشید، بهتر است از چند ایده بهره بگیرید تا بتوانید از این طریق جلوه اتاق خواب خود را مدرن سازید. برای مثال از یک تخت خواب با دو پاتختی و دو چراغ در روی آن‌ها استفاده کنید. حتی می توانید از یک مجسمه یا یک تابلوی نقاشی بر روی دیوار، برای رسیدن به این هدف کمک بگیرید. وجود یک میز آرایش همرا با یک صندلی مدرن ایده بسیار زیبایی برای اتاق خواب شما خواهد بود. یادتان نرود که این اتاق خواب مدرن با یک قالیچه کوچک به همراه یک لوستر فانتزی زیباتر خواهد شد.

اتاق‌ناهارخوری مدرن :

برای اینکه در اتاق ناهار خوری منزل شما احساس رضایت وجود داشته باشد و اعضای خانواده از خوردن غذا لذت ببرند، پیشنهاد می کنیم که حتما اتاق ‌ناهارخوری را به صورت مدرن تزیین کنید. برای این اتاق از یک میز شیشه ای بزرگ، همراه با صندلی های شیک و مدرن استفاده کنید. برای خلق زیبایی در این اتاق از یک لوستر در بالای میز ناهار خوری بهره بگیرید. حتی وجود چراغ های دکوری هم باعث می شود تا جلوه خاصی در اتاق ناهار خوری ایجاد شود. برای پرده این اتاق از رنگ های جذاب مانند قرمز شاد، ارغوانی، قهوه‌ای یا سفید استفاده کنید.

 

نوشتهٔ بعدی
نحوه چیدمان کتابخانه
نوشتهٔ پیشین
تغییر دکوراسیون با صرف هزینه کمتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید