ایجاد تغییر در فضای داخلی منزل

بدون دیدگاه

ایجاد تغییر در فضاهای مختلف خانه

تغییر دادن مدل دکوراسیون خانه از جمله کارهایی است که خانم های خانه تمایل دارند هر چند وقت یکبار آن را انجام داده تا حال و هوای خانه خود را نونوار کنند و هر چه تغییرات ایجاد شده اصولی تر و بزرگتر باشند بازخود بیشتری در دید افرادی که به عنوان مهمان وارد خانه شما می شوند خواهد داشت. از این رو برای تغییر دکوراسیون فضاهای مختلف خانه خود تنها به سلیقه شخصی اکتفا نکرده و با دقت و زمان بیشتری روی این کار تمرکز کرده تا بتوانید با پرداخت هزینه های کمتر فضایی اصولی تر و زیبا تر را ایجاد کنید.

اتاق نشیمن زیبا

اولین بخشی که تغییر دکوراسیون آن خیلی سریع به چشم می آید اتاق نشیمن خانه می باشد. از این رو توصیه می کنیم برای تغییر این بخش از خانه علاوه بر هزینه باید زمان بیشتری در نظر بگیرید. برای انجام تغییر چشمگیر پارچه ای مناسب و با کیفیت را خریداری کرده و به عنوان روکش برای مبلمان اتاق نشیمن استفاده کنید.

تغییر آشپزخانه

در صورتی که می خواهید یک تغییر اساسی در فضای آشپزخانه خود ایجاد کنید می توانید رنگ و مدل کابینت ها را عوض کرده و پارچه هایی که به صورت معمول از آنها استفاده می کنید مانند دستگیره ها رومیزی ها و … را تغییر دهید و اگر می خواهید حال و هوای زیبایی در آشپزخانه به وجود آید می توانید پارچه پرده را تغییر دهید. برای مثال پارچه ای با رنگ های زرد، گلبهی و قرمز بهترین گزینه برای پرده آشپزخانه می باشند.

تنوع در اتاق خواب

برای تغییر در اتاق خواب خود  بهتر است سیستم نورپردازی اتاق را تغییر دهید و به دلیل اینکه امروزه لوستر های مختلفی با سبک های متنوع در بازار موجود است می توانید با کمک آنها فضای اتاق خواب خود را دگرگون کنید. از این رو پیشنهاد می کنیم لوستری با قیمت مناسب که با سبک دکوراسیون اتاق خواب هماهنگی دارد را خریداری کنید. انتخاب یک روتختی زیبا و خوش رنگ گزینه دیگری است که می توانید با آن حس و حال اتاق را تغییر دهید.

سرویس بهداشتی

بدون شک بهترین گزینه برای تغییر سرویس بهداشتی انتخاب آینه و وسایل جدید برای این فضا می باشد. تعویض جاصابونی، سایر لوازم مورد استفاده در این بخش و حتی وسایل تزئینی کوچک می تواند فضای متفاوتی را ایجاد کند.

راهروی خانه

از آنجایی که راهروی منزل به عنوان مفضل بین فضاهای مختلف خانه است از این رو برای تغییر دکوراسیون این بخش از خانه به فکر چاره ای باشید. برای مثال می توانید از یک آینه قاب شده برای این فضا استفاد کنید تا در زمان رفت آمد از راهرو بتوانید با نگاه کردن به آینه سر و وضع خود را درست کنید.

اتاق کودک

هیجان انگیز ترین بخش از هر خانه ای اتاق مخصوص کودکان است و با یک تغییر تاثیر گذار می توانید حال و هوای اتاق کودک خود را به گونه ای دگرگون کنید که فرزندتان اشتیاق بیشتری برای حضور در اتاقش داشته باشد. از این رو توصیه می کنیم برای دیوارهای اتاق کودک خود از کاغذ دیواری یا پوستر های سه بعدی که دارای طرح های کودکانه و شاد هستند استفاده کنید. بهره گیری از قفسه هایی با ابعاد مختلف در اتاق کودک می تواند به عنوان پرکاربرد ترین وسیله در اتاق خواب او مورد استفاده قرار گیرد و حتی شما می توانید با کمی ذوق و سلیقه قفسه هایی با ابعاد مختلف را بسازید و از ان برای قسمت های مختلف خانه خود استفاده کنید.

نوشتهٔ بعدی
وجود کلکسیون در فضای نشیمن
نوشتهٔ پیشین
سند بلاست چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید