طراحی و زیبا سازی سقف منزل

بدون دیدگاه

راهکارهایی برای ایجاد تغییر و تنوع در سقف خانه

در قدم اول بهتر است تصمیم خود را برای نوع طراحی سقف خانه بگیرید. تصمیم اولیه برای اینکه طراحی به چه شکل باشد بسیار مهم است . آیا میخواهید از پنل استفاده کنید یا کل سقف را نقاشی کنید یا اینکه فقط به تزیین زاویه ها بپردازید؟ میتوان برای طراحی سقف از دکوراسیون داخلی منزل بهترین استفاده را کرد و بهترین ایده ها را گرفت تا زیبا ترین سقف خانه را داشته باشید.

چند راه برای طراحی سقف خانه به شما پیشنهاد میشود .

۱- استفاده از قاب‌های آماده برای طراحی سقف  

 راحت ترین و آسان ترین راه برای طراحی سقف خانه استفاده از قاب های آماده است  که در اشکال و مدهای مختلف ارائه میشوند.البته باید در نظر داشت که بعد از اتمام کار کل سقف بدون نقص و سالم باشد تا جلوه سقف از بین نرود.

۲- استفاده از پنل لوکس و شیک در طراحی سقف

اگر به دنبال طرحی نو برای سقف منزل خود هستید،استفاده از پنل های شیک و امروزی بهترین انتخاب برای سقف خانه شماست . سقف پوش های سه بعدی بست وال که نسل جدیدی از تکنولوژی و دکوراسیون منزل به حساب می آیند راهی مناسب و شیک برای سقف خانه میباشند. پنل های سه بعدی با رنگ ها و طرح های متنوع هنر طراحی را به نحوه احسنت نمایان میکنند .استفاده از این پنل ها در سقف که با هالوژن های کوچک نورپردازی شوندحس رمانتیک بینظیری به فضای منزل شما میدهد.

 
۳-استفاده از سقف کاذب و سقف گنبدی
نصب سقف گنبدی یا کاذب هم پیشنهاد خوبی است اگرچه اتاق را زیبا میکند اما کار نصب آن کار بسیار دشواری است . بعد از اینکه نصب سقف کاذب به اتمام رسید مطمینا نصب یک لوستر هم به زیبایی سقف کمک شایانی میکند.

۴- استفاده از رنگ های ارزان
 ساده ترین راحی که به نظر هر فردی میرسد رنگ کردن سقف خانه میباشد که اغلب رضایت مندی افراد را به همراه دارد . چنانچه از طراحی اتاقتان رضایت دارید اما به دنبال راهی هستید تا اتاق را از یکنواختی خارج کنید بهترین گزینه طراحی سقف اتاق است.اگر به دنبال راهی ارزان هستید رنگ آمیزی سقف را پیشنهاد میکنیم .

۵- چسباندن استیکر روی سقف
 در صورتی که سقف خانه شما بی عیب باشد میتوان برای سقف اتاق ها از ستیکر های مناسب با طرح و رنگ متنوع استفاده کنید . چسباندن استیکر راه سریع و مقرون به صرف میباشد . استیکر های سه بعدی هم به زیبایی سقف کمک میکند .
 

۶- سقف شیشه‌ای کاذب با طرحی زیبا
نصب سقف های شیشه ای برای مکان های اداری پیشنهاد مناسب تری خواهد بود . این نوع سقف ها از جنس متریال خاصی مثل شیشه میباشند و درون آنها نور پردازی میشود .البته در هنگام خاموش بودن نور ها طرحی دیده نمیشود .

 

نوشتهٔ بعدی
باور نادرست رنگها در دکوراسیون داخلی
نوشتهٔ پیشین
ایده های نو در تزئینات منزل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید