ایده دکوراسیون محل کار

بدون دیدگاه

ایده ای برای دکوراسیون محل کار :
 

بهتر است بدانید که هر تغییری با نوآوری و خلاقیت همراه است. از این رو با تغییر دکوراسیون منزل، محل کار و یا هر محیطی که با آن سر و کار دارید، نه تنها به ایجاد تحول کمک می کنید، بلکه باعث شکوفایی نوآوری در برنامه هایتان خواهید شد. با تغییر دکوراسیون محل کار خود می توانید یک شروع دوباره را تجربه کرده و به خلق نوآوری بپردازید. در صورتی که شرایط کاری شما دچار بحران شده است می توانید با تغییر دکوراسیون محل کار خود شروع مناسبی را ایجاد کنید.   

با انجام راهکارهایی در طراحی محل کار می توانید موقعیت شغلی خود را بهبود ببخشید :

۱- وجود پنجره برای اتاق کار ایده آل :

برای بهبود کیفیت کار خود از مناسب ترین اتاق برای محل کاراستفاده کنید. موضوعی که شاید برای بعضی ها چندان قابل اهمیت نباشد، وجود پنجره در اتاق کار است. اما بهتر است بدانید اتاق بدون پنجره نامناسب ترین اتاقی است که می توان از آن به عنوان اتاق کار استفاده کرد. زیرا در صورت وجود پنجره ای که رو به فضای طبیعی و سبز باز می شود، می توانید انرژی های مثبت و سازنده را در محیط کار خود افزاش دهید. نکته مهم این است که اکسیژن رسانی به مغز در اتاقی که دارای پنجره است، افزایش یافته و قوت بیشتری در افرادی که در اتاق کار می کنند، برای خلاقت و نوآوری به وجود می آید.

۲- انتخاب ساعت مناسب :

بهترین و مناسب ترین ساعت برای اتاق کار، ساعتی گرد یا بیضی است. بر طبق عقیده کارشناسان اشکال گرد، منحنی و بیضی بهترین شکل ها برای تقویت خلاقیت و نوآوری افراد است. البته فراموش نکنید که ساعت اتاق کار هرگز نباید بدون باتری و یا خراب باشد. زیرا برای ایجاد نظم و انظباط در محیط  کار، فعال بودن ساعت بسیار مهم است. در صورتی که ساعت اتاق کار شما خراب باشد، زمان مناسب و مفید را در طول روز از دست داده و بخشی از انرژی خود را بیهوده تلف می کنید.

۳- انتخاب میز های بزرگ :

برای انتخاب میز کار، همیشه به سراغ میز های بزرگ بروید. در واقع متناسب با فضای اتاق کار خود از بزرگترین میز استفاده کنید. بر طبق نظر کارشناسان وجود میز بزرگی که بتوان تمام وسایل و ابزار کار را بر روی آن قرار داد، باعث می شود ذهن آزادتر و بازتری نسبت به برنامه های کاری خود داشته و با فراغ بال بیشتر و نظم بهتری برنامه های کاری خود را پیش ببرد. در واقع میز کوچکی که تمام وسایل بر روی آن انباشته شده باشد، باعث می شود تا آشفتگی ذهنی ایجاد شده و امکان درست فکر کردن را از شخص می گیرد.

۴- وجود تابلویی از طبیعت :

فراموش نکنید که برای دکوراسیون محل کار خود حتما از یک تابلو استفاده کنید. اضافه کردن تابلو به دکوراسیون محل کار خود، باعث می شود تا یک پشتوانه مطمئن و بزرگ به لحاظ روحی داشته باشید. توجه کنید که بهترین تابلو برای اتاق کار تابلویی با موضوع طبیعت خواهد بود. برای مثال تابلویی با منظره کوه، دریا، درختان و… ایده مناسبی برای محیط کار شماست.

۵- خثنی کردن انرژی مغناطیسی با گیاهان :

همان طور که می دانید در هر محیط کاری مسلما از کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، رادیو  و وسایل الکترونیکی دیگر استفاده می شود و هر کدام از این دستگاه ها جریان مغناطیسی از خود ساطع می کنند، که باید آن را کنترل کنید. مناسب ترین راه برای خنثی کردن انرژی های مغناطیسی که در اتاق وجود دارد، استفاده از گیاهان و گل های طبیعی آپارتمانی بوده و بهتر است که از گیاهانی با برگ های سبز بزرگ استفاده کنید. وجود گیاهان در محل کار، علاوه بر اینکه میزان انرژی مغناطیسی را کنترل می کند، باعث شده تا خستگی ناشی از کار روزانه را از بین ببرد. 

۶- وجود گیاه بامبو در محل کار :

گیاه بامبو دارای نماد پایداری، استقامت و مقاومت بوده و این نماد در سراسر جهان معروف است، زیرا گیاه بامبو با سخت ترین شرایط خود را تطبیق داده و به زندگی ادامه می دهد. از این رو با قرار دادن این گیاه در محل کار خود می توانید انرژی مقاومت و پایداری را در برنامه ها و پروژه های کاری خود تقویت کنید. به همین علت توصیه می کنیم که در محل کار خود، برای تحریک نیروی مقاومت از گیاه بامبو بهره بگیرید. البته توجه داشته باشید که این گیاه را در جایی کنار پنجره قرار دهید. گیاه بامبو به شما کمک می کند تا از پس مشکلات مختلف کاری بر آمده و با پستی و بلندی های کاری مقابله کنید.    

 

نوشتهٔ بعدی
مناسب ترین رنگ ها جهت دکوراسیون
نوشتهٔ پیشین
چیدمان خانه های کوچک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید