درباره ما

درباره بست وال

مجموعه ما در آبان ماه سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را در زمینه بازرگانی محصولات دکوراتیو ساختمان آغاز نمود. در سال ۱۳۹۱ و همزمان با پیدایش نسل جدید دیوارپوش های دکوراتیو، تصمیم به واردات تخصصی و انبوه محصولات مذکور گرفته شد. این مجموعه پس از انجام تلاش های بی وقفه و طولانی موفق به اخذ تمامی مجوزهای لازم و قانونی جهت واردات رسمی این کالا از سازمان های ذی ربط گردید و پس از اخذ نمایندگی انحصاری فروش از شرکت های تولید کننده، این محصولات را با حجم بالای تجاری وارد نمود. در سال ۱۳۹۳ با عنایت پروردگار این مجموعه موفق به انجام سرمایه گذاری مشترک و راه اندازی کارخانه تولید پنل های سه بعدی HDC و ULP با مشارکت طرف خارجی در کشور چین و با تکنولوژی روز دنیا گردید و همینک در حال تولید گسترده انواع دیوارپوش های سه بعدی با ظرفیت اسمی ۴۵۰.۰۰۰ متر مربع در سال می باشد. در سال ۱۳۹۴ تایل های چرمی دکوراتیو و تجهیزات خاص نورپردازی نیز به سبد محصولات بست وال افزوده شد. بست وال علاوه بر طرح های موجود در آرشیو خود آماده قبول سفارش تکسچر خاص مشتریان با ظرفیت گسترده می باشد. گروه بست وال مفتخر است اولین و تنها تولید کننده دیوارپوش های سه بعدی دکوراتیو نانو پلیمرULP (تنها پلیمر رنگ پذیر دنیا با قابلیت رنگ آمیزی با رنگ های متداول ساختمانی) می باشد.
همچنین این شرکت دارای تمامی مجوزهای رسمی از سازمان های مرتبط از جمله اتاق بازرگانی صنایع و معادن، اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی، سازمان امور مالیاتی و ارزش افزوده، اداره کل ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی و اداره کل گمرک ایران می باشد.
طراحی، تولید، واردات و توزیع جدیدترین، بروزترین و با کیفیت ترین متریال دکوراتیو داخلی ساختمان جزو اهداف و خط مشی اصلی ما بوده و ما با بهره گیری از تمامی امکانات و کادری متخصص آماده خدمت رسانی به مشتریان  گرامی هستیم. امید است با تلاشی مضاعف بتوانیم به نحوی شایسته پاسخگوی نیاز مشتریان مشکل پسند خود باشیم. از پشتیبانی شما متشکریم.

خط اتوماتیک پلیمریزاسیون ULP
خط تولید پنل های HDC
سالن فرآوری پالپ HDC
سالن پکینگ و لیبلینگ
واحد لیزر کاتینگ و فینیشینگ
خط تولید پنل های نانو ULP
فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید