کف پوش سه بعدی

کف پوش های سه بعدی چیست؟

از آنجایی که می دانید، طراحی دکوراسیون داخلی هم همانند سایر هنر های تزئینی در طول زمان با نوآوری و پیشرفت هایی رو به رو خواهد بود. در واقع در پاره از موارد این سوپرایز ها بسیار خاص بوده و باعث می شود تا توجه افراد را به خود جلب نماید. در حال حاضر کفپوش های سه بعدی پا به میدان گذاشته و در تزئین فضاهای داخلی بسیار جلب توجه نموده است. با اینکه کفپوش های سه بعدی طرفداران بسیار زیادی در کل جهان پیدا کرده اند، اما فراموش نکنید که کفپوش هایی مانند لمینت، سرامیک و پارکت هم  جذابیت خاص خود را داشته و به صورت معمول از آنها برای کف هر فضایی استفاده می شود.
کفپوش های سه بعدی این امکان را به شما می دهند تا طبیعت را به خانه خود آورده یا اقیانوس را به منزل خود دعوت کنید. بهتر است بدانید که از کف پوش های سه بعدی می توانید برای هر فضایی هره بگیرید و با انجام این کار برای لحظاتی افرادی که وارد آن فضا می شوند را غافلگیر کنید تا حدی که بیننده در نگاه اول آن را باور نمی کند و حتی گاهی وحشت زده می شود. زیرا احساس می کند شاید پای او خیس شده یا اینکه توسط یک حیوان وحشتناک کنده می شود.
بهتر است بدانید که کفپوش های سه بعدی توسط شرکت ایمپریال در دبی تولید و روانه بازار شده است. این شرکت از عکس ها یا تصاویر زاویه دار در کنار لایه های نیمه شفاف متعدد استفاده کرده تا حس سه بعدی بودن را ایجاد نماید.
 بااستفاده ازاین تکنولوژی می توان شکل حیوانات، امواج دریا، منظره های مختلف و… را به صورت کاملا” سه بعدی ببینید. برای مثال کفپوش سه بعدی از موج های دریا به گونه ای طراحی شده اند که به محض ورود به اتاق، حس می کنید که موج های دریا از کف زمین به بالا می آیند.

نحوه اجرای کف پوش های سه بعدی :

در واقع کف پوش های سه بعدی عکس هایی هستند که با استفاده از دستگاه های فوق حرفه ای پرینت عکس، چاپ شده و سپس این عکس ها براساس اندازه و شکل هر اتاق به کف چسبانده می شوند. از این رو اندازه یک اتاق مهم نیست که چقدر باشد، زیرا کف اتاق هر سایز و شکلی که داشته باشد، این اشکال را می توانید به هر شرایطی سازگار کنید. در نهایت با کمک چند لایه لاک الکل و اپوکسی روی عکس را به خوبی پوشش می دهند و حس عجیب و جالب سه بعدی را در اتاق ایجاد می کنند. شاید گمان کنید که کار بسیار ساده است، اما تنها کلیت کار به این شکل بوده و انجام آن به راحتی نخواهد بود.

مکان های قابل استفاده از کفپوش های سه بعدی :
بهتر است بدانید که بهترین و مناسب ترین مکانی که می توان از کفپوش های سه بعدی استفاده نمود، حمام و سرویس بهداشتی می باشد و برای این فضا ها تصاویر موج، دریا و عکس هایی از این دست مناسب تر هستند. نکته مهم این است که شما می توانید هر عکسی را که می خواهید به شرکت اصلی سفارش داده تا همان عکس را در کف منزل شما اجرا کنند.
 با اینکه استفاده از این کفپوش ها در حمام و سرویس بهداشتی مناسب است، اما این امکان وجود دارد که از طرح ها و تصاویر خلاقانه دیگر برای کف آشپزخانه، اتاق خواب و اتاق نشیمن منزل هم استفاده کنید. توصیه می کنیم از این کف پوش ها در فضاهایی از منزل خود بهره بگیرید که بیشتر زمان خود را در آن فضا می گذرانید تا از این طریق بتوانید بیشترین لذت را ببرید. برای مثال کف آشپزخانه را با کفپوش سه بعدی که دارای طرح یک جزیره استوایی سرسبز است، بپوشانید و با انجام این کار فضای آشپزخانه را اشگفت انگیز نمایید. امکان استفاده از این نوع کفپوش های سه بعدی برای لابی هتل ها، مراکز خرید و همچنین ادارات هم وجود دارد، حتی می توان از این مدل های سه بعدی برای دیوار و سقف هم استفاده نمود.

کفپوش سه بعدی

کفپوش تری دی
کفپوش سه بعدی

کف پوش سه بعدی

استیکر سه بعدی
کف پوش سه بعدی
فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید