موکت تایل چیست؟

بدون دیدگاه

انتخاب موکت تایل

موکت از جمله متریالی است که بدون شک همه افراد با آن و همچنین کاربرد هایی که در دکوراسیون خانه دارند آشنا هستند اما موکت تایل متریال نوینی که امروزه وارد بازار شده است و به همین خاطر در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی درباره موکت تایل ارائه کنیم.

موکت تایل به چه معناست؟

موکت های تایل انواع جدیدی از موکت ها هستند که به صورت تایل طراحی و اجرا می شوند. این نوع موکت ها به جای یکپارچه بودن دارای قطعات متعدد بوده که با قرار گرفتن در کنار هم سطح مورد نظر را پوشش می دهند.

کاربرد های مختلف موکت تایل

استفاده از موکت در دکوراسیون فضاهای مختلف مانند شرکت ها، دفاتر کار، آموزشگاه و دیگر مکان های مشابه چندان رایج نیست اما موکت های تایل ها به دلیل اینکه به لحاظ ظاهری مثل سرامیک یا سنگ هستند شیک و برازنده بوده و می توان  از آنها به عنوان کفپوش در هر فضایی استفاده نمود.

مزایای موکت تایل

موکت های تایل بسیار شگفت انگیزهستند زیرا نقاط ضعف موکت های معمولی را ندارند و علاوه بر این دارای طیف های متنوعی از طرح و رنگ هستند که می توان با ترکیب آن ها یک دکوراسیون زیبا و متفاوت را خلق کرد. نصب و نظافت این موکت ها نیز بسیار راحت بوده و بدون هیچ دردسری قابل نصب هستند. این نوع موکت ها به قدری جالب و محبوب هستند که از آن ها در طراحی دکوراسیون دفاتر کار هم استفاده می شود. عملکرد موکت تایل ها در مقایسه با موکت های معمولی خیلی بهتر است زیرا در مقابل سایش مقاوم هستند و خیلی راحت تمیز می شوند و این قابلیت را دانرد که در محیط های پر تردد از آنها استفاده نمود.

ترکیب چند طرح و رنگ در موکت تایل

اگر شما هم جزء آبرای کف ساختمان لذت نمی برید و همینه به دنبال کار های جدید و تنوع هستند می توانید انتخاب موکت تایل ها به عنوان یک کفپوش زیبا و خاص می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد زیرا موکت تایل ها این امکان را برای شما فراهم می کنند تا چند رنگ و طرح دلخواه خود را در کنار هم به کار بگیرید و ترکیب مورد نظرتان را در کنار هم بچینید.

دوام موکت تایل ها بسیار زیاد تر از موکت های معمولی است و در مقابل عوامل آسیب رسان مقاومت بالایی دارند و به راحتی خراب نمی شوند از این رو می توان گفت که موکت تایل ها ماندگاری بالایی دارند و می توان برای طولانی مدت از این نوع کفپوش ها استفاده نمود. در صورتی که بخشی از موکت تایل ها دچار پارگی، ساییدگی و یا لکه شد این امکان وجود دارد که آن بخش را برداشته و تایل جدیدی را جایگزین کنید و این مسله باعث می شود تا استفاده از این نوع موکت ها صرفه اقتصادی داشته باشد. تمیز کردن موکت تایل ها به راحتی انجام پذیر است زیرا می توان به سادگی تایل را از جای خود خارج کرده و شستشو نمود و بعد از خشک شدن تایل آن را در جای خود نصب کرد. از این رو می توان گفت که با استفاده از موکت تایل ها از دردسر تعویض کل موکت راحت می شوید.

نصب موکت تایل ها به قدری راحت است که شما می توانید بدون نیاز به نصاب آنها را نصب نمود . برای تهیه این موکت ها مساحت فضا را در نظر گرفته و تعداد مورد نیاز را بر مبنای همین مساحت خریداری کنید. بعد از آن تنها کاری که باید انجام دهید، قرار دادن تایل در کنار هم است.

ابعاد موکت تایل

این نوع موکت را در اندازه ها و تایل های مختلف وجود دارند اما اصل موکت تایل هایی به شکل مربع در ابعاد ۵۰*۵۰ سانتی متر است.

نوشتهٔ بعدی
قوانین استفاده از نور برای محیط منزل
نوشتهٔ پیشین
پوستر سه بعدی ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید