آینه های دکوراتیو

بدون دیدگاه

انواع آینه های دکوراتیو

در هر خانه ای از لوازم و وسایل دکوری برای زیبایی هر چه بیشتر فضا استفاده می شود. اما گاهی در برخی از فضاهای منزل نیاز است که حسی خاص را ایجاد نمود و برای انجام این کار می توان از لوازم دکوری خاص بهره گرفته فضایی مجلل و شیک را به وجود آورد.

گاهی اوقات پیش می آید که افراد دوست دارند یک وسیله دکوری را در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنند و امکان بهره گیری آن پیش نمی آید. برای مثال آینه از آن دسته لوازم دکوری است که نه تنها به ایجاد حس در فضا کمک می کند بلکه به روشنی و جلال محیط می افزاید. با وجود آینه در فضای نشیمن دیوارها رنگ و لعابی زیبا گرفته و می توان سبک و سیاق متفاوتی را ایجاد نمود.

کاربرد و انتخاب آینه دکوراتیو

آینه های دکورایتو با توجه به نوع و مدل آنها در فضاهای مختلف کاربرد دارند. برای مثال انتخاب آینه با توجه به مبلمان فضا خواهد بود و هر چه مبلمان اصیل تر استفاده از آینه دکوراتیو مجلل تر و سنگین تر خواهد بود. البته آینه های دکوراتیو مدرن و جدید هم بسیار دلچسب بوده و برای دکوراسیون خانه های ساده و مدرن امروزی کاربرد بسیاری دارند.

انواع آینه های دکواتیو

آینه هایی که با عنوان دکوراتیو شناخته می شوند بدون شک کمی متفاوت از آینه های معمولی بوده و بر طبق شکل، فرم و کارایی که دارند به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند.

آینه دکوراتیو کاشی شکل

این مدل از آینه ها به لحاظ ظاهری شبیه کاشی هستند و همانند کاشی هم تایل ها در کنار یکدیگر چیده می شوند و در نهایت طرح زیبایی را ایجاد می کنند. بر روی آینه های کاشی می توان طرح های زیبایی رو حکاکی نمود تا شکل فانتزی و دکوراتیو بگیرند. در این نوع از آینه ها به دلیل حکاکی ایجاد شده جیوه وجود ندارد تا از این طریق انعکاس زیبایی را ایجاد کرده و تکرار ریتمیک یک طرح در کنار هم می تواند زیبایی بصری بی نظیری را ایجاد کند.

آینه های دکوراتیو مناسب سرویس بهداشتی

این نوع از آینه ها قابلیت بزرگ نمایی و دید از نزدیک را دارند و با استفاده از شیشه می توان آنها را به صورت فانتزی تزئین و در دکوراسیون فضاهای مختلف استفاده نمود.

آینه اتاق نشیمن

برای دکوراسیون اتاق نشیمن می توان از آینه های دکوراتیو بهره گرفته و با طرح های مختلفی که دارند می توان فضایی زیبا و دلنشین را ایجاد نمود. آینه ای با ابعاد کشیده و با سطح مقطع زیاد که دارای یک طرح دنباله دار باشد می تواند چشم هر بیننده ای را به خود خیره کند.

آینه دکوراتیو پازلی

آینه های دکوراتیو که دارای طرح های جذابی هستند می توانند دکوراسیونی فانتزی و بسیار زیبا را در اتاق نشیمن ایجاد کرده و به دلیل طرح پازلی این نوع آینه ها زیبایی خیره کننده ای را به وجود می آورد و استفاده از آنها بر روی یک دیوار خالی منزل می تواند فضایی روح بخش را ایجاد و معجزه ای لذت بخش را خلق کند. شاید باور نکنید اما آینه های پازلی برای دکوراسیون اتاق خواب بسیار مناسب بوده و جای خود را در این فضا به خوبی پیدا می کنند.

آینه های دکوراتیو گرد

آینه هایی که شکل ظاهری آنها دایره مانند است برای دکوراسیون فضای داخلی خانه بسیار مناسب است. این مدل از آینه ها با عوامل فنگ شویی مطابقت داشته و می تواند حس خوبی را در فضا خلق نماید.

آینه های دکوراتیو هنری

آینه هایی که به صورت دکوراتیو هستند می توانند تبدیل به یک آثار هنری زیبا شوند وهمانند یک تابلو نقاشی در فضای داخلی منزل بوده و اتاق نشیمن را فاخر و زیبا کند.

دیوارپوش آینه ای دکوراتیو

از آینه های دکوراتیو می توان به عنوان دیوارپوش بهره گرفته و این ایده خلاقانه و زیبا می تواند درفضای نشیمن بسیار کاربردی و شیک به نظر برسد. دیوارپوش های آینه ای جلوه متفاوت را ایجاد می کند و زیبایی فضا را چند برابر می کند.

نوشتهٔ بعدی
طراحی دکوراسیون داخلی لوکس
نوشتهٔ پیشین
نمای ساختمان ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید