پتینه کاری لاکچری

بدون دیدگاه

پتینه کاری لاکچری

پتینه هنری می باشد که در آن با استفاده از رنگ های مختلف و نیز ابزارهای متفاوت، بافت های بصری زیبا و متنوعی بر روی سطوحی نظیر: دیوار، سقف، ستون و… ایجاد می شود.

با استفاده از این مجموعه آموزشی از بهترین و سریع ترین راه های ایجاد طرح و بافت های فوق العاده زیبا و حرفه ای بر روی دیوار و انواع سطوح و اشیا بهره خواهید برد. آموزش های پتینه برای ایجاد طرحهای زیبا و شکیل دکوراسیون داخلی اتاق های مسکونی و اداری، ستون ها، اشیا، مجسمه، درب و پنجره جهت تأثیرات بصری بسیار خوبی بر ساکنین و افراد خواهد داشت.

اجرای پتینه دیوار منازل جز یکی از پرطرفدارترین محصولات در سرتاسر دنیاست امروزه با استفاده از متریال های لوکس و نوینی که در سراسر دنیا وجود دارد به زیبایی میتوان هنر پتینه را روی هر نوع محصولی پیاده کرد که از جمله این متریال های  لوکس و لاکچری می توان به دیوار پوش های سه بعدی بست وال اشاره کرد، در واقع یک دیوار ساده می تواند با صرف کمی زمان و هزینه نه چندان زیاد، به یک دیوار بسیار زیبا و چشم نواز تبدیل گردد . هنر انجام پتینه دیوار و تکنیک های پتینه ساختمانی بسیار گسترده است، با یک تکه پارچه و یا اسفنج و یا نایلون و کمی رنگ، می توان پتینه کاری دیوار را انجام داده و شکل دیوار را به شکلی زیبا و دلفریب تغییر داد امّا باید تا حدودی با هنر اجرای پتینه دیوار آشنا باشید.

قسمتی از جذابترین بخش در رنگ آمیزی و دکوراسیون منزل و یا محیط کار که با تنوع و طیف وسیع رنگها و طرحهای مختلف قابل دیدن است اجرای پتینه کاری میباشد. از اینرو در راستای زیباتر شدن محیط مورد نظر بسیار قابل تفکر است. از این رو طراحی وایده پردازی به همراه یک هنرمند پتـینه کاری حرفه ای که دارای سبک و ایده باشد را می طلبد. ایده پتیـنه و نوع استفاده از اجناس و تکنیک بهمراه انتخاب سبک  ورنگ برای آن محیط یکی از مهمترین قسمتهای خدمات پتـینه روی چوب در ساختمان میباشد که تفاوت بسیار با پتیـنه کاری روی سفال ویا ظروف دارد که منجمله پتـینه ورق طلا -طرحهای برجسته که در سبکهای مختلف پتیـنه کلاسیک و یا پتینه سنتی و مدرن ویا سیاه قلم یا پتـینـنه سایه کاری ابزارها و دیوارها و سقفهادارد از اینرو یک مجری پتینه حرفه ای باید بدرستی تلفیق رنگها وطرحهای مورد نظر خود رابا خواست طرف مقابل بداند که هم سبک کار و هم هارمونی رنگها و کار نگهداری شود و هم دید مالک پروژه جلب و حفظ شود.

دکوراتیو کردن دور آشپزخانه – نقش برجسته روی دیوار های پذیرایی و اتاق خواب ها – ترمیم دیوارهای آسیب دیده زیبا سازی و دکوراتیو کردن دیوار های راهرو و پارکینگ -دکوراتیو کردن حمام و سرویس بهداشتی و نمای ساختمان از نمونه های ویژگی پتینه کاری است.

پتینه کاری ساختمان یکی از مراحل ها و تکنیک های زیبا برای ساختمان های شیک با دکوراسیون و دیزاین لاکچری و زیبا می باشد برای داشتن پتیـنه کاری های زیبا برای سقف و نقاط مختلف ساختمان داشتن ایده و مدل گروه نقاشی نگین الماس انجام شده نقش مهمی خواهد داشت که گروه پتیـنه کاری ساختمانی گروه نقاشی پایتخت با البوم کاملی از گروه نقاشی پایتخت کارهای پتیته سقف و پتینه های مختلف ساختمانی مانند پتیـنه کاری دیوار پتینـه کاری ابزار سقف پتـینه کاری سقف لابی پتیـنه کاری ستون ساختمان پتـینه کاری موتیف پتیـنه کاری طرح ابر و باد پتـینه فرشته پتـینه ورق طلا پتینه کهنه کاری پتیـنه چوب پتـینه

 سنگ شور و انواع متنوع پتینه های ساختمانی اماده همکاری با کارفرمایان و سازندگان ساختمانهای لوکس و مدرن می باشد شما میتوانید با استفاده از طرح ها و مدل های مختلف ورق طلا سقف خانه و ساختمان

خود را برای همیشه از تکراری و ساده بودن نجات داده و از داشتن ساختمانی با زیبایی خاص لذت برده و حس متفاوت بودن را تجربه کنید فراموش نکنید زیبایی و ارامش در محیط زندگی حق شماست اگر سقف

 خانه و ساختمان شما بدون گچبری و ساده طراحی شده است دیگر نیازی ندارید که شما سقف خانه را با هزینه و ریخت و پاش فراوان گچ کاری کنید.

یکی از مهمترین نمونه کار های نقاشی ساختمان در نوع پتـینه کاری ، پتینه کاری طرح فرشته است. این طرح بنا به درخواست مشتری می تواند روی سقف و انواع سطوح و حتی دیوار پوش ها قابل اجرا می باشد. این طرح پس از اجرا به صورت بسیار زیبا و خوش نقش به نمایش در میاید و جلوه خاصی به محیط می بخشد.

نقاشی پتینه

جهت استفاده مناسب و هنرمندانه‌ تر از نقاشی پتینه باید به طور جدی پتینه را بشناسیم و همین طور از قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن و طریقه اجرای نقاشی پتیـنه به اندازه کافی آگاه گردیم.
خمیر پتینه کاری جهت اجراء نیاز به مهارت ویژه ای دارد. این خمیر از چنین قابلیتی برخوردار است که پس از اجراء سطح مورد نظر کاملا صاف شده و فضای آرام بخشی را ایجاد نماید، همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد با استفاده از دیوار پوش های سه بعدی بست وال به زیبایی میتوان از هنر پتینه روی این متریال استفاده کرد، زیرا این محصول  ضد آب بوده و قابلیت رنگ پذیری ، درزگیری دقیق را دارا می باشد.  

نوشتهٔ بعدی
کفپوش شیشه ای
نوشتهٔ پیشین
تخت خواب ضد زلزله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید