دیوار پوش های جدید چرمی

درباره دیوارپوش های چرمی

امروزه از مواد و مصالح مختلفی در طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف استفاده می شود و نمی توان تاثیر شگرفتی که مواد جدید روی دکوراسیون داخلی می گذارند را نادیده گرفت. زیرا هر چه از مواد بیشتری در فضاهای مختلف استفاده شود، بدون تردید محیطی با کفیت بالاتر و زیباتر ایجاد می شود.
چرم از جمله متریالی است که در فضا سازی نقش بسیار مهمی دارد و می توان از آن در ساخت مبلمان چرمی خاص، تودوزی ماشین های لوکس و … استفاده نمود. دیوارپوش ها هم جزء متریال به شمار می روند که هر چه تنوع آنها بیشتر باشد، باز هم کم است و امروزه دیوارپوش هایی وارد بازار شده اند که دارای یک لایه رویی از جنس چرم هستند که به آنها در اصطلاح دیوارپوش چرم گفته می شود.

مشخصات دیوارپوش چرمی

چرم قابل استفاده در دیوارپوش های چرمی هم  به صورت طبیعی و هم به صورت سینتتیک می باشد و دارای رنگ های متنوعی بوده که به راحتی با دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف همخوانی داشته و می توان از آن برای دیزاین فضاهای مختلف استفاده نمود.
توجه داشته باشید که دیوارپوش چرمی بر روی یک سطح صاف و یکنواخت چسبانده می شود و در صورتی که سطح ناهمواری وجود داشته باشد، با کمک ای دی اف خام می توان سطح یکنواختی را ایجاد کرده و دیوارپوش های چرمی را روی آنها چسباند.

ویژگی پنل های چرمی

این نوع دیوارپوش ها جایگزین مناسبی برای کاغذ دیواری بوده و می توان از آنها برای پوشش دیوار های داخلی ساختمان استفاده نمود. تنوع رنگ و طرح در دیوارپوش های چرمی بسیار بالاست و با وجود اینکه قابلیت شستشو دارند، اما پایداری خود را حفظ می کنند.

یکی از مهم ترین ویژگی های دیوارپوش چرمی قابلیت برداشت و نصب مجدد در مکان دیگری می باشد و این مزیت برای افرادی که در خانه های استیجاری زندگی می کنند، بسیار اهمیت دارد و چون نحوه نصب آنها کار راحتی می باشد، در مصرف انرژی تا حد زیادی صرفه جویی می شود.

 دیوارپوش های چرمی به دلیل فرم و نوع مواد سازنده آنها عایق بسیار مناسبی در مقابل حرارت و صوت هستند و می توان از آنها به عنوان دیوارپوش های دکوراتیو و کاربردی استفاده نمود و معمولا برای جلوگیری از ورود صدا به داخل محیط از آنها استفاده می شود تا افراد بتوانند در یک محیط آرام به کار خود ادامه دهند. دیوارپوش های چرمی به گونه ای هستند که می توان از متریال دیگری مانند پارچه بر روی آنها استفاده نمود که این خود مزیت دیگری برای این نوع دیوارپوش های دکوراتیو می باشد.

مکان های قابل استفاده از پنل های چرمی

دیوارپوش های چرمی نه تنها برای تزئین دیوارها کاربرد دارند، بلکه عایق بندی دیوار ها را هم فراهم می کنند و می توان از آنها در تمام ساختمان های خصوصی و عمومی مانند فضاهای مسکونی، اداری، تجاری و همچنین نمایشگاه های اتومبیل، گالری های فرش، فروشگاه های مختلف، ویترین بوتیک ها و به صورت دکوراتیو در داخل رستوران ها و به خصوص استدیو های ضبط موسیقی، آمفی تاترها، سالن های سینما و حتی در فضاهای مختلف لابی ها و هتل ها و … نصب نمود.

ابعاد تایل های چرمی

ابعاد تایل ها به صورت استاندارد تولید شده توسط کارخانه  ۱۰*۱۰ ,  ۱۰*۲۰  ,  ۱۵*۳۰  ,  ۱۵*۱۵ , ۲۰*۲۰   , ۲۵*۲۵  , ۳۰*۳۰  سانتیمتر می باشد و در صورت درخواست مشتری ابعاد سفارشی هم  تولید خواهد شد. این نوع تایل های به صورت سه بعدی، تخت، توپر و نرم طراحی و تولید می شوند و از کنار هم قرار گرفتن آنها می توان طرح های مدرن و متنوعی را ایجاد نمود.

کاربرد دیوارپوش های چرمی در قسمت های مختلف منزل

دیوار پشت تلویزیون

دیوارپشت تلویزیون از جمله فضاهایی است که برای تزئین آن ترفند های مختلفی مانند کاغذ دیواری و … ارائه می شود. اما پیشنهاد می کنیم برای خاص، مدرن و زیباتر جلوه دادن فضای پشت تلویزیون از پنل های چرمی استفاده کنید تا دکوراسیونی نرم و در عین حال شیک ایجاد شود.

دیوار کنار میز ناهار خوری

برای تزئین و دکوراسیون دیوار کنار میز ناهارخوری می توانید از دیوارپوش های چرمی بهره گرفته و با کمک طرح و رنگ های متنوع آنها فضای ناهار خوری را از یکنواختی خارج کنید.

دیوارهای دکوراتیو لابی

برای پوشش دکوراتیو دیوارهای لابی ساختمان می توانید از پانل های چرمی کمک بگیرید. این دیوارپوش ها گزینه مناسبی برای زیبا تر کردن لابی ساختمان بوده و نگاه هر بیننده ای را جذب می کند.

دکوراسیون ورودی خانه

ورودی  خانه از جمله فضاهایی محسوب می شود که باید نمایی زیبا و جذاب داشته باشد و با کمک قطعات چرمی می توان پوششی متفاوت و زیبا را در قسمت ورودی خانه ایجاد نمود. اگر در ورودی خانه فضای حکاکی دارید، می توانید تایل ها را داخل این حکاکی پچسبانید و دکوراسیون زیبا و چمشگیری را در این قسمت از خانه خود ایجاد کنید.

دیوار اتاق خواب و بالای تاج تخت خواب

تایل های چرمی به واسطه نوع متریال و قابلیت ارتجاعی آنها پوشش خوبی جهت دیوار های اتاق خواب بوده و علاوه بر بوجود آوردن فضایی گرم و لطیف عایق خوبی جهت عبور صدا نیز می باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و روئیت طرح ها و اجراء ها لطفا” اینجا را کلیک کنید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید