رنگ قهوه ای در دکوراسیون منزل

بدون دیدگاه

استفاده از رنگ قهوه ای در دکوراسیون منزل

وقتی صحبت از رنگ قهوه ای می شود، رنگی شبیه به قهوه برشته را در نظر ما تداعی می کند. زیرا قهوه ای منسوب به قهوه است.

و از آنجایی که رنگ زمین و خاک قهوه ای است، از این رو شکوفایی و روشنی را به ارمغان می آورد. البته بهتر است بدانید که قهوه ای دارای طیف های مختلفی به نامهای خرمایی، خاکی، فندقی و …. است و استفاده از طیف رنگ های قهوه ای در کنار هم ترکیب بی نظیری ایجاد می شود و به همین خاطر وجود رنگ قهوه ای در دکوراسیون منزل شما کاری مطمین و ساده خواهد بود و باعث ایجاد فضایی دنج و راحت می شود

البته این نکته را فراموش نکنید که وجود طیف قهوه ای در اتاق شما آرایش بی نظیری ایجاد می کند و می توانید در تمام قسمت های منزل از آن بهرمند شوید.

اتاق نشیمن با ترکیب رنگ های های گرم :

یکی از مزیت های رنگ قهوه ای این است که می توانید سایه‌های رنگی مختلف را با هم به سادگی ترکیب کنید. برای مثال یک کاناپه به رنگ قهوه‌ای-دارچینی گرم به اتاق نشیمن شما شکل می دهد. البته می توانید این کاناپه را با پرده‌هایی به رنگ اسپرسو و دیوارهایی به رنگ لاته کامل کرده‌ و از آرامش فضا لذت ببرید.

کاراملی رنگی است که به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. زیرا نه تنها گرمای رنگ زرد را دارند، بلکه سادگی رنگ‌های بژ و قهوه‌ای را در خود جای داده اند. رنگ  کاراملی به ویژه در چرم خود را بیش از پیش نشان می‌دهد. از این رو اگر کاناپه ای از جنس چرم دارید، رنگ کاراملی می تواند جلوه ای زیبا به دکوراسیون اتاق نشیمن شما بدهد.

آشپزخانه ای گرم و لوکس :

برای ارتقای یک ظاهر خنثی و گرم می توانید از رنگ های طلایی، برنزی، و مسی استفاده کنید. برای مثال چراغ‌ها، سرامیک‌ها، قاب‌ها، ظروف مسطح، قاشق‌ها و چنگال‌ها از وسایل بسیار خوبی برای اضافه کردن رنگ‌های متالیک براق به آشپزخانه هستند. می توانید کابینت هایی به رنگ شکلاتی گرم را به همراه یک لوستر بزرگ در قسمت مخصوص صبحانه انتخاب کنید. از صندلی های چوبی رستیک برای یک پارچه کردن کل فضای آشپزخانه استفاده کنید.

اتاق خوابی دنج :

در پاییز با کوتاه تر شدن روزها، همه به دنبال یک اتاق خواب دنج و آرام  هستند. از این رو می توانید با یک قالیچه کرم و مبلمان چوبی تیره شروع کرده و سقف اتاق را رنگ روغنی بزنید و سپس از پرده‌ها، پتوها، و بالش‌های شکلاتی استفاده کنید. بهتر است بدانید که با استفاده از سایه‌های ظریف و متنوع رنگ قهوه‌ای در دیوارها، سقف، پرده‌ها، روکش‌ها و قالیچه و… می توانید اتاق خواب لوکسی را ایجاد کنید.

 
استفاده از بافت های رنگی ملایم برای اتاق غذاخوری :

زمانی که از رنگ کاپوچینوی ساده و کم‌رنگ استفاده می کنید، بهتر است از بافت های مختلف در فضا بهره برده تا جذاب‌تر و چشم‌گیرتر به نظر برسند. برای مثال قالیچه‌های با الیاف طبیعی، کرکره‌های چوبی، برای اتاق غذاخوری بسیار جذاب خواهد بود. اما توجه داشته باشید که با اضافه کردن وسیله‌ای لطیف و درخشان مانند آینه‌ یا شیشه‌های جیوه‌ای می توانید فضایی ملایم از رنگ ها را ایجاد کنید.

ایجاد مجموعه ای با طراحی رنگی :

یکی از قفسه های اتاق نشیمن و یا آشپزخانه را انتخاب کنید و در آنها مجموعه از ظروف سرامیکی را قرار دهید. بهتر است این ظروف سرامیکی دارای رنگ های خنثی باشند، زیرا با این کار رنگ‌های دیگری را به رنگ های فضای منزل شما اضافه می‌کند.

نوشتهٔ بعدی
ارتباط طراحی اتاق خواب با هوش کودک
نوشتهٔ پیشین
خانه خود را به مکانی شاد تبدیل کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید