روح بخشیدن به فضای ورودی خانه :

همان طور که می دانید یک ورودی به روز و جدید به عنوان اولین جایی است که درهنگام وارد شدن به منزل دیده می شود و این امر موجب شکل گیری برداشتی مطبوع و دلپذیر در ذهن افرادی که وارد منزل شما می شوند، خواهد شد. بهتر است با استفاده از تزئینات زیبا و همچنین رنگ آمیزی روشن و شیک ورودی منزل خود را تبدیل به فضایی زیبا کنید تا افراد در بدو ورود به خانه شما با مجموعه ای از ویژگی ها در کنار هم روبرو شوند.  

 

چیدمان ورودی بر پایه شخصیت :

اگر خانه شما بر طبق یک سبک خاصی دکوراسیون شده است که دیدن آنها باعث می شود در ذهن شما آن سبک خاص تداعی شود، بهتر است با خلق یک ایده منحصر به فرد در ورودی منزل، به جذابیت های بصری خانه تان بیفزایید. بهترین روش برای ایجاد جذابیت در فضای ورودی استفاده از یراق های آماده است که می توانید به راحتی و با کمترین هزینه آنها را خریداری کرده و برای تزئین ورودی از آنها بهره بگیرید

 

استفاده از جاذبه های کلاسیک :

شما می توانید با استفاده از سبک های مختلف، جاذبه بصری نمای خانه تان را اصلاح نمایید. برای مثال وجود یک درب قهوه ای رنگ که از چوب ماهون تهیه شده و دارای یک طراحی متناسب است، ایده ماندگاری برای ورودی منزل شماست. حتی می توانید برای درب منزل از شیشه های عایق که مطابق با استاندارد های لازم برای مصرف بهینه انرژی می باشد، استفاده نمایید. برای مشخص شدن پلاک منزل بهتر است روی درب برچسب های شماره دار بچسبانید.

استفاده از وسایل تزئینی :

یادتان باشد که پادری های سنتی ایده زیبایی نخواهد بود و شما می تواند به جای آنها از یک قالیچه گرد رنگارنگ که مناسب فضای باز باشد، استفاده کنید. برای تکمیل  رنگ در فضای ورودی، بهتر است از گلدان هایی که دارای جنس پی وی سی بوده و بسیار سبک هستند، استفاده نمایید.
 

نقش فضای سبز در ورودی منزل :

کاشت درختچه های همیشه سبز در داخل گلدان و قرار دادن آنها در فضای ورودی منزل، باعث می شود تا یک فضای سبز کوچک و با طراوت ایجاد کنید. شما این امکان را دارید تا با انتخاب درختچه های گوناگون، جلوه های بصری زیبایی فضای ورودی را افزایش دهید.

رنگ کردن درب منزل  : 

شما می توانید با کمی خلاقیت کاری کنید تا فضای ورودی منزل شما جلوه ای خیره کننده داشته باشد. اما پیشنهاد ما این است که با استفاده از رنگ های گرم و شاد مانند نارنجی، جلوه ای مملو از شور و هیجان برای درب منزل خلق کنید. این راهکار بسیار ساده تنها با یک قوطی رنگ قابل اجرا خواهد بود. یادتان نرود که برای ایجاد جلوه ای منحصر به فرد باید از رنگ های معمول پرهیز نمایید.

تزیین متوازن دو طرف :

از یک میز کوچک در جلوی درب، برای قرار دادن گلدان ها استفاده کنید. وجود میز تنها برای حیاط پشتی نیست، بلکه شما می توانید برای قرار دادن وسایل خود در زمان چک کردن صندوق پست از این میز بهره بگیرید. فراموش نکنید که  بهتر است از ست های جفت برای دو طرف ورودی استفاده نمایید. اما برای ایجاد کنتراست و توازن می توان از ست هایی با ارتفاع و وزن متفاوت بهره گرفت.  

جلوه گلخانه ای :

تا جایی که امکان دارد برای ورودی منزل خود، از طبیعت بسیار انرژی بخش الهام بگیرید و از رنگ هایی که در طبیعت موجود است استفاده کنید. برای مثال وجود گلدان هایی با رنگ سبز تداعی کننده طبیعت و طراوت آنها می باشد.

رعایت کنتراست :

سعی کنید کنتراست خیره کننده ای برای فضای ورودی ایجاد نمایید. برای مثال دربی با رنگ آبی و با چهارچوبی به رنگ مشکی براق زمانی هیجان انگیز می شود که از رنگ سفید برای پلاک و از رنگ طلایی برای مشعل های ورودی استفاده نمایید. با رعایت این کنتراست می توانید شور و هیجان بسیار خاصی در یک فضای سنتی ایجاد کنید.

استفاده از طرح سنتی :

در صورتی که تمایل به دکوراسیون سنتی دارید، می توانید درب منزل را از جنس چوب که با یک رنگ مات رنگ آمیزی شده باشد،  انتخاب کنید و حال و هوای روستایی رادر فضای ورودی ایجاد نمایید. وجود پادری که شبیه سنگ های نرم رودخانه باشد، در جلوی درب باعث خلق جلوه ای کلاسیک و جنگلی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید