عوض شدن فصل، بهانه ای برای تغییر دکوراسیون

بدون دیدگاه

تغییر دکوراسیون داخلی منزل

عوض شدن فصل می تواند بهانه خوبی برای تغییر در زندگی باشد. فصل ها عوض می شوند و حس و حال فضاهای اطراف ما را نیز عوض می کنند، پس شاید این تغییر بتواند مقدمه خوبی برای رسیدگی به وضع دکوراسیون منزل باشد. اگر اهل ایجاد تنوع و تفاوت هستید، شروع یک فصل برای شما بهترین فرصت خواهد بود تا ایده های جدید را عملی کنید. در این مطلب به شما خواهیم گفت چگونه می توان با ایده های مختلف برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل اقدام کرد. همراه بست وال باشید.

اجرای تم رنگین کمانی

شاید وقت آن باشد که دکوراسیون منزل خود را از طلسم رنگ های محدود رها سازید. این باور که تعداد رنگ ها در دکوراسیون نباید از حد خاصی بیش تر شود تا حد زیادی درست است، اما نمی تواند یک قانون همیشگی باشد. اگر احساس می کنید نیاز است با کمی رنگ و لعاب به بخشی از دکوراسیون منزل تان روح تازه بدهید، استفاده از رنگ های مختلف هیچ ایرادی نخواهد داشت. شما می توانید با به کار گرفتن چند رنگ شاد در کنار یکدیگر و اختصاص دادن بخشی از فضا به آن ها یک تم رنگین کمانی زیبا به دکوراسیون اضافه کنید.

اضافه کردن رنگ سبز

سبز از آن دسته رنگ هاست که می تواند یک تنه و بدون احتیاج به حضور هیچ حرکت دیگری برای تغییر دکوراسیون فضا وارد عمل شود. این رنگ قدرتمند با آوردن طراوت و سرزندگی به محیط زندگی شما همان کاری را می کند که احتمالا برای انجام آن به چندین وسیله دکوری احتیاج خواهید داشت. رنگ سبز برای یک شروع دوباره و ایجاد فضای متفاوت از بهترین انتخاب ها به شمار می رود. کافی است این رنگ را به دیوارها بزنید یا حتی تعداد کمی از وسایل دکوری یا مبلمان منزل خود را به آن اختصاص دهید تا تغییر مذکور را ببینید.

ایجاد باغ مینیاتوری در تغییر دکوراسیون داخلی منزل

شاید شما هم نام تراریوم را شنیده باشید، اگر این طور نیست، باید این باغ های مینیاتوری زیبا و محبوبی که این روزها حسابی جای خود را در فضاهای مختلف باز کرده اند، بشناسید. تراریوم ها محفظه های نیمه باز کوچکی هستند که برای نگهداری گیاهان در فضاهای بسته مورد استفاده قرار می گیرند. این محفظه ها دقیقا مانند گلخانه عمل می کنند و به عبارت دیگر، یک باغ شیشه ای کوچک هستند. حال تصور کنید حضور یکی از این محفظه های سبز و زیبا در منزل شما تا چه حد می تواند حال و هوای فضا را عوض کند.

رنگ زدن گلدان ها

روش های ساده تری هم برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل وجود دارد. البته شما نمی توانید با این روش ها به تغییرات آنچنانی دست پیدا کنید، اما مطمئن باشید که همین گزینه ها هم در صورتی که به درستی مورد استفاده قرار بگیرند، تاثیر خود را خواهند گذاشت. برای مثال اگر مایل باشید فضای سبز کوچک منزل خود را کمی آراسته کنید، می توانید به راحتی با رنگ زدن گلدان ها به هدف خود برسید. گلدان های قدیمی و رنگ و رو رفته را بردارید و با کمی سلیقه روی بدنه آن ها نقاشی کنید. همین رنگ زدن می تواند یک ایده جالب برای آراستن فضای سبز منزل باشد.

عوض کردن پرده ها در تغییر دکوراسیون داخلی منزل

اگر احساس می کنید برای تغییر دکوراسیون یک فضا به حرکت بزرگ تری نیاز است، بهتر است گزینه های شاخص تری مثل پرده را در نظر بگیرید. پرده ها تاثیر زیادی روی دکوراسیون فضا می گذارند. پیشنهاد من این است که برای ایجاد یک تغییر بزرگ به سراغ مدل جدیدی از پرده بروید که تا به حال انتخاب نکرده اید. تنها به تغییر جنس و رنگ بسنده نکنید و سعی کنید همه مدل های جدید موجود در بازار را از نظر بگذرانید. اگر بتوانید یک گزینه کاملا متفاوت پیدا کنید مطمئنا تغییر بزرگ تری در فضا ایجاد خواهید کرد.

نصب تابلوهای جدید در تغییر دکوراسیون داخلی منزل

از دیگر کارهای جالب و نسبتا ساده ای که می توان برای عوض کردن حال و هوای منزل انجام داد خرید تابلوهای جدید است. برای این که یک فضا را از شکل تکراری درآورید، می توانید به سراغ دیوارها بروید و تابلوهای قدیمی و خسته کننده را بردارید. حال وقت آن است که آن ها را با تابلوهای جدید جایگزین کنید. البته به جای خرید تابلوهای جدید می توانید از هنر خودتان کمک بگیرید. همچنین می توانید به جای عوض کردن تابلوها از تغییر دادن قاب یا چیدمان آن ها روی سطح دیوار استفاده کنید تا به نتیجه مشابهی برسید.

نوشتهٔ بعدی
نمای سقف شینگل چیست؟
نوشتهٔ پیشین
انتخاب رنگ دفتر کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید