تزیین دیوار های منزل

بدون دیدگاه

تزیین دکوراتیو دیوارهای منزل

برای تزئین دیوار های خالی خانه راه کارهایی وجود دارد که از سادگی و یکنواختی آنها کاسته و جلوه ای زیبا به دیوار خانه شما می دهد .

۱- رنگ آمیزی دیوار ها :

راحت ترین و ساده ترین راهی که پیشنهاد می شود، رنگ کردن دیوار های خانه می باشد . بهتر است از یک رنگی که با سایر قسمت های منزل هماهنگی  دارد، استفاده کنید تا مکمل بخش های دیگر اتاق باشد . با کمی خلاقیت می توانید از این رنگ برای ایجاد نوارهای ساده یا راه راه روی دیوار استفاده کنید .

۲- تصاویر بر روی دیوار :

استفاده از تصاویر مختلف و متفاوت یک راه زیبا و جالب برای تزئین کردن دیوار های خانه می باشد . استفاده از تصاویر یا پوستر های بزرگ و کوچک  هم ترکیب زیبایی ایجاد خواهد کرد .

۳-چوب بر روی دیوار :

 اگر علاقمند به سبک سنتی هستید ،با استفاده از تکه های چوب های پرداخت شده یا تخته های کوچک برای پوشش دیوار های منزل استفاده کنید .برای این کار علاوه بر چوب هایی به رنگ طبیعی می توانید از چوب های رنگ شده هم استفاده کنید .

۴-استفاده از کاغذ دیواری :

یک روش رایج برای تزئین دیوار ها استفاده از کاغذ دیواری می باشد  که دارای طرح های مختلف هستند .

۵- قفسه بندی کردن دیوار :

راه دیگر برای تزئین دیوار، دکور بندی و قفسه بندی کردن دیوار می باشد . می توانید از قفسه های چوبی که برای تزئین دیوار هستند به عنوان محل قرار گرفتن وسایل تزئینی، دکوری و قاب عکس ها استفاده کنید . با چیدمان خلاقانه این قفسه، سلیقه شخصیت و میزان خلاقیت خود را به نمایش بگذارید.

۶- دیوار پوش های سه بعدی بست وال :

دیوار پوش های سه بعدی جدیدترین متدی است که باعث می شود خانه شما زیبایی منحصر بفردی پیدا کند. این دیوار پوش های مدرن از فیبرهای ساقه نیشکر و همچنین نانو پلیمر های یو ال پی تولید می شوند. با رنگها و طراحی های متعدد این دیوار پوش های سه بعدی ، می توانید دکوری مدرن و متفاوت را ایجاد کنید.

 

۷- استفاده از عکس‌ و قاب عکس :

نصب عکس و  قاب عکس بر روی یک دیوار خانه ، راه دیگری برای تزئین دیوار منزل شماست .فقط باید بر اساس اندازه و رنگ دیوار، عکس‌ها و قاب‌های مناسب را انتخاب کنید. می توانید به جای قاب عکس از بشقاب های تزئینی زیبا استفاده کنید و طرحی جالب ایجاد کنید .

 

 

نوشتهٔ بعدی
انواع آینه
نوشتهٔ پیشین
انواع سقف کاذب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید