ترفتد هایی برای زیباسازی دیوارها :

زمانی که به فکر چیدمان خانه خود هستید، به همه قسمت ها و بخش های خانه توجه می کنید و حتی در فکر ایده های جدید برای دکوراسیون بخش های مختلف خانه خود هستید، اما گاها”فراموش می کنید که دیوار های منزل هم نیاز به تزئین و دکوراسیون دارند. شما این امکان را دارید که با استفاده از خلاقیت و ذوق خود از ایده های زیبایی برای تزئین این قسمت از خانه خود استفاده و جلوه دوست داشتنی را ایجاد کنید. از این رو سعی کردیم ترفند هایی ساده را ارائه دهیم تا از طریق آنها بتوانید طرحی نو را در خانه خود ایجاد کنید.

راهکارهای زیبا برای دیوارها :

۱- اگر به دنبال یک گزینه مناسب برای تزئین دیوارهای خانه خود هستید، بهتر است بدانید جدیدترین و زیباترین ایده برای زیبا سازی دیوار های منزل، استفاده از دیوارپوش های سه بعدی بست وال است که منحصرا” به عنوان پوششی برای دیوار معرفی شده اند و با توجه اینکه این دیوارپوش ها سه بعدی بوده و قابلیت رنگ پذیری دارند، باعث شده تا علاوه بر زیبایی چشمگیری که ایجاد می کنند، اولین انتخاب افراد باشد، تا از این طریق بتوانند دیواری زیبا داشته باشند. دیوارپوش های سه بعدی بست وال به دلیل تنوع طرح و رنگی که دارند، جایگزین بسیار خوبی برای سایر دیوارپوش های موجود در بازار می باشد و شما می توانید به راحتی آنها را با سایر وسایل خانه هماهنگ سازید.

۲-نصب تابلو به دیوار ایده خوبی برای دیوارهای بزرگ می باشد و باعث جذابیت دیوار خانه شما می شود. پیشنهاد می کنیم مجموعه ای از تابلو های کوچک را به شکل عمودی یا افقی در کنار هم بچینید و جذابیت خانه خود را بیشتر کنید. البته فراموش نکنید که این ایده برای دیوارهای کوچک هم مناسب خواهد بود. زیبایی دیوار زمانی افزایش می یابد که قاب های این مجموعه را شبیه به هم انتخاب نکنید تا از این طریق بتوانید ذهن مهمانان را درگیر شکل و شمایل آنها کنید.

۳-با استفاده از نصب بشقاب های قدیمی بر روی دیوار یا بشقاب هایی که با طرح گرافیکی هستند، می توانید دیوار آشپزخانه منزل را زیباتر کنید.

۴-ایده دیگری که می توانید از آن برای تزئین دیوارها استفاده کنید، نصب آینه های تزئینی می باشد که باعث می شود تا دیوار خانه شما جذاب تر به نظر برسد. یادتان نرود که آینه های عمودی موجب بلند تر به نظر رسیدن راهرو می شود. پیشنهاد می کنیم از آینه هایی که دارای طرح و اشکال مختلف هستند، برای اتاق نشیمن استفاده کنید.

۵-از تخته های چوبی در ابعاد و تعداد مختلف برای نصب روی دیوار استفاده کنید و بر روی آنها مجسمه، شمع و وسایل دکوری را قرار دهید و با انجام این ایده دیوار اتاق را متفاوت کنید. البته می توانید از این ایده در کنار دیوار خالی تلویزیون استفاده کرده و فیلم های خود را در داخل آنها مرتب بچینید.

۶-در صورتی دیوار خانه شما دچار ترک خوردگی می باشد، بهتر است از فرش هایی با ضخامت کم، پارچه هایی با سوزن دوزی و آینه کاری کردن دیوار این قسمت را بپوشانید.

۷-یادتان باشد که با نصب چراغ های دیواری آن هم به دیوار اتاق پذیرایی، باعث می شوید تا این اتاق جلوه ویژه ای را پیدا کند. در صورتی که چراغ های دیواری انتخابی شما کوچک و ظریف هستند، می توانید با نصب یک تابلو در زیر آنها، از زیبایی دیوار پذیرایی لذت ببرید.

۸-یک دیوار خالی در آشپزخانه محل مناسبی برای نصب یک تخته سایه یا وایت برد خواهد بود. شما می توانید از این تخته سیاه برای نوشتن برنامه هفتگی یا روزانه خود و خانواده استفاده کنید. حتی می توانید بر روی این تخته جملات مثبت و محبت آمیز را یادداشت کنید یا نقاشی کودکان خود را بچسبانید.

۹-بهتر است بدانید که چسباندن برچسب بر روی دیوار کار جالبی نخواهد بود، اما به تازگی برچسب های جدیدی که دارای رنگ و طرح های مختلف هستند، وارد بازرشده و شما می توانید با قیمت مناسب آنها را خریداری کنید و بر روی قسمت های مختلف دیوار منزل بپسبانید.

۱۰-یک ایده ساد و البته زیبا برای تزئین دیوار منزل، نصب قاب عکس های خانوادگی است که می توانید آنها را به شکل مجموعه در کنار هم و با قاب های مختلف نصب نمایید. این ایده بسیار مناسب اتاق نشیمن بوده و باعث ایجاد فضایی صمیمی خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید