ایجاد دکوراسیون پاییزی

راهکارهایی برای ایجاد دکوراسیون پاییزی

در فصل پاییز رنگ های مختلفی را می توانید در طبیعت ببینید که باعث می شود حال و هوای شما عوض شده و حس خوبی را به شما منتقل کند. رنگ هایی مانند زرد، قهوه ای، نارنجی و سبز که با شروع فصل پاییز بیشتر دیده می شوند. اما شما می توانید این رنگ ها و این حس پاییزی را به خانه خود آورده و از آن لذت ببرید و با کمک دکوراسیون پاییزی، عاشق پاییز شوید.

 برای اینکه خانه ای پاییزی داشته باشید باید از ایده های پاییزی کمک بگیرید، به همین خاطر چند راهکار برای پاییز کردن دکوراسیون خانه به شما ارائه می دهیم تا از این طریق خانه ای پاییزی داشته باشید.

اتاق خواب پاییزی

برای پاییزی کردن اتاق خواب خود بهتر است با تخت خواب شروع کنید. شاید کمی عجیب به نظر برسد اما برای سر تخت خواب خود می توانید از یک جفت درب چوبی قدیمی استفاده کنید و با انجام این کار سر تخت خود را به شکل زیبایی خاص و متفاوت کنید. با استفاده از یک جفت دیوارکوب فلزی که دارای رنگ مشکی است، می توانید دو طرف تخت خواب خود را تزئین کنید. البته از آنجایی که در فصل پاییز رنگ های زرد و نارنجی زیاد دیده می شود، می توانید کوسن های تخت را با رنگ های سفید، زرد و نارنجی انتخاب کنید. یک ایده جالب که به پاییز شدن اتاق خواب شما کمک می کند، این است که یک جفت تابلوی ساده که دارای عکسی از شاخه های پاییزی است را در دو طرف تخت خواب خود آویزان کنید.

استفاده از کدو تنبل های مینیاتوری

همان طور که می دانید یکی از میوه هایی که در فصل پاییز به وفور موجود است، کدو تنبل بوده که یک مدل از این کدو تنبل ها به کدو تبل های مینیاتوری معروف هستند. از این رو پیشنهاد می کنیم یک سبد حصیری را به سلیقه خود انتخاب کرده و کدو تنبل های فانتزی را درون آن به شکل زیبایی بچینید و سپس این سبد را روی میز اتاق نشیمن قرار دهید. از آنجایی که کدو تنبل نمادی از فصل پاییز است، به همین خاطر حس پاییزی را در فضای اتاق به وجود می آورد. ایده دیگری که می توانید از آن استفاده کنید، نصب یک طاقچه چوبی به شکل تنه درخت در بالای شومینه می باشد که می توانید چند عدد از کدو تنبل های فانتزی که تهیه کرده اید را روی این طاقچه قرار دهید. یادتان نرود که برگ های نارنجی رنگ باعث می شود تا جلوه ای پاییزی در اتاق نشیمن ایجاد شود به همین خاطر بهتر است در گوشه ای از اتاق یک گلدان که پر از برگ های نارنجی رنگ است، قرار دهید.

بهره گیری از بافت های حصیری

با استفاده از بافت های حصیری در دکوراسیون منزل خود می توانید قدم دیگری برای پاییز جلوه دادن چیدمان منزل خود بردارید. در واقع این بافت ها باعث می شود تا خانه شما رنگ و بوی پاییز را داشته باشد. برای مثال می توانید از کرکره های حصیری برای پنجره ها استفاده کنید و حتی می توانید از حصیر های ریز بافت به عنوان قالیچه جلو مبلی بهره بگیرید.

استفاده از کوسن های پاییزی

یک ایده دیگری که می توانید از طریق آن دکوراسیون شادی را خلق کنید، استفاده از کوسن هایی با چند رنگ مختلف می باشد. البته فراموش نکنید که این ایده را می توان به شکل خلاقانه پرورش داده و رنگ هایی را برای کوسن ها انتخاب کنید که در فصل پاییز کمتر دیده می شوند. از آنجایی که رنگ سبز در فصل پاییز خیلی کم دیده می شود، می توانید با اضافه کردن کوسن هایی با رنگ سبز دکوراسیون پاییز خانه خود را به شکل زیبایی متفاوت و شاد جلوه دهید.

کمک گرفتن از المان های طبیعی

المان های طبیعی به شما کمک می کنند تا بتوانید دکوراسیون پاییزی را خلق نمایید. برای مثال گلدان های طبیعی که مناسب فصل پاییز هستند، را در روی میز وسط یا میز کنار مبل قرار دهید. حتی استفاده از قاب های پاییزی دست ساز هم می تواند به  شما کمک کند تا از این طریق دیوار اتاق نشیمن را تزئین کنید.

استفاده از شاخه و برگ های هرس شده

همان طور که می دانید با شروع فصل پاییز باید شاخ و برگ درختان را هرس نمود. اما پیشنهاد می کنیم این شاخ و برگ ها را دور نریزید و از آنها به شکل خلاقانه ای استفاده کنید. در واقع می توان از این شاخ و برگ های هرس شده برای شاد کردن دکوراسیون پاییزی منزل خود استفاده کنید.

 

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید