طراحی دکوراسیون بوتیک

طراحی دکوراسیون بوتیک

همان طور که می دانید مهم ترین چیزی که باعث جذب مشتری و انتخاب مناسب او در یک مغازه می شود، طراحی دکور آن مغازه می باشد. در واقع دکور مغازه نقش بسیار مهمی در جذب و موفقیت شغلی هر کسی خواهد داشت. به همین خاطر در صورتی که به فکر راه اندازی یک مغازه هستید، بهتر است برای دیزاین و طراحی آن برنامه ریزی کنید. زیرا هرگز یک مغازه شلوغ باعث جذب مشتری نشده و حتی باعث می شود تا هر شخصی که وارد مغازه می شود، گیج شده و در این شرایط انتخاب برای او مشکل می شود.

اگر مغازه ای که می خواهید راه اندازی کنید، بوتیک است، باید بدانید که طراحی بوتیک کار آسانی نبوده و بدون شک برای اینکه طراحی ایده آلی را انجام دهید، نیازمند یک برنامه ریزی دقیق هستید. اما یادتان نرود که برای طراحی بوتیک نه تنها باید برای وقت خود ارزش گذری مناسبی انجام دهید، بلکه باید یک سری اصول اولیه را رعایت کرده و حتی سرمایه مناسبی را هم در نظر داشته باشید.

جالب است بدانید که معماری و طراحی دکوراسیون داخلی راهکار های خوبی را برای تجارت محصولات مختلف ارائه می دهد و این مسله برای محصولات خوب و با کیفیتی که نیاز به یک فضای مناسب برای عرضه شدن دارند، بسیار موفقیت آمیز خواهد بود. حتی می توان گفت که طراحی دکوراسیون باعث می شود تا فضای مناسبی برای جذب مشتری و همچنین آسایش او فراهم شود. از این رو توصیه ما این است که به ارتباط انسان ها با فضا و مکان دقت کرده و تلاش کنید محیطی را طراحی کنید که در قدم اول مشتری را جذب کرده  و در قدم بعدی باعث شود تا او در کمال آرامش خرید خود را انجام دهد.

بهتر است بدانید که در طراحی دکوراسیون بوتیک باید نور و حجم را باهم تلفیق کرده تا از این طریق بتوانید ارتباط موثری بین پوسته درونی و بیرونی فضا ایجاد کنید و در صورتی که بخواهید فضای یکپارچه ای را برای عرضه مناسب محصولات ایجاد کنید، می توانید از پارتیشن های چوبی  یا دیوارپوش های سه بعدی بست وال استفاده کنید. زیرا با به دلیل سه بعدی بودن می توانند جلوه محصولات شما را بیشتر نشان دهند.

فراموش نکنید که برای طراحی بوتیک از یک دکوراتور کمک گرفته و از او بخواهید تا با توجه به فضای بوتیک و سلایق شما طراحی مناسبی را انجام دهد. در صورتی که می خواهید تعمیرات کلی در محیط انجام دهید، از دکوراتور خود بخواهید تا در زمینه معماری و انتخاب رنگ به شما کمک کند تا بتوانید انتخاب درستی را داشته باشید. یادتان نرود که بخش های مختلفی مانند نمای بیرونی بوتیک، کفپوش ها، قفسه های لباس، اتاق پرو، ویترین های دکوری و… از جمله مواردی است که در زمان طراحی دکوراسیون بوتیک باید به آن توجه داشته باشید.

بدون شک برای ارائه محصولات خود به ویترینی جذاب و چشمگیر نیاز دارید تا از این طریق بتوانید مشتریان را به داخل بوتیک جذب کنید. توصیه ما این است که از شلوغ کردن ویترین خودداری کرده و برای اینکه جلوه ای خاص در ویترین مغازه ایجاد کنید، از دیوارپوش های سه بعدی بست وال کمک بگیرید و با نورپردازی های سقفی، بکراند سه بعدی زیبایی برای عرضه محصولات خود ایجاد کنید.

همان طور که می دانید رنگ ها جزء عناصر مهم در طراحی دکوراسیون هر فضایی می باشند. از این رو در فضای بوتیک استفاده از رنگ سفید به نوعی القا کننده آرامش و صفا می باشد. به همین خاطر می توانید در فضای بوتیک از رنگ سفید بهره بگیرید. زیرا به راحتی می توانید رنگ سفید را با هر رنگی ترکیب کرده و با قرار گرفتن رنگ ها در کنار هم تعادل و ریتم زیبایی را در فضای بوتیک ایجاد کنید.

بهتر است بدانید که دیوارها به دلیل وسعت حضور خود در یک فضا دارای جایگاه خاص و ویژه ای هستند و این مسله باعث می شود تا میزان تاثیر گذار بودن دیوار ها بر روی سایر وسایل بسیار پر رنگ و چشمگیر باشد. البته  فراموش نکنید که دیوارها می توانند در تغییر وسعت و نور فضای بوتیک بسیار موثر باشند، از این رو توصیه می کنیم تنها به رنگ آمیزی دیوار ها بسنده نکرده و با کمک پوششی مناسب، دیوارهای بوتیک را تزئین کنید. پیشنهاد ما استفاده از دیوارپوش های سه بعدی بست وال است که با طرح ها و رنگ های متنوعی که دارند، می توانند جلوه ای خاص در بوتیک شما ایجاد کنند.

نکته بعدی که باید در زمان طراحی دکوراسیون بوتیک به آن توجه داشته باشید، نوپردازی مناسب فضا می باشد. از آنجایی که نورپردازی از عناصر مهم در دکوراسیون بوده، از این رو به جذب مشتری کمک می کند. حتی در اتاق پرو و جایگاهی که برای نشستن همراهان در نظر گرفته  اید هم باید علاوه بر لامپ های سقفی از روشنایی های دیگری هم بهره بگیرد تا مشتری بتواند با نور مناسب انتخاب درستی را انجام دهد.
دکوراسیون ویترین بوتیک با پانل سه بعدی بست وال
طراحی داخلی مغازه های شیک فروش پوشاک
طراحی ویترین بسیار زیبا با دیوارپوش های سه بعدی بست وال طرح صخره
دیزاین مزون و بوتیک با استفاده از پانل دکوراتیو و ام دی اف های گلاس
دیوارپوش سه بعدی و ام دی اف گلاس برای دکوراسیون جذاب بوتیک
دکوراسیون ویترین
دکوراسیون بوتیک با دیوار پوش
طراحی ویترین بوتیک
دکور ویترین با پنل دکوراتیو

طراحی بوتیک | دکور بوتیک | دکوراسیون بوتیک | طراحی دکوراسیون بوتیک | طراحی فروشگاه پوشاک | دکور فروشگاه پوشاک | دکوراسیون فروشگاه پوشاک | دکور ویترین بوتیک | سقف بوتیک | تزیین دیوار بوتیک | نور پردازی بوتیک | دیوار پوش فروشگاه پوشاک | طراحی داخلی بوتیک و نمایشگاه پوشاک

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید