زیبایی اتاق نشیمن‌

اتاق نشیمن باید محیطی گرم و دوستانه و در عین حال زیبا داشته باشد. در زندگی آپارتمانی امروز، نشیمن‌های کوچک در بیشتر خانه‌ها به چشم می‌خورد زیرا در هر خانه ای، اتاق نشیمن پر رفت و آمدترین مکان است، بنابراین باید در طراحی دکوراسیون آن توجه بیشتری به خرج داد تا زیبایی بیشتری را به اتاق نشیمن و منزل خود بیاورید.

به چه اتاقی اتاق نشیمن گفته میشود ؟

به یک فضای خصوصی که در آن بتوانیم بنشینیم، دراز بکشیم، استراحت کنیم، به تماشای تلویزیون نشسته و حتی مطالعه کنیم نشیمن گفته میشود. نشیمن محل اصلی تجمع افراد خانواده است و البته جایی برای حضور دوستانتان که همگی قرار است کاملا راحت باشند . در این اتاق است که انرژی بیش از آن‌که پراکنده شود، جمع می‌شود.

فنگ شویی چه می گوید ؟

فنگ شویی هنر باستانی شرقی است که به معنای قرار دادن هر وسیله در جای صحیح خود است .هنگامی که انسان و محیط پیرامون او با هم هماهنگ باشند، نتیجه اش زندگی خوب و موفقیت برای ماست و هدف فنگ شویی هم رسیدن به همین موفقیت است. برخی مجموعه ای از آثار هنری و وسایل عتیقه را در نشیمن به نمایش میگذارند. البته باید به این نکته توجه داشت که هر چیزی که انتخاب میشود میبایست متناسب با شخصیت افراد باشد. برای دکور بندی از روشی استفاده کنید که از دیدن هر روز آن خسته نشوید ، پس باید سلیقه‌ای خاصی به کار ببرید و با دقت اجناس داخل نشیمن که شامل تلویزیون، مبلمان، اشیای تزئینی و دکورهای زیبا، همچنین تابلوهای شیک و زیباست را در نشیمن‌ خانه‌تان قرار دهید.

تلویزیون را در جایی بگذارید که کمتر مورد توجه قرار گیرد. از انباشتگی و استفاده از میزهای زیاد پرهیز کنید. وسایل را طوری در کنار هم قرار دهید که انرژی به طور یکسان و راحت  در کل اتاق جریان پیدا کند .

از گذاشتن کاناپه ها در مرکز نشیمن و پشت به در خودداری کنید زیرا نمیتوانید کسی را که از در وارد میشود را ببینید. بهتر است هیچ صندلی پشت به در نباشد، صندلی میزبان خود را در موقعیتی قرار دهید که به اطراف خود مسلط باشید .
نور اتاق در فنگ‌شویی بسیار مهم است، چرا که نور، خود انرژی است، میتوانید لامپ مرکزی پر نور را خاموش کرده و از هالوژن هایی که در اطراف و کناره های سقف دارید بهره بیرید و با ایجاد هاله های نور حالت اتاق را عوض کنید. در این حالت اگر از دیوارپوش های سه بعدی بست وال استفاده کرده باشید سورپرایز خواهید شد! همچنین استفاده از آباژور در جایی مخصوص میتواند انرژی را در اتاق فعال کند .

گرمای شومینه

تغییر شدت نور در یک اتاق حائز اهمیت است به دلیل اینکه نیاز اتاق نشیمن با توجه به کاربردهای مختلفی که دارد تغییر میکند .
استفاده از کرکره و پرده نازک در خانه علاوه بر پوشش برای پنجره در رابطه با نور انعطاف لازم را نیز فراهم می‌کند. دور میزی که احیانا” در مرکز اتاق قرار داده اید، صندلی و گل‌های بزرگ بگذارید تا فضا را لطیف و روشن کند. استفاده از شومینه در جای مناسب باعث میشود تا گرمای خانه را خوشایند کند . نصب آینه در بالای شومینه و سطح نقره‌ای براق آینه پادزهری طلایی برای گرمای شومینه فراهم می‌کند.

نشانه های منزل

منزل مسکونی هر فردی پر از نشانه‌هایی است که دائما بر انرژی فرد تاثیر می‌‌گذارد. نصب عکس های خانوادگی بر روی دیوار یا تصاویری از یک منظره یا یک نقاشی،  منبع موثری برای آرامش است و حس همبستگی را در خانه تقویت می کند. با تمرکز بر روی یک چیز میتوان باعث جذب انرژی آن شده و خاطره افرادی که در زندگیتان تاثیر داشته اند را به یاد آورد.

منزل مسکونی هر فردی پر از نشانه‌هایی است که دائما بر انرژی فرد تاثیر می‌‌گذارد. نصب عکس های خانوادگی بر روی دیوار یا تصاویری از یک منظره یا یک نقاشی،  منبع موثری برای آرامش است و حس همبستگی را در خانه تقویت کند، با تمرکز بر روی یک چیز میتوان باعث جذب انرژی آن شده و خاطره افرادی که در زندگیتان تاثیر داشته اند را به یاد آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید