ایده های نو در تزئینات منزل

بدون دیدگاه

ایده های نو در تزئینات منزل

مسلما هر انسانی از ایده های نو برای تغییر دادن طراحی دکوراسیون منزل خود در جهت بهتر و زیبا تر شدن محیط استقبال میکند .
اگر شما هم جزء افرادی هستید که به دنبال این متد ها هستید به نکات زیر توجه کنید .نکاتی که خواندن آنها و چه بسا اجرای عملی آن به زیبایی فضای خانه شما کمک میکند .

۱– تنوع در تغییر چیدمان مبلمان  
میتوان مبلمان را از کنار دیوار ها برداشته و به شکل مورب بچینید . در هنگام حضور مهمان میتوان مبلمان را در اطراف قرار داده تا فضای بیشتری را داشته باشید .

۲- خاص کردن یک دیوار
یکی از دیوارهای خانه که به نظر قابل رویت و مهم تر است را میتوان خاص نمود . تابلوها و لوازم هنری از آن آویزان کنید و مبل جدید و زیبایی در آن قسمت قرار دهید. بهتر است که یکی از دیوار های خانه را دیوارپوش کنید (دیوارپوش های سه بعدی جدید BestWall گزینه ای بسیار مناسب جهت این منظور هستند). همان طور که میدانید دیوار پوش های سه بعدی بهترین و جدید ترین نمونه های دیوار پوش بوده و میتوان از از طرحای مختلف آن با توجه به سلیقه خود استفاده کنید و به عبارتی یکی از دیوار های منزل را خاص کنید .

۳- طبیعت در خانه
برای ایجاد حال و هوای تازه در محیط منزل از گیاهان استفاده کنید . در واقع با این کار طبیعت را به محیط خود دعوت میکنید. استفاده از گلدانهای کوچک تزیینی، شادابی را به فضا میبخشد . تا جایی که ممکن است از گل مصنوعی استفاده نکنید اگرچه برخی گل های مصنوعی هم بسیار شبیه طبیعی آنها هستند .

۴- یک قالیچه در نقطه‌ای بیندازید
استفاده از یک قالیچه دراتاق نشیمن بسیار مناسب است البته بهتر است که قالیچه‌ای متناسب با اسباب و لوازم اتاق انتخاب کنید و آن را پایین میز بیندازید.

۵-آویزان کردن آینه
برای انعکاس شخصیت افراد خانواده از تابلوها و حتی آینه استفاده کنید . سعی کنید از قاب‌های تزئینی‌تر و زیباتر استفاده کنید. هنگام آویزان‌کردن دقت کنید که تابلو از هر قسمت خانه قابل مشاهده و گیرا باشد.

۶- تجمع مجسمه ها در یک فضا
میتوانید از مجسمه های کوچک و فانتزی در فضای خانه خود بهره ببرید و آنها را در کنار یکدیگر قرار دهید . البته توجه داده باشید که مجسمه ها با هم مرتبط باشند . میتوان با اندکی سلیقه شکل مناسبی به چیدمان مجسمه ها داده و جلوه انها را دو چندان کنید .

۷- کوسن، ایده مناسب برای تزیین
بالشتک های کوچک و تزیینی با رنگ بندی متنوع جلوه با شکوهی به فضای خانه میدهند. با استفاده از این کوسن ها رنگ و بوی خانه خود را تغییر دهید .

۸- تغییر لامپ و لوستر و سایل روشنایی
لوسترها و لامپ‌های فانتزی و به روز را برای فضای خانه خود انتخاب کنید تا در نگاه بیننده سبک خانه شما به بهترین شکل ممکن آشکار شود.البته هماهنگی لوسترها با محیط و وسایل خانه را نیز فراموش نکنید .  

۹-تنوع در لحاف و رو تختی
 امروزه لحاف و روتختی ها به قدری متنوع شده اند و در بازار موجود میباشند که چشم هر بیننده ای را مات میکنند . استفاده رو تختی های تزیینی یا رو میزی های فانتزی در انواع و و جنس های مختلف پیشنهاد خوبی خواهد بود .  

 

نوشتهٔ بعدی
طراحی و زیبا سازی سقف منزل
نوشتهٔ پیشین
تاثیر ترکیب رنگ در طراحی دکوراسیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید