دکوراسیون قسمت های خالی خانه :

همان طور که می داند ممکن است هر خانه ای دارای گوشه هایی باشد که خالی و بدون استفاده قرار بگیرند، اما شما با چند ایده خلاقانه می توانید این گوشه ها را تبدیل به فضایی زیبا و پر کاربرد نمایید. اگر  خانه شما هم دارای این گوشه های خالی و بی استفاده است، پیشنهاد می کنیم ایده هایی که مطرح می شود را بخوانید تا از این طریق به خانه خود جلوه ای تازه ببخشید.

میز تحریر با شکوه :

در صورتی که میز تحریر زیبا و جمع و جوری دارید که دارای ترکیب رنگی شیک و هماهنگ با فضای خانه شماست، می توانید آن را در یک گوشه خانه خود قرار دهید و فضای زیبایی را خلق نمایید. برای اینکه میز تحریر شما کاملا جلوه خود را نشان دهد، پیشنهاد می کنیم از یک گلدان بزرگ در پشت صندلی بهره بگیرید. برای مثال درخت انجیر با آن برگ های بزرگ خود می تواند زیبایی بی نظیری در این فضا ایجاد کند.

طبقه های پایه دار هرمی :

از طبقه های پایه داری که به شکل هرم هستند، برای گوشه های دیگر از خانه خود استفاده کنید. از این جهت هرمی بودن آن را پیشنهاد می کنیم که به خوبی می تواند در کنج خانه خود نمایی کند. تعبیه این طبقه ها به شما کمک می کند تا بتوانید ظروف و گلدان های زیبای خود را در آنها قرار داده و از یک فضای خالی و بی استفاده منظره زیبایی بسازید.

ایجاد فضای دنج :

در صورتی که در خانه خود یک صندلی زیبا و خاص دارید، بهتر است آن را در گوشه خانه خود قرار دهید و با استفاده از یک آباژور پایه بلند و زیبا، میز عسلی کوچک و … این بخش از خانه خود را تبدیل به یک فضای دنج نمایید. پیشنهاد می کنیم برای جلب توجه کردن این گوشه دنج از یک کوسن زیبا بهره بگیرید.

قرار دادن صندلی های بلند :

برای گوشه های خالی منزل خود از صندلی هایی که دارای پشتی بلند هستند، استفاده کنید. برای مثال دو صندلی را به همراه یک میز و قالیچه کوچک در یک کنج از خانه خود قرار دهید و این گوشه خالی را تبدیل به فضایی شیک و زیبا نمایید. این بخش از منزل شما برای استراحت، مطالعه یا نوشیدن چای عصرانه بسیار مناسب است و شما می توانید این ایده را در یک گوشه منزل خود ایجاد کنید.

بخش  یادآوری :

از آنجایی که اعضای خانواده به دلیل مشغله کاری ممکن است مسایلی را فراموش کنند، توصیه ما این است که یکی از گوشه های خانه خود را به ایستگاه پیغام رسانی تبدیل نمایید. برای ایجاد این ایستگاه می توانید از دراور کمک بگیرید و بالای آن را یک تخته یا پانل نصب کرده و پیغام ها و مواردی که نیاز به یاد آوری دارد را روی آن یادداشت کنید.

محلی برای آسایش :

در صورتی که یک پنجره تک در قسمتی از منزل خود دارید، که از آن استفاده ای نمی برید، پیشنهاد می کنیم با قرار دادن یک کاناپه راحت و یک میز در جلوی آن، این پنجره را تبدیل به محلی برای استراحت نمایید. حتی می توانید از این فضا در کمال آرامش برای مطالعه استفاده کنید.

شومینه متحرک :

از شومینه هایی که قابلیت حرکت دارند و به نصب داخل دیوار نیاز ندارند، برای گوشه خالی منزل خود استفاده کنید. اما نکته مهم این است که این ایده تنها برای فصل سرد سال کاربرد دارد و می توانید با آن گوشه خالی منزل خود را پر کنید.

استفاده از میز کوچک :

از یک میز کوچک در گوشه ای از خانه خود بهره بگیرید و از آن برای قرار دادن آباژور و سایر وسایل دیگر استفاده کنید. حتی می توانید این میز را تبدیل به میز یادگاری ها کرده و عکس های خانوادی را بر روی آن قرار دهید.  

ایجاد مکان بازی :

گوشه ای از منزل که بی استفاده مانده است را تبدیل به محلی برای بازی فرزند خود نمایید و همه وسایلی که برای بازی کردن به او نیاز دارد را در آن قسمت قرار دهید. بهتر است یک قالیچه یا موکت را در زیر پای او پهن کنید که در هنگام بازی کردن دچار آسیب نشود. این قسمت از خانه را به شکل اختصاصی مخصوص بازی فرزند خود قرار دهید.

استفاده از بوفه :

یک ایده که دیگر برای استفاده از گوشه خالی خانه این است که، بوفه یا ویترین شیشه ای منزل را در آن قسمت قرار دهید و از آن برای نمایش ظروف، کریستال های زیبای خود استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید