طراحی دکوراسیون حمام

بدون دیدگاه

تغییر دکوراسیون حمام

با کمی ذوق و سلیقه و یک تغییر کوچک که خیلی هم پر هزینه نیست، می توانید تاثیری فوق العاده در زیبا کردن فضای داخلی حمام داشته باشد. همان طور که می دانید با ایجاد تغییرات کوچک در سرویس حمام منزل خود می توانید کاربری آن را بالا برده و راحت تر از آن استفاده کنید.

می توانید با استفاده از چند راهکار به تغییر چیدمان حمام بپردازید :

مرتب بودن حمام با قفسه ها

کابینت ها و قفسه ها نقش مهمی در مرتب بودن حمام دارند. از این رو می توانید از قفسه های باریک و بلند برای قرار دادن وسایلی مانند لوازم آرایش، سشوار، دستمال های توالت، تیغ ها و کرم های اصلاح و صابون ها و شامپوهای اضافی استفاده کنید. وجود این کابینت ها در حمام به شما این امکان را می دهد که فضای بیشتری در اختیار داشته باشید. 

تغییرات کوچک

همان طور که می دانید تعویض تمامی قسمت های تشکیل دهنده یک حمام مانند شیرآلات، چراغ روشنایی و کاشی های کف و دیوار به احتمال زیاد به هزینه زیادی احتیاج دارد. از این رو بهتر است  تمرکز خود را روی وسایل کوچک مانند سردوش و جاصابونی قرار داده و آنها را تغییر دهید. این کار می تواند دکوراسیون حمام خانه شما را تغییر دهید.   

تزئینی های کوچک

در صورتی که حمام منزل شما دارای سکو باشد، می توانید با استفاده از وسایل ساده  و حتی تزئینی جلوه زیبایی به آن بدهید. برای مثال از یک سبد حصیری خوش رنگ و زیبا برای قرار دادن حوله های کوچک به صورت رولی استفاده کنید.
 

وجود پرده در حمام

پرده که در حمام از آن استفاده می کنید را عوض کرده و پرده ای جدیدی انتخاب کنید. زیرا تعویض پرده حمام روشی سریع اما تاثیرگذار برای تغییر دادن حال و هوای حمام است. سعی کنید که از پرده پارچه ای و ضد آب استفاده کنید. اما اگر این مدل را پیدا نکردید می توانید از آویزهای پلاستیکی و رنگی برای زیبا کردن فضای حمام استفاده کنید.

استفاده از صندلی

با قرار دادن یک صندلی در قسمت رختکن حمام می توانید یک استراحتگاه ساده و موقت ایجاد کنید. بهتر است که این صندلی کوچک و جمع و جور باشد تا امکان نشستن برای دقایقی کوتاه را در حمام برای شما فراهم کند. این صندلی به شما کمک می کند تا فرصتی برای خشک شدن بدن خود در فصل سرما را داشته باشید. می توانید وسایل و لباس های خود را بر روی آن قرار دهید. البته فراموش نکنید که مدل و رنگ صندلی باید هماهنگ با چیدمان حمام باشد.

رنگ های شاد

از رنگ های متنوع و شاد در حمام منزل بهره بگیرید. معمولا حمام دارای رنگ سفید بوده و هیچ تنوعی در آن مشاهده نمی شود. اما بهتر است با استفاده از رنگ های شاد، رنگین کمان را به حمام خانه خود آورده و جذابیت فضای حمام را بیشتر کنید. برای مثال صابون ها، حوله ها، دمپایی ها و پرده حمام را رنگی انتخاب کنید. در واقع اگر به دنبال تغییر در فضای حمام خود هستید، از عناصر رنگی متنوع استفاده کنید.

استفاده از لامپ های ال ای دی

اگر حمام شما دارای لامپ های کم نور و قدیمی است، بهتر است که آنها را با لامپ های ال ای دی تعوض نمایید. زیرا این لامپ ها نه تنها کم مصرف هستند، بلکه دارای تنوع بسیار زیادی می باشند و تاثیر زیادی در تغییر فضای حمام دارند. پیشنهاد می کنیم که این چراغ های روشنایی را در دو طرف آینه نصب کنید، زیرا این گونه نصب کردن چراغ ها باعث می شود تا کمترین سایه را ایجاد کند.
 

استفاده از جاحوله ای

اگر میله آویز حوله ها زنگ زده شده، بهتر است که از یک جاحوله ای مناسب و ساده استفاده کنید. البته یادتان نرود که اگر حوله های حمام زبر و بی رنگ شده است حتما آنها را تعویض کنید.

استفاده از آینه

در صورتی که آینه حمام دچار زنگ زدگی شده است و زیبایی خود را از دست داده بهتر است آن را دور انداخته و یک آینه جدید تهیه نمایید. اما اگر آینه حمام سالم است و ایرادی ندارد می توانید با تعویض قاب آن، تغییری در حمام ایجاد کنید. البته فراموش نکنید که از قابی برای آینه حمام استفاده کنید که مقاوم در برابر آب باشد. آینه هایی که در طرح ها و شکل های مختلف برش خورده اند زیبایی خاصی به حمام شما می دهند.

نوشتهٔ بعدی
دکوراسیونی برای همه اعضای خانواده
نوشتهٔ پیشین
ایجاد آرامش در اتاق خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید