امنیت با درب ضد سرقت

بدون دیدگاه

از آنجایی که درب ها در رابطه با مسئله ایمنی اهمیت فراوانی دارند، هر چه با ویژگی های دقیق تری انتخاب شوند خیال شما آسوده تر خواهد بود. بنابراین این مهم است که شما برای تمامی درهای داخلی و خارجی ویژگی های مشخصی در نظر بگیرید و با توجه به این ویژگی ها انتخاب کنید. اگر از درهای داخلی ساختمان شروع کنیم، درهای چوبی داخل ساحتمان می توانند از انواع مختلف چوبی باشند و مهم ترین موردی که باید در نظر بگیرید این است که جنس چوب یا ام دی اف مورد استفاده برای ساخت در از مرغوب ترین نوع باشد تا استحکام و دوام طولانی برای شما داشته باشد.

علاوه بر درهای اتاق و راهروها، درهای مورد استفاده برای سرویس های بهداشتی و حمام و …. باید ضد رطوبت باشند، البته گاهی در مناطق مرطوب باید برای در اتاق ها هم از همین درهای ضد رطوبت استفاده کرد تا عمر آنها افزایش پیدا کند و مجبور نشوید زود به زود تعویض یا تعمیرشان کنید.

درهای ضد سرقت

بهترین تعریف برای درهای ضد سرقت این است که سارقان نتوانند از هیچ طریقی این در را باز کرده و وارد ساختمان شوند، یعنی نه تنها نتوانندقفل را دستکاری یا خراب کنند بلکه بدنه ی درب هم باید غیر قابل نفوذ و تخریب باشد، بنابراین یکی از ویژگی این درها استحکام بالای آن است.

درب ضد سرقت علاوه بر این که باید مانع ورود سارقان باشد، باید طوری تنظیم و طراحی شود تا در صورت بروز حوادث ناگهانی همچون آتش سوزی و زلزله مانع ورود نیروهای امدادی یا خروج اضطراری افراد داخل ساختمان نشود. در ضد سرقت بر اساس استانداردهای محیطی عایق مناسبی برای صدا، سرما، گرما، باد و رطوبت است. درهای ضد سرقت غیر قابل اهرم کردن هستند، این درها دو کلید هنگام ساخت و ۵ کلید کامپیوتری برای استفاده شما دارند. لولاهای در ضد سرقت مخفی است و قفل آن دارای ۱۳ زبانه به اضافه شب بند است که در سه جهت همچون گاوصندوق عمل می کند.

درب ضد سرقت

درب های ضد حریق

یکی دیگر از ویژگی هایی که مد نظر شما قرار خواهد گفت ضد حریق بودن آن است، اگر شما فرد محتاطی باشید قطعا” درهای ورودی و خروجی را ضد حریق انتخاب می کنید.

درهای ضد حریق در برابر حرارت مقاومتی  بین ۶۰ تا ۱۲۰ دقیقه دارند و داخل این درها را با پشم سنگ و سیلیکات آلومینیوم  پر می کنند و چهارچوب آنها از جنس فولاد با ضخامت حداقل ۱۲ سانتی متر می باشد. روکش این درها ورق های فولادی است که پوشش رنگ تمام کوره ای دارد. این درها در تمام قسمت چهارچوب نوار هوابند دارند، تا از ورود دود به داخل جلوگیری کنند، علاوه بر این خود این درها به هیچ وجه دودهای سمی تولید نخواهند کرد و خیالتان از این بایت راحت باشد.

نوشتهٔ بعدی
عاملیت بیرجند
نوشتهٔ پیشین
دیوار شیشه ای دو جداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید