پله های پیش ساخته

بدون دیدگاه

پله های پیش ساخته

راه پله سازه ای است که برای ارتباط دادن دو سطح غیر هم سطح در ساختمان و همچنین سایر فضاهای بسته از آن استفاده می شود و برای ساخت آنها از متریال های مختلفی استفاده می کنند تا بتوانند این ارتباط رو به صورت زیبا و متنوع ودر عین حال ایمن برقرار کنند.

پله های پیش ساخته نمونه ای از پله ها هستند که قبل از انتقال به محل نصب ساخته شده و تنها در محل مورد نظر نصب و جانمایی می شوند. بهره گیری از پله های پیش ساخته باعث می شود تا در زمان صرفه جویی شود زیرا فرایند ساخت آنها از قبل صورت گرفته و تنها زمانی اندگی لازم است که کار نصب آنها انجام شود.

مزایای پله های پیش ساخته

با کمک پله های پیش ساخته به راحتی می توان در هزینه های ساخت و ساز صرفه جویی نمود و با این کار بهروری کار ساخت افزایش می یابد.

پله های پیش ساخته با توجه به سفارش مشتری و صرفا برای فضایی خاص طراحی می شود و به همین خاطر باید اندازه های دقیقی گرفته شود زیرا پله های تهیه شده برای یک فضا ممکن است به در فضای دیگری کاربرد نداشته باشد.

مشخصات پله های پیش ساخته

برای ایجاد پله های پیش ساخته از متریال های مختلفی استفاده می شود که باعث متنوع و مدرن شدن این نوع پله ها می شود. یکی از رایج ترین متریالی که برای ساخت این نوع پله ها استفاده می شود بتن است که به عنوان یک متریال با دوام، پایدار و همچنین کارآمد قابل استفاده می باشد. البته انتخاب نرد برای این مدل پله ها در اولویت بعدی قرار دارد که باید بعد از طراحی پله ها به آنها هم توجه نمود.

جنس پله های از پیش ساخته شده می توند فلزی، چوبی، استیل، آهنی و از مواد پروفیلی باشد که با توجه به نیاز در یک محیط نصب می شوند.

انواع پله های پیش ساخته

پله ایی که از پیش ساخته می شوند انواع مختلفی دارند که شامل پله های گرد حول محور، پله های گرد باکسی، پله های کنسولی تک محور و پله های پروفیلی می باشند.

کاربرد پله های پیش ساخته

از این نوع پله ها در خانه های ساحلی استفاده می شود که باعث می شوند تا حسی خوبی در فضا ایجاد شده و فضایی زیبا، روشن و نورانی را در ساحل به نمایش بگذارد.

نرده در پله های پیش ساخته

طراحی نرده ها در پله هایی که به صورت پیش ساخته هستند مهم ترین کاری که در طراحی پله نقش دارد و انتخاب مناسب آنها می تواند به زیبایی فضا کمک کند مخصوصا اگر پله های پیش ساخته به صورت مارپیچ باشد این انتخاب از اهمیت بیشتری برخوردار است.

پله های پیش ساخته شیشه ای

بهره گیری از شیشه برای ساخت پله هایی مدرن انتخاب مناسبی بوده و باعث می شود تا بدون استفاده از آهن و فلز طرحی ساده، براق و هنرمندانه را ایجاد نمود.

پله های شیشه ای از شیشه های بسیار ضخیم و زیبا ساخته می شوند که می تواند در کنار کاربردی بودن نقش زیبایی در فضا ایجاد کند. انتخاب شیشه برای پله به دلیل طرح های بی حد و مرز و متنوعی که دارند حس بودن در کنار اقیانوس را به وجود می آورد.

پله های پیش ساخته با نرده استیل

پله هایی که با نرده استیل هستند باعث می شوند تا حسی مدرن و پیچیده در فضا خلق شود. از آنجایی که فلز به عنوان یک متریال تزئینی قابل استفاده است می تواند در طراحی نرده ها نقش مهمی را ایفا کند.

پله های پیش ساخته تجاری

پله هایی که در ساختمان های تجاری از آنها استفاده می شود هم به شکل ستنی و هم به صورت مدرن ساخته می شوند و سبک آنها با توجه به سبک فضا قابل تغییر خواهد بود. برای مثال می توان برای ساخت پله های پیش ساخته تجاری از استیل و چوب کمک گرفته تا بتوان به کیفیت و زیبایی کار افزود .

نوشتهٔ بعدی
نورپردازی لاکچری در خانه
نوشتهٔ پیشین
کاشی استیل، شیک و زیبا و مقاوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید