طراحی دکوراسیون آرایشگاه

طراحی دکوراسیون آرایشگاه :
همان طور که می دانید، آرایشگاه مکانی است که اکثر خانم ها در آن رفت و آمد دارند. از این رو دکوراسیون این مکان ها از اهمیت بالایی برخوردار است و طراحی این فضا ها کاری بسیار حساس و دقیق می باشد. در واقع فضای آرایشگاه نه تنها باید شیک و منحصر به فرد باشد، بلکه نیازمند این است که برای هر فرد یک فضای اختصاصی در نظر گرفته و امکاناتی مانند آینه و کمد را در اختیار او قرار داد. نکته مهم این است که از قرار دادن تجهیزات اضافی در فضای آرایشگاه خودداری کرده و اجازه دهید افراد برای فضای اختصاصی که در اختیار دارند، خودشان تصمیم بگیرند.
بدون شک در فضای آرایشگاه آنچه بیشتر از هر چیزی به چشم می آید، وجود آینه های مختلف می باشد، که پیشنهاد می کنیم از آینه های عمودی استفاده کرده و در عین حال در دیوار پشتی آینه ها، دیوارپوش های سه بعدی بست وال را نصب کنید. انجام این کار باعث می شود تا فضای پیش روی مشتری بسیار هماهنگ بوده و آینه ها بیش از حد بلند به نظر نرسند.
زیبایی و دکوراسیون آرایشگاه مخصوصا برای نو عروسان بسیار حائز اهمیت می باشد. به همین خاطر توصیه ما این است که به دکوراسیون و چیدمان آرایشگاه خود بسیار توجه کرده و تلاش کنید تا فضایی خاص و منحصر به فرد را ایجاد کنید. از آنجایی که نورگیری در سالن زیبایی بسیار مهم است، به همین خاطر باید از نورپردازی های مناسبی برای این فضا استفاده کنید. فراموش نکنید که نور زیاد و یا نور کم تاثیر مستقیمی در کار مشتری خواهد داشت. از این رو توصیه می کنیم با حداقل استفاده از لوازم روشنایی و انعکاس آن با آینه ها به زیباسازی فضا بپردازید.
همان طور که می دانید در دنیای امروز زیبایی بسیار مورد توجه قرار گرفته و افراد مختلفی برای انجام امور آرایشی و پیرایشی خود به آرایشگاه ها مراجعه می کنند. از این رو به همان اندازه که کار سرویس دهی به مشتریان و انجام امور آرایشی آنها مهم است، زیبایی و دکوراسیون محیط آرایشگاه هم بسیار قابل اهمیت می باشد. از این رو پیشنهاد می کنیم برای اینکه مشتریان بیشتری را جلب کنید، به محیط آرایشگاه خود سر و سامان داده و تلاش کنید تا فضای داخلی آن را زیبا و خاص نمایید. انتخاب دیوارپوش های سه بعدی بست وال راه مناسب و منحصر به فردی می باشد تا بتوانید از این طریق دیوارهای سالن زیبایی خود را تزئین کرده تا جلوه شیک و زیبایی ایجاد شود. در واقع دیوارپوش های سه بعدی بست وال به دلیل اینکه دارای طرح های مدرن و زیبایی هستند و قابلیت رنگ پذیری با ۱۲۰۰ شید رنگی را دارند، به راحتی می توانند ترکیب رنگی زیبا و مدرنی را در فضای آرایشگاه ایجاد کنند.
در سالن زیبایی بهتر است از ترکیب رنگ ها استفاده کنید، زیرا این کار باعث ایجاد یک فضای تجملی و مدرن خواهد شد و بدون شک مورد پسند اکثر افراد قرار می گیرد. برای مثال می توانید در آرایشگاه خود از ترکیب رنگی سفید و سیاه بهره بگیرید و اسباب و وسایل قابل استفاده در آرایشگاه را با این ترکیب رنگی انتخاب کنید. مثلا می توانید دیوارپوش های سه بعدی بست وال را سفید کرده و صندلی ها را با رنگ مشکی انتخاب کنید. توصیه ما این است که محیط آرایشگاه را متناسب با روحیات خانم ها طراحی کرده و از ترکیب رنگ هایی بهره بگیرید که به روحیات آنها نزدیک تر باشد تا از این طریق بتوانید خانم ها را جذب سالن زیبایی خود نمایید.
 یادتان نرود که فضای آرایشگاه مانند هر فضای دیگری نیاز دارد که اصول طراحی در آن رعایت شود و بهتر است ایده های خود را در اختیار طراحان متخصص گذاشته تا آنها در کوتاه ترین زمان ممکن و با دقت بسیار بالا بتوانند متریال نوین را به شما پیشنهاد داده و طرحی زیبا و خاص را در سالن زیبایی شما اجرا کنند تا چشم هر بیننده ای را خیره کرده و مشتریان به محض ورود، سالن شما را برای انجام امور آرایشی و پیراشی خود انتخاب کنند.
فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید