کاربرد لامپ های LED در دکوراسیون

بدون دیدگاه

کاربردهای لامپ LED در دکوراسیون

امروزه به دلیل بالارفتن هزینه های استفاده ازبرق، باید در مصرف برق صرفه جویی کرد. به همین علت  به جای لامپ های ۱۰۰و ۲۰۰ واتی حبابی که در گذشته بسیار رونق داشت، ازلامپ های کم مصرف و لامپ های LED استفاده می شود. بهتر است بدانید که لامپ های ال ای دی دارای کاربرد های مختلفی هستند و نقش مهمی در دکوراسیون منزل شما دارند و از آنها برای هر فضایی می توان استفاده کرد. زیرا با تنوع طرح و رنگی هایی که دارند می توانید زیبایی و تکنولوژی را به خانه خود آورده و فضای منزل خود را تغییر دهید. برای مدرن کردن خانه خود، بدون تغییر رنگ دیوارهای منزل از لامپ های ال ای دی استفاده کرده و حس و حال تک تک قسمت های خانه را تغییر دهید.

قابلیت های لامپ های LED :

۱-یکی از ویژگی های لامپ های LED این است که، میتوانند دارای دستگاه ریموت کنترل باشند، که این امکان را دارد که در هر جایی از منزل که هستید، بتوانید از آن استفاده کنید.

۲- وقتی امکان تغییر رنگ منزل خود را ندارید، با استفاده از یک تغییر برنامه کوچک در لامپ های LED می توانید رنگ مورد علاقه خود را ایجاد کنید و از آن لذت ببرید.

۳- قابلیت نصب لامپ های LED و حتی تنوع در مدل هایی که دارند به گونه ای است که در هر قسمتی از خانه می توانید از آنها استفاده کنید و نور پردازی جالبی رادر قسمت های مختلف خلق کنید.

۴- با زدن دکمه کنترل می توانید با توجه به تنوع رنگ بالایی که دارند، در هنگام استراحت رنگ فضای اتاق خود را تغییر داده و در هنگام برگزاری مراسم تولد و مهمانی از رنگ های مختلف آنها برای زیباتر و باشکوه تر شدن فضا استفاده کنید.

۵-لامپ های LED برای اتاق خواب گزینه درستی خواهد بود و می توانید از رنگ های مختلف آن با فاصله زمانی مشخص، به طورخودکار استفاده کنید و باعث ایجاد شادی و هیجان در فضای اتاق کودکتان شوید.   

۶- با استفاده از لامپ های LED به رنگ سفید برای یک فضای عمومی منزل خود جلوه ای زیبا در محیط ایجاد کنید. حتی می توانید با استفاده از ریموت کنترل، میزان نور را کم و زیاد کنید.

۷- برای نورپردازی وسیله های دکوری در بوفه منزل خود از لامپ های نواری که دارای رنگ های متنوع هستند، استفاده کنید و زیبایی و جلوه بیشتری به چیدمان وسایل دکوری دهید.

۸- با به کارگیری این لامپ ها در محیط آشپزخانه نه تنها زیبایی را به آشپزخانه خود آورده، بلکه اعضای خانواده را برای آشپزی کردن و خوردن غذا سر ذوق می آورید. با تغییر رنگ شیر آب آشپزخانه نیز علاوه بر مدرن نشان دادن فضای آشپزخانه، می تواند نمای زیبایی به سینک در زمان شست و شو بدهد.

۹- ازلامپ های  LED بر روی دستگیره درب سرویس بهداشتی استفاده کنید، به این گونه ای که در هنگام اشغال بودن لامپ قرمز رنگ و در هنگام خالی بودن لامپ سبز رنگ روشن شود.

۱۰- بهتر است بدانید که این لامپ ها به دلیل تکنولوژی پیشرفته ای که در ساخت آنها به کار رفته است ، دارای سیستم کنترل نور بوده و می توانند همزمان با تغییر درجه آب از سرد به گرم، رنگ نور را از آبی به قرمز تبدیل کنند.

۱۱-از لامپ های LED در وان و دوش حمام استفاده کنید. به طوری که هر چند دقیقه یک بار رنگ آب دوش حمام تغییر کند و بارانی از رنگ ها ایجاد شود، با انجام این کار نه تنها باعث ایجاد زیبایی در حمام خود بوده، بلکه خستگی و بی حوصلگی را از بین می برید.

۱۲- از لامپ های LED برای فضای بالکن یا پاسیو استفاده کنید. برای نورپردازی نیمکت ها در فضای باز ایده زیبایی خواهد بود و باعث ایجاد محیطی دلنشین خواهد شد.

فواید لامپ های ال ای دی :

۱- دارای نور مشخص و واضح هستند، حتی درهنگام روز می توان از آنها استفاده کرد.

۲- در کاهش هزینه برق تاثیر زیادی دارند.

۳- دارای عمر طولانی بوده و بسیار با دوام خواهند بود. عمر لامپ های LED در حدود ۱۰۰هزار ساعت خواهد بود.

۴- از لحاظ قیمت مقرون به صرفه هستند.

۵- در حدود ۹۰ درصد انرژی را به نور تبدیل می کنند.

۶- دارای ایمنی بالایی هستند.

۷- به دلیل اینکه گرم نمی شود، در هنگام دست زدن به آنها دست را نمی سوزاند.

نوشتهٔ بعدی
دکوراسیون لابی ساختمان
نوشتهٔ پیشین
کاربرد انواع کف پوش ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید