حوله خشک کن ها

بدون دیدگاه

حوله خشک کن ها

به نوعی رادیاتور که در فضای حمام و سرویس بهداشتی نصب می شود حوله خشک کن معرفی ممی گویند که علاوه بر گرم کردن فضا وظیفه خشک کردن لباس و حوله را دارد.

کاربرد حوله خشک کن ها

استفاده از یک وسیله گرمایشی گاز سوز در فضای حمام و سرویس بهداشتی غیر مجاز و خطرناک خواهد بود و به همین خاطر برای اینکه گرمایش مورد نیاز این فضاها تامین شود می توان از رادیاتور حوله خشک کن استفاده نمود.

طراحی حوله خشک کن به گونه ای است که می تواند بر روی دیوار نصب و از آن برای خشک کردن لباس های کوچک، حوله و دستمال استفاده نمود.

حوله خشک کن ها نه تنها گرمایشی پاک را ایجاد می کنند، بلکه به دلیل عدم استفاده از برق به عنوان بهترین وسیله برای گرم کردن حمام و سوریس بهداشتی  معرفی می شوند. رادیاتور مذکور فضای حمام را گرم کرده و تمام رطوبت موجود در این محیط را از بین می برد.

انواع حوله خشک کن

حوله خشک کن هایی که امروزه در بازار موجود است به لحاظ جنس به سه دسته شیشه ای، آلومینیومی و فولادی تقیسم بندی می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

خصوصیات مهم حوله خشک کن ها

۱- این نوع از رادیاتور ها با تمامی سیستم های گرمایش مرکزی و همچنین سیستم های برقی هماهنگی دارند و تنوع مدل، رنگ و ابعاد آنها زیاد است و می توان با توجه به فضای حمام یا سرویس نمونه مناسبی را سفارش داد.

۲- حوله خشک کن دارای توان خروجی بالایی بوده و با استفاده از این رادیاتور ها می توان ۲۰ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی نمود.

۳- ضخامت این نوع رادیاتور ها در حدود ۸ میلی متر است و جزء رادیاتور های فوق نازک به حساب می آیند و همین مزیت باعث می شود تا گرمای یکنواختی را پراکنده کنند.

۴- حوله خشک کن می تواند در برابر خوردگی و رسوبات مختلف از خود مقاومت نشان داده و میزان هواگرفتگی آنها در حداقل ممکن خواهد بود.

۵- سرعت واکنش بسیار بالا و رنگ آمیزی مکانیزه اپوکسی از دیگر ویژگی های رادیاتور های حوله خشک کن خواهد بود.

۶- امکان نصب این مدل رادیاتور ها به صورت افقی و عمودی وجود دارد که بسته به محیطی که قرار است نصب شوند قابل تغییر خواهد بود.

اجزای تشکیل دهنده حوله خشک کن ها

رادیاتور حوله خشک کن از لوله های آتش خوار و همچنین دو کلکتور جانبی تشکیل شده است و اساس ساخت آنها به صورت جوشی می باشد.

نحوه عملکرد حوله خشک کن ها

توان خروجی مدل های مختلف حوله خشک کن متفاوت است و توان گرمایش فضایی به مساحت حدود ۱۵ متر مربع را دارند.

حوله خشک کن ها شامل دو نوع آبی و برقی هستند که با استفاده از سیستم گرمایش مرکزی مانند موتورخانه و پکیج کار می کنند و انتخاب نوع مناسب حوله خشک کن بر اساس سیستم حرارت ساختمان تعیین می شود.

نوشتهٔ بعدی
شاور پنل
نوشتهٔ پیشین
چوب مایع چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید