لوازم خانگی چوبی برای تمام سبک های دکوراسیون

بدون دیدگاه

استفاده از لوازم خانگی چوبی در دکوراسیون

۱- لوستر های چوبی خمیده

در دکوراسیون خانه می توانید وسایل مدرن و شیک را با عناصر زیبای روستایی ترکیب کنید. به طور مثال، با گرما و شکل دادن چوب ها می توانید لوسترهای زیبا تهیه و از سقف آویزان کنید. بهترین مکان برای استفاده از این لوسترها درب ورودی است.

۲- نمک و فلفل پاش چوبی

در بازار می توانید نمک و فلفل پاش های چوبی زیبایی را پیدا کنید که از چوب بلوط سفید تهیه و با موم پرداخت شده اند. این نوع وسایل اصولا” با دست ساخته می شوند و ارزش بالایی دارند. با این وسایل کوچک می توانید به آشپزخانه مدرن و شیک خود، دکور شیک و متفاوتی ببخشید.

۳- چهارپایه ی چوبی

چهارپایه های فلزی با صفحه های چوبی که از چوب گردو ساخته  شده اند، استفاده های متفاوتی در بخش های مختلف خانه دارند. حتی می توان در دکور خانه نیز از آن ها بهره گرفت.

۴- جای پنیر یا کره

شاید به نظر برسد جا پنیری چوبی نوعی ولخرجی اضافه است. اما خریداری این وسیله ی زیبا که در ترکیب آن شیشه نیز به کار رفته است برای استفاده روزانه بر سر میز غذا بسیاری عالی و جالب است. این وسیله به خوبی حس طبیعت و سادگی را به ببینده القا می کند.

۵- چاپ استیک های چوبی

اگر در خانه غذاهای تایلندی یا چینی و ژاپنی درست می کنید، می توانید از چاپ استیک های چوبی (چوب هایی که به جای قاشق و چنگال استفاده می شوند) استفاده کنید. مثلا” برای خوردن نودل از این چاپ استیک ها که در رنگ ها و طرح های مختلف در بازار موجود هستند استفاده کنید.

۶- قاشق ادویه

می توانید از قاشق های چوبی کوچک در ظروف ادویه استفاده کنید. این قاشق ها بسیار زیبا هستند و تقریبا” در همه فروشگاه های لوازم خانگی یافت می شوند و قیمت ارزانی نیز دارند.

۷- تخته ی گوشت

قدیم ها همه تخته های گوشت چوبی بودند. اما چندین سال است که انواع پلاستیکی آن ها نیز به بازار آمده است. به شما توصیه می کنیم برای زیبایی و همچنین دوام بیشتر،انواع چوبی را انتخاب و خریداری کنید.

نوشتهٔ بعدی
ایجاد فضای بهاری در خانه با تغییر دکوراسیون
نوشتهٔ پیشین
اهمیت وجود رنگ مناسب در شهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید