تایل های سقفی دکوراتیو

یکی از کاربردهای منحصر بفرد دیگر تایل های سه بعدی Best Wall استفاده از آنها به عنوان پوشش دکوراتیو سقف می باشد. زمانی که این پنلها به عنوان سقف پوش استفاده می شوند جلوه ای بسیار زیبا و منحصر به فرد بدست خواهد آمد. به دلیل سبکی وزن پانل ها تمامی طرح های موجود را می توان به عنوان سقف پوش بکار برد ولی غالبا” از طرح هایی با ابعاد ۳۰۰*۳۰۰ میلیمتر ویا طرحهایی با ابعاد ۵۰۰*۵۰۰ میلیمتر جهت این منظور استفاده می گردد.

روش اول: ساده ترین و سریع ترین روش برای نصب پنل ها بر روی سقف، ایجاد یک سقف کاذب اولیه توسط ورق های گچی آماده کناف و یا ورق های MDF می باشد. پس از ایجاد سقف کاذب با ارتفاع حداکثر ۸ سانتیمتر که فضای مناسبی جهت جاسازی تجهیزات نورپردازی و لامپ های هالوژن (LED) و سیم کشی ایجاد خواهد کرد، تایل های سه بعدی بست وال به راحتی قابل نصب و اجراء خواهند بود.

روش دوم: روش شاسی کشی می باشد که غالبا” مناسب جهت فضاهای اداری و تجاری می باشد با این توضیح که ابتدا با توجه به سایز پنل ها شاسی مشبک فلزی روی سقف ایجاد می گردد، سپس پنل ها را که از قبل با توجه به سایز مش شاسی روی پنل پلی کربنات نصب شده اند را داخل فریم ها جای می دهند. همچنین و در صورت نیاز به نورپردازی و نصب چراغ می بایست محل چراغ ها را قبل از جا شده پنل ها در شاسی در آنها تعبیه نمود. مزیت این روش قابلیت برداشت و گذاشت مجدد پنل ها می باشد.

روش سوم: استفاده از شبکه چوبی برای زیر کار می باشد، بدین ترتیب که ابتدا شبکه ای از چوب چهارتراش ۳ سانتی با فواصل مورد نظر (با توجه به ابعداد طرح تایل منتخب) روی سقف اجراء شده، سپس پنل ها روی شاسی چوبی نصب خواهند شد. گپ ایجاد شده سه سانتی مناسب نورپردازی و سیم کشی با تجهیزات نورپردازی ظریف مانند LED نقطه ای، کریستال نورپردازی و یا فیبر نوری خواهد بود.

روش چهارم: نصب مستقیم پنل های سه بعدی بر روی سقف می باشد، بدین ترتیب که پنل ها دقیقا” مانند روش نصب و اجرا برای دیوار، به صورت مستقیم روی سقف چسبانیده خواهند شد. در این روش قابلیت نورپردازی از زیر پنل ها وجود نخواهد داشت و این روش صرفا”جهت زیباسازی سقف مورد استفاده قرار می گیرد و در صورت نیاز به نورپردازی، می بایست از تابش نور از سوی نجهیزات نورپردازی نصب شده بر روی دیوار ساطع می گردد استفاده نمود.

تایل سقفی سه بعدی ۶۰×۶۰ Cm دور مخمل با نورپردازی داخلی کریستال قابل نصب داخل شبکه سقفی و یا نصب مستقیم روی سقف (چسبی) – توان LED هر کریستال ۱ وات رنگ مهتابی یا آفتابی

سقف دکوراتیو با نورپردازی
سقف سه بعدی نور پردازی شده - تالار مفرح
saghf-talar
سقف نورپردازی شده - تالار بانک صادرات
طراحی سقف کاذب دکوراتیو فست فود با نورپردازی زیبای سقف و استفاده از تری دی پنل
مدل سقف با تری دس پنل دکوراتیو و نورپردازی
تری دی پانل و سقف کاذب بست وال
دیوار و سقف سه بعدی | طرح طوفان و زمرد
سقف دکوراتیو سه بعدی مسکونی
سقف دکوراتیو سه بعدی مسکونی
تزیین سقف با متریال جدید
تزیین سقف با متریال جدید
سقف کاذب دکوراتیو بست وال
سقف پوش سه بعدی دکوراتیو
پنل سقفی
آسمان شب - طرح حباب - نورپردازی LED
سقف طرح صلیب - سالن زیبایی
سقف طرح صلیب - سالن زیبایی
سقف سه بعدی - طرح چهارپر
سقف سه بعدی - طرح چهارپر
سقف پوش سه بعدی ماکو
سقف پوش سه بعدی طرح ماکو
پنل سقفی دکوراتیو مدل چهارپر بست وال
طراحی سقف |طرح چهارپر
فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید