طراحی داخلی نمایشگاه اتومبیل

بدون دیدگاه

طراحی نمایشگاه خودرو :

بهتر است بدانید که برای طراحی فضای نمایشگاه خودروهای لوکس، به متریال نوین و مدرنی نیاز دارید تا بتوانید طرح های خلاقانه و زیبایی را ایجاد کنید. همان طور که می دانید، نمایش محصول برای فروشندگان خودرو بسیار مهم است و تمایل دارند که اتومبیل های خود را به شکل منحصر به فردی به نمایش بگذارند. به همین خاطر باید فضای نمایشگاه اتومبیل به گونه ای طراحی شود که این امکان به راحتی برای افراد مختلفی که برای بازدید از نمایشگاه می آیند، فراهم شود.
نکات مهم برای طراحی دکوراسیون نمایشگاه :
مهم ترین نکته ای که باید در زمان طراحی نمایشگاه اتومبیل در نظر داشته باشید، توجه به مفهوم آینده نگری می باشد و همچنین باید برای این فضا از یک طراحی مدرنیته استفاده شود تا از این طریق شکلی زیبا و محیطی گرم ایجاد شده و حس مهمان نوازی در این فضا جریان پیدا کند.

انجام این کار سخت نبوده و شما با استفاده از متریال جدیدی که امروزه برای تزئین دیوارها و سقف مورد استفاده قرار می گیرد، می توانید فضای نمایشگاه را خاص و منحصر به فرد کنید تا بسیار چشمگیر و رویایی به نظر برسد. برای مثال می توانید از دیوارپوش های سه بعدی بست وال برای دیوارها و همچنین سقف نمایشگاه استفاده کنید. زیرا نمایشگاه های لوکس برای اینکه جلوه خاص و شیکی داشته باشند، نیازمند بهرگیری از متریال مدرن و جدید هستند. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم از دیوارپوش های سه بعدی بست وال که دارای ۳۰ طرح متنوع با ۱۲۰۰ شید رنگی مختلف هستند، استفاده کنید.

نورپردازی نمایشگاه اتومبیل :

نورپردازی در محیط نمایشگاه اتومبیل از اهیمت بالایی برخوردار است. زیرا نورپردازی مناسب باعث می شود تا جلوه خودرو ها بیشتر نشان داده شود. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم برای انجام این کار از طراحان کمک گرفته تا آنها با توجه به نور طبیعی و فضای نمایشگاه، بهترین نورپردازی را ایجاد کنند. حتی می توانید لوگوی نمایشگاه را هم با نورپردازی های خاص چشمگیر تر کنید. البته پیشنهاد می کنیم آرم نمایشگاه را به صورت بزرگ و برجسته نصب کنید تا جلوه بیشتری داشته باشد.

طراحی فضای بیرونی نمایشگاه اتومبیل :
توجه داشته باشید که فضای بیرونی نمایشگاه باید به گونه ای باشد که بتوان از مسافت دور هم به راحتی تشخیص داد که این ساختمان، نمایشگاه اتومبیل است. در واقع باید فضای نمایشگاه را به گونه ای طراحی کنید که توجه هر رهگذری را به خود جلب کند.

در صورتی که می خواهید در ورودی نمایشگاه اتومبیل حس استقبال در مشتریال القا شود، بهتر است از دو عنصر آب و فضای سبز برای ورودی نمایشگاه استفاده کنید، به همین خاطر پیشنهاد می کنیم برای فضای بیرونی نمایشگاه یک محوطه فضای سبز ایجاد کنید که با کمک آبنما تزئین شده باشد. انجام این کار آن هم در قسمت ورودی نمایشگاه باعث می شود تا فضایی گرم و عالی برای ورودی بازدیدکنندگان فراهم شود. البته فراموش نکنید که وجود فضای سبز به همراه آبنما، پیش زمینه مناسبی برای نمایش خودرو های لوکس می باشد.

طراحی اتاق مذاکره نمایشگاه :

بعد از اینکه بازدید از نمایشگاه اتومبیل به پایان رسید، باید بخشی را فراهم کنید تا مشتریان بتوانند از فضای عمومی به مکان تخصصی رفته و مذاکرات بعدی خود را در این محیط انجام دهند، البته در بعضی از نمایشگاه ها به دلیل کمبود فضا، وجود یک اتاق مجزا امکان پذیر نیست، اما توصیه می کنیم با کمک پارتیشن های متحرک این فضا را به وجود آورده تا حس خصوصی بودن در این فضا ایجاد شود.

طراحی نمایشگاه خودرو | طراحی نمایشگاه اتومبیل | طراحی داخلی فروشگاه ماشین | دکوراسیون نمایشگاه اتومبیل | دیزاین نمایشگاه اتومبیل | دکور نمایشگاه خودرو | دیوار فروشگاه اتومبیل | سقف و کف نمایشگاه ماشین

نوشتهٔ بعدی
نگهداری از کفپوش ها
نوشتهٔ پیشین
دیوارپوش چرمی تایل چرمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید