میز کنار تخت خواب

بدون دیدگاه

 کاربرد میز کنار تختخواب یا میز عسلی

در هنگام خرید ست تخت خواب میز هایی برای کنار تخت خود سفارش می دهید که به عنوان عسلی شناخته می شوند. این نوع میز ها نمی توانند در کنار تخت خواب بدون اینکه دکوراسیون و چیدمانی برای آنها در نظر گرفته شود رها شوند بلکه باید برای دکورکردن آنها به فکر ایده و نقشه های مختلفی بود.

فراموش نکنید که تنها با انداختن یک رومیزی پارچه ای نمی توان گفت که برای آن کاری کرده اید زیرا با وجود اینکه دارای یک سطح به ظاهر کوچک هستند اما تاثیر بسیاری زیادی در جلوه بخشیدن به فضای اتاق خواب خواهند داشت و این امکان وجود دارد که آنها را با استفاده از هر عنصری زینت بخشید.  چند ایده برای اینکه بتوان با استفاده از آنها میز عسلی را دکور کرده معرفی می کنیم تا بتوانید با کمک سلیقه و نیاز خود از آنها استفاده کنید.

استفاده از ساعت زنگ دار

روی میز عسلی کنار تخت خواب خود می توانید یک ساعت زنگ دار قرار دهید تا با کمک آن بتوانید به موقع بیدار شده و با بهره گیری از یک عنصر زیبا جلوه ای یه میز عسلی کنار تختخواب خود بدهید. توصیه می کنیم ساعت را در گوشه ای از میز عسلی و نزدیک به تخت قرار دهید.

وجود کتاب و مجلات

عناصری مانند کتاب ها و مجلات علاوه بر اینکه می توانند جنبه کاربردی داشته باشند، به عنوان یک عنصر دکوری هم قابل استفاده هستند. از این رو در صورتی که به خواندن کتاب قبل از خواب علاقه دارید می توانید از این عنصر کاربردی و زیبا بر روی میز عسلی استفاده کنید.

میز خاطره ها

هر فردی در طول زندگی خود از اشیاء و عناصر مختلفی نگهداری می کند که به آنها تعلق خاطر دارد. این عناصر به راحتی می توانند یادآور خاطره های شیرین و دلنشین باشند. برای مثال عنصری از یک دوست یا سفری خاطره انگیز به یادگار مانده است که می تواند به عنوان یک شیء دکوری بر روی میز کنار تخت قرار بگیرید.

استفاده از چراغ رومیزی

چراغ های رومیزی یا آباژور های تزئینی که به عنوان چراغ خواب معرفی می شوند می توانند در کنار تخت خواب و روی میز عسلی قرار گرفته و در صورت لزوم از آنها استفاده شود. توجه داشته باشید که ارتفاع چراغ باید با توجه به ارتفاع میز در نظر گرفته شود اما در نظر داشته باشید که نور چراغ کنار تخت خواب نباید به گونه ای باشد که نور آن باعث مزاحت برای دیگران شود. به همین علت توصیه می کنیم چراغی را برای این بخش از اتاق خواب خود انتخاب کنید که همسطح یا پایین تر از ارتفاع دید شما باشد. سعی کنید برای این بخش از اتاق خواب از چراغ هایی که دارای پایه های بلند هستند استفاده نکنید و فضا را برای قرار دادن عناصر دیگر باز بگذارید. کلاهک انتخابی برای آباژور بهتر است از نوع پارچه ای و کاغذی باشد و در صورتی که فضای کلاسیک دارید می توانید از نوع کنده کاری شده و در صورتی که فضای مدرنی را می پسندید از انواع شیشه ای و کرومی آن استفاده کنید.

گلدان های گل

بارها درباره آوردن طبیعت به فضای خانه صحبت شده و بدون شک وجود یک گلدان گل هر چه قدر هم کوچک می تواند در فضای اتاق خوب مفید فایده باشد. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم میز کنار تخت خواب خود را محلی برای قرار دادن گلدانی کوچک و زیبا در نظر گرفته و با کمک آن صبح خود را با انرژی بیشتر آغاز کنید.

بهره گیری از قاب عکس

تصاویر افرادی که دوستشان دارید در قالب یک عنصر جذاب می توانند روی میز کنار تخت خواب قرار داده شوند. البته در قاب عکس تنها لازم نیست از تصویر عزیزان خود استفاده کنید بلکه می توانید تصویر یک منظره یا دست نوشته ای را قاب کرده و آن را روی میز یا روی دیوار بالای میز در ارتفاع پایین تری نصب کنید.

 سبد تزئینی

اگر جزء افرادی هستید که قبل از خواب زیورآلات خود را در می آورید پیشنهاد می کنیم یک سبد یا کاسه ای دکوری را انتخاب کرده و با قرار دادن بر روی میز کنار تخت خواب جایی برای زیورآلات خود تهیه کرده و احتمال گم شدن آنها را کم کنید.

نوشتهٔ بعدی
طرح بته جقه
نوشتهٔ پیشین
نکاتی در رابطه با بالکن منازل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید