وجود کلکسیون در فضای نشیمن

بدون دیدگاه

استفاده از کلکسیون در اتاق نشیمن

اتاق نشیمن یکی از بخشهایی است که دکوراسیون آن باید دارای هویت باشد و یکی از راهکار هایی که می تواند به این فضا هویت و شخصیت خاصی ببخشد و باعث شود تا احساس تعلق خاطر برای صاحبخانه به وجود آید استفاده از کلکسیون های متفاوت از عناصر مختلف است که باعث می شود افرادی که وارد خانه شما می شوند حس راحتی و خوشایندی داشته باشند.

در اتاق نشیمن تنها نباید به چیدمان مبلمان و نحوه قرار گرفتن آنها و همچنین سایر عناصر دکوراسیون اکتفا کرده بلکه باید به تمام جزئیات و اکسسوری هایی که قرار است در این فضا قرار داده شود توجه نمود زیرا نحوه قرار گرفتن کوچکترین عنصر هم در اتاق نشیمن تاثیرگذار است. از این رو چند راهکار برای اینکه بتوان دکوراسیونی با هویت در اتاق نشیمن ایجاد کرده را پیشنهاد می دهیم تا از این طریق بتوان امضای صاحبخانه  را روی دکوراسیون قرار داده و کلکسیونی زیبا، شخصی و منحصر به فرد ایجاد شود.

۱- یکی از کلکسیون هایی که می توانید از آن در اتاق نشیمن استفاده کنید و به خوبی می تواند القا کننده حس صمیمی و دوست داشتن باشد استفاده از کلکسیون قاب عکس های خانوادگی می باشد. این مدل از کلکسیون را می توان هم به صورت رومیزی و هم به صورت دیواری اجرا نمود و  هر دو صورت می تواند اصالتی غنی را در دکوراسیون اتاق نشیمن ایجاد کند.

اگر به عکس های خانوادگی علاقه دارید می توانید کلکسیونی از عکس های قدیمی، جدید، سیاه و سفید و رنگی را تهیه کرده و با جمع آوری مجموعه ای زیبا و خاطره انگیز از عکس هایی که مربوط به خود، خانواده و دوستان صمیمی هستند نقشی زیبا در این اتاق ایجاد کرده و غوغایی در اتاق نشیمن منزل خود برپا کنید.

۲- در صورتی که تمایل دارید که بر روی دیوار قاب عکس های مختلفی را بر پا کنید بهتر است از سبک گالری ها استفاده کنید. زیرا در این سبک برای اندازه، ابعاد و همچنین نحوه قرار گرفتن قاب ها در کنار یکدیگر هیچ محدودیتی وجود ندارد و این امکان را برای شما فراهم می کند که قاب های دیواری را به یک اندازه و به صورت منظم و یا با ابعاد مختلف وبه صورت نامنظم بر روی دیوار نصب کنید. در هر صورت قبل از مشخص نشدن جای دقیق قاب بر روی دیوار میخی نکوبیده و قبل از نصب کردن قاب ها به چیدمان درست آنها بر روی دیوار فکر کنید و بعد از تصمصم نهایی اقدام به نصب قاب ها کنید.

۳- قاب عکس هایی که قرار است در اتاق نشیمن از آنها استفاده شود می توانند با سبک و رنگ های متنوعی باشند زیرا در این صورت است که یک کلکسیون گلچین شده و خیره کننده به وجود می آید. اما گاهی پیش می آیند که صاحبخانه طرفدار یک جلوه خاص و یک دست می باشد که در این حالت می توان از عکس های یک شکل استفاده نمود که همین ایده خود به حد کافی متفاوت و زیبا خواهد بود.

۴- کلکسیونی که برای دکوراسیون اتاق نشیمن می توان در نظر گرفت کاملا بدون محدویت خواهد بود و این امکان وجود دارد که از هر عنصری که به آن علاقه مند هستید استفاده کنید. مجموعه ای از انواع و اقسام اشیاء و عناصری که به شما حس خوبی می دهد را جمع آوری کرده و در بخش مناسبی از اتاق نشیمن قرار دهید. برای مثال می توانید کلکسیونی از کلاه های مختلف، لیوان های سرامیکی و یا تمبر های قدیمی را انتخاب کنید که همگی باعث می شوند تا نمایش زیبایی از احساس شما باشند. حتی کلکسیونی از بشقاب های خوش رنگ و طرح دار که از دوره های مختلف بوده یا از اشخاص مختلفی به شما هدیه شده باشد هم می تواند مجموعه ای به یادگار و زیبا را ایجاد کند که نشان دهنده هویت اتاق نشیمن منزل شما خواهد بود.

نوشتهٔ بعدی
روانشناسی دکوراسیون داخلی
نوشتهٔ پیشین
ایجاد تغییر در فضای داخلی منزل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید