دکوراسیون اتاق خواب دخترها

بدون دیدگاه

دکوراسیون اتاق خواب دخترها

برای چیدمان اتاق خواب دختر ها اولین چیزی که باید در نظر بگیرید، توجه به روحیه ظریف و رویایی آنها می باشد. همان طور که می دانید بیشتر دخترها از رنگ صورتی برای اکثر وسایل خود استفاده می کنند و این رنگ را به سایر رنگ ها ترجیح می دهند. به همین خاطر شما این امکان را دارید که اتاق خواب آنها را با رنگ صورتی تزئین نمایید و از وسایلی با رنگ صورتی برای چیدمان اتاق خواب آنها استفاده کنید. توجه داشته باشید که شاید همه دختر ها به فکر عروسک پرنسس، پری و … نباشند اما آنچه که همه آنها دوست دارند، این است که اتاق خوابشان پر از حس رفاه، شکوه و زرق و برق باشد.

پیشنهاد می کنیم که از پارچه های نرم و مخملی به همراه مبلمان راحت برای اتاق خواب دخترها استفاده کنید. وجود پارچه هایی که دارای رنگ های شاد و براق هستند، احساس پری گونه را در آنها ایجاد می کند. یادتان باشد که تنوع رنگی را رعایت کنید و برای همه وسایل، رنگ صورتی را انتخاب نکنید و سعی کنید که از رنگ های بنفش پررنگ، نارنجی و آبی هم استفاده کنید. برای مثال می توانید با سفید کردن دیوار ها و استفاده از پارچه ‌های رنگی و گل‌دار اتاق را تزیین کنید.

تزیین دیوار :

به دلیل اینکه اتاق‌خواب دخترها، تنوع بسیار زیادی دارد، به همین خاطر برای تزئین  دیوار راه‌های جالب و مختلفی وجود دارد. البته فراموش نکنید که دکوراسیون دیوار ها بستگی به وسایل و جزئیات داخل اتاق خواهد داشت و بر اساس آن تزئین دیوار راحت تر می شود. برای مثال در صورتی که یک پارچه طرح دار را برای پرده یا روتختی انتخاب نموده اید، بهتر است دیوارها به صورت ساده باشد. البته شما این امکان را دارید که ازبرچسب های تک رنگ دیواری مانند تعدادی پروانه یا دسته‌ای پرنده استفاده کنید. وجود یک آینه به صورت پروانه در بخش دیگری از اتاق، باعث می شود تا شما از این طرح در جای دیگر هم استفاده کنید.

یک ایده جالب و رویایی برای دختر ها نوشتن اسم آنها بر روی دیوار با استفاده از برچسب های حروف است. البته شما می توانید از این برچسب ها برای نوشتن  یک بیت شعر  یا یک آهنگ خاص استفاده کنید و اتاق او را اختصاصی کنید. نکته ای که باید به آن اشاره شود این است که تنوع این‌ برچسب ها زیاد است، اما نباید مدل‌های مختلف را باهم قاطی کنید.

در صورتی که دوست دارید دیوار اتاق را شلوغ کنید، می توانید الگو های طرح‌دار یا خط‌ های راه‌راه را برای تزئین دیوار انتخاب کنید و یک سبک جدیدی را در اتاق خواب دخترها ایجاد نمایید.

تختخواب :

پیشنهاد می کنیم که از یک تخت خواب قاب دار و قابل پوشش برای دخترها استفاده کنید. این مدل تخت ها برای دختر ها حتی در سن  بالاتر هم رویایی خواهد بود. تخت خواب را با پرده های ابریشم یا گلدار بپوشانید. این کار باعث می شود تا یک فضای دنج برای خلوت کردن آنها به وجود آید.

اگر فضای اتاق به اندازه ای نیست که بتوان از این نوع تخت خواب ها استفاده کرد، می توانید این کار را با قرار دادن یک پشه‌ بند در بالا و وسط تخت انجام دهید تا به صورت پرده به پایین بیفتد. فراموش نکنید که تخت هایی که به صورت لبه دار هستند و زیر آنها خالی است، بهترین فضا برای قرار دادن وسایل اضافی می باشد.

خلاقیت در اتاق خواب دختر ها :

از آنجایی که معمولا دختر ها به نگه داشتن کارت پستال، گل های خشک شده ، عکس ها و… علاقه دارند، شما می توانید از جاطلقی‌های روشن و پلاستیکی مخصوص دیوار، برای قرار هر چیز قابل‌توجه دیگری استفاده کنید. برای درست کردن چراغ هایی با طرح بچگانه از گل های مونتاژ شده بهره بگیرید. بهتر است بدانید که آویز ها برای دختر ها جالب خواهد بود. از این رو می توانید با استفاده از طلق نوع پروانه‌ای یا پرنده آن را درست کنید و با نخ نایلونی آن را به یک چارچوب وصل کنید. با توجه به اینکه  دختر ها طلا را دوست دارند، به همین خاطر با خرید یک جاجواهری گردن‌بندها را آویزان و مانع گره‌خوردگی آن‌ها شوید. برای قرار دادن عروسک های آنها بهتر است از یک گهواره در گوشه ای از اتاق او استفاده کنید و با این کار برای عروسک ها جای مشخصی را ایجاد کنید.

نوشتهٔ بعدی
رعایت نکات ایمنی در اتاق کودک
نوشتهٔ پیشین
نحوه چیدمان کتابخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید