ایده هایی برای تغییر دکوراسیون حمام :

خانم های خانه دار معمولا” برای تغییر شکل و ظاهر حمام خانه برنامه هایی دارند و سعی می کنند این فضا را به بهترین شکل تزئین کنند تا در کنار مرتب بودن حمام ظاهری زیبا هم داشته باشد. تغییر دکوراسیون حمام نیاز به هزینه زیادی ندارد و شما می توانید به راحتی و با کمترین هزینه و ساده ترین راه ها، حمام را به مکانی زیبا تبدیل کنید. از این رو ایده های ساده و کاربردی را برای شما مطرح می کنیم تا بتوانید با استفاده از آنها به زیبا تر شدن فضای حمام منزلتان کمک کنید.

۱-رنگ کردن دیوار حمام ایده خوبی است که می توانید هر چند وقت یکبار آن را انجام دهید. زیرا انجام این کار بیشتر از هر چیزی در تغییر دکوراسیون حمام تاثیر گذار خواهد بود.

۲-از حوله های جدید بهره بگیرید و بهتر است برای حوله ها از آویز های زیبا استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم که برای هر حوله، آویزی هم رنگ حوله انتخاب کنید. برای اینکه جلوه آویز ها بیشتر شود، آنها را به شکل نا متقارن روی دیوار نصب کنید.

۳-سعی کنید به طور مرتب به تمیز کردن سطح رویی کابینت دستشور حمام بپردازید. تمیز بودن این بخش از حمام باعث می شود تا حس تازه ای در حمام شما جریان داشته باشد.

۴-تغییر شیر آب حمام ایده خوبی است و شما می توانید با خرید یک شیر آب جدید که طریقه نصب راحتی هم دارد، باعث تغییر نمای حمام شوید.

۵-شما این امکان را دارید که در حمام خانه از گل های طبیعی و تازه استفاده کنید و با این کار طراوت را به حمام خود بیاورید.

۶-در صورتی که کاشی های حمام منزل به رنگ سفید است، بهتر است برای زیبا تر شدن فضای حمام از حوله های رنگی استفاده کنید، که باعث می شود تا جلوه حمام شما تغییر یابد.

۷-برای ایجاد گرمی و زیبایی فضای حمام می توانید داخل یک ظرف شیشه ای پر از آب شمع هایی را به شکل شناور قرار دهید و به عنوان دکور حمام از آن استفاده کنید. حتی می توانید شمع هایی با سایز مختلف را روی لبه وان قرار دهید و با استفاده از آنها، فضای حمام را دلنشین تر کنید.

۸-در فضای حمام می توانید از وسایلی مانند لوازم آرایش، عطرها و صابون هایی که دارای بسته بندی زیبا هستند، به عنوان دکور استفاده کنید و با استفاده از آنها جلوه ماندگاری به فضای حمام دهید.

۹-در صورتی که از طریق یک پرده، حمام را به دو قسمت تقسیم نموده اید، پیشنهاد می کنیم که هر چند وقت یکبار این پرده را با یک پرده جدید تعویض نمایید.

۱۰-یادتان نرود که با قرار دادن جا مسواکی و جا صابونی و دیگر وسایل بهداشتی درکنار هم، باعث می شوید تا فضای حمام شما شکل هماهنگ و زیبایی را به خود بگیرد.

۱۱-در فضای حمام منزل از گیاهانی کوچکی که نیاز به نور خورشید ندارند، استفاده کنید. برای این منظور بهتر است یک طبقه بر روی دیوار سرویس بهداشتی نصب کنید و گیاهان را به شکل زیبایی روی آن بچینید. در صورتی که در حمام پنجره ای دارید، می توانید گلدان های گل را در کنار آن قرار دهید.

۱۲-یک ایده ساده و زیبا این است که صدف ها و حلزون هایی که در مسافرت جمع کرده اید را درون یک ظرف شیشه ای چهارگوش ریخته و آنها را روی دستشور حمام قرار دهید.

۱۳-وجود چند حوله به شکل لوله شده که با روبان های رنگی تزئین شده باشد، ایده مناسبی برای دکور حمام منزل شما خواهد بود.

۱۴-می توانید بر روی دیوار حمام چند قاب عکس نصب کنید. این عکس ها می تواند شامل تصاویری از دریا، ساحل و آبشار باشند. این ایده به قدری زیباست که باعث می شود تا فضای حمام منزل شما شکل متفاوتی داشته باشد.

۱۵-بهتر است  هر چند وقت یکبار وسایل بی استفاده ای که در داخل کشو های کابینت حمام قرار دارند، را دور ریخته و آنها را مرتب کنید.

۱۶-می توانید از پادری های مخمل مانند و نرم برای فضای بیرون حمام استفاده کنید.

۱۷-بهتر است مواد شوینده ای که برای حمام استفاده می کنید، را در داخل کابینت زیر سینک آشپزخانه قرار دهید و از قرار دادن مواد شوینده در داخل حمام خودداری کنید.

۱۸-یادتان نرود که دستگیره های کابینت حمام باید از جنس فلزی و ضد زنگ باشد، در غیر این صورت آنها را تعویض کنید و دستگیره هایی را تهیه کنید که دارای جنس با کیفیتی باشند.

۱۹-پیشنهاد می کنیم از نور ملایم برای فضای حمام استفاده کنید و برای این منظور می توانید یک سرپوش روی لامپ حمام قرار داده و شدت نور را کم کنید.

۲۰-در صورتی که حمام کوچکی دارید، می توانید وسایل اضافی را درون یک سبد چوبی قرار دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید