کاغذ دیواری ضد امواج !

بدون دیدگاه

کاغذ دیواری ضد امواج چیست؟

امروزه امواج الکترومغناطیسی به وفور در محیط زندگی افراد پراکنده شده که این امواج می توانند خطرات و زیان های زیادی به بدن انسان وارد کنند، از این تولید کنندگان به این فکر افتادند که نمونه ای را تولید کننده که بتواند ساختمان را در برابر این امواج ایمن سازی کرده و محیط ضد امواجی را به وجود آورند.

کاغذ دیواری ضد امواج نوعی از کاغذ دیواری است که علاوه بر اینکه باعث زیبایی و دلنشینی محیط زندگی می شود به ایمنی ساختمان در برابر امواج مضر الکترو مغناطیسی که در محیط پراکنده است کمک زیادی می کند.

خصوصیات کاغذ دیواری ضد امواج

کاغذ دیواری ضد امواج به لحاظ رنگ، شکل و جنسی که دارند دارای انواع مختلفی بوده و به دلیل اینکه نصب بسیار سریع و آسان داشته و تنوع رنگ و شکل آنها بسیار زیاد است به عنوان یک کاغذ دیواری پر کاربرد شناخته شده اند.

کاربرد کاغذ دیواری ضد امواج

از این نوع کاغذ دیواری ها در مکان های مختلفی مانند منازل مسکونی، دفاتر مختلف کاری و اتاق های مربوط به هتل ها و … استفاده می شود و خلاصه در هر مکانی که نیاز به طرح، رنگ و جنس خاصی باشد کاربرد دارند.

کاغذ دیواری های ضد امواج نه تنها به عنوان یک بخش تزئینی در خانه بلکه فضایی جذاب و خاص را ایجاد می کنند و چون قابلیت ایمن سازی دارند به عنوان کاغذ دیواری دوگانه شناخته می شوند.

کاغذ دیواری ضد امواج یک محصول مدرن است که باعث بهبود وضعیت محیط زندگی و آسایش در فضای کار افراد می شود.

مزایای استفاده از کاغذ دیواری ضد امواج

۱– یکی از مهم ترین مزیت های کاغذ دیواری ضد امواج این است که امواج الکترومغناطیسی در بازه فرکانسی ۳۰۰ مگاهرتز تا ۳۰ گیگا هرتز با راندمان ۵۴ دسیبل را تا حد زیادی کاهش می دهد و این مسله باعث می شود تا تاثیرات مخرب امواج بر روی اعضای بدن کاهش یافته و در نتیجه مانع از ایجاد سلول های سرطانی در بدن می شود.

۲- این نوع کاغذ دیواری ها با کاهش طیف زیادی از امواج الکترومغناطیسی می توانند سلامت بدن انسان را تضمین کنند.

۳- کاغذ دیواری های ضد امواج دارای خاصیت ضد حریق هستند و این به همین خاطر دیوارهای پوشش داده شده با این نوع کاغذ دیواری در صورتی که در معرض آتش قرار بگیرند به پیشرفت آتش کمک نکرده و آتش سوزی به کندی صورت می گیرد.

۴- قابلیت شستشو با آب یکی دیگر از مزیت های این نوع کاغذ دیواری ها می باشد.

۵- کاغذ دیواری های ضد امواج نه تنها مانع ورود امواج به فضای داخلی منزل یا محیط کار می شوند، بلکه از خروج امواج وای فای به بیرون از محیط هم جلوگیری می کنند و این مزیت به افزایش ایمنی شبکه وای فای ساختمان کمک می کند.

۶- عایق حرارتی از دیگر مزایای این نوع کاغذ دیواری ها می باشد و با وجود کم بودن این نوع خاصیت در کاغذ دیواری های ضد امواج اما این امکان را فراهم می کند تا تبادل حرارتی با فضای بیرون وجود نداشته باشد و در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارند.

۷- ماده پلی اتیلن و رزین های مضر که به صورت معمول در تولید کاغذ دیواری های مختلف از آنها استفاده می شود در کاغذ دیواری ضد امواج وجود ندارد.

کاغذ دیواری ضد امواج | کاغذ دیواری ضد امواج موبایل | کاغذ دیواری ضد امواج پارازیت

نوشتهٔ بعدی
انواع رادیاتور شوفاژ
نوشتهٔ پیشین
چیلر و انواع آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید