چیدمان راحت و خودمانی منزل

بدون دیدگاه

۱- تعادل بی طرفانه

لازم نیست در خانه همه چیز به یک شکل و طرح باشد. شما می توانید با قرار دادن وسایلی که با هم سازگاری دارند و لزوما یک شکل نیستند، رنگ و روی تازه ای به فضای اتاق های خانه ببخشید.

۲- وسایل تزئینی دست دوم

در برخی از سمساری ها نیز وسایلی پیدا می شوند که در ترکیب با وسایل شیک خانه بسیار زیبا دیده می شوند.

۳- ترکیب طرح ها

با ترکیب طرح های مختلف و مثلا” استفاده از یک میز چوبی پایه بلند به عنوان میز جلوی مبل و کاناپه های خود می توانید نوعی سادگی و خودمانی بودن را به فضا القا کنید. کافیست خلاقیت به خرج دهید.

۴- جزیره آبی- طوسی در آشپزخانه

خوب است از رنگ آبی- توسی برای جزیره آشپزخانه و مرمر کرارا برای کانتر آن استفاده کنید. وقتی شما مشغول تهیه غذا هستید فرزندتان می تواند روی این جزیره تکالیف مدرسه اش را انجام دهد. محیطی کاملا” دلپذیر و صمیمی.

۵- طرح کلاسیک

می توانید رد گوشه ای از خانه یا آشپزخانه دو صندلی وینزر پشت یک میز ساده قرار دهید و صبحانه ی خود را در آنجا صرف کنید. این گوشه ی دنج بسیار خودمانی و راحت به نظر می رسد.

۶- سینک خانه های روستایی

وجود تاقچه های بزرگی در بالای سینک ظرفشویی کمک می کند تا شما بتوانید وسایل ساده و جالبی هم چون مجموعه ای از وسایل کوچک یا گل و گیاه را در آنجا قرار دهید و هم چون خانه های روستایی ساده و بی آلایش دیده شود.

۷- صندلی های راحت

در اتاق نشیمن، می توانید تخت یا کاناپه ای نرم و راحت به همراه کوسن هایی از جنس پر قرار دهید، از این کاناپه می توانید برای لم دادن و مطالعه ی کتاب استفاده کنید.

۸- طرح های متضاد

آباژورهای گرد و گلدان مانند طرح و ایده متفاوتی از کشوهای فلزی زیر خود دارند و به عنوان پاتختی نیز در این فضا استفاده شده اند. شما هم میتوانید با ترکیب چندین طرح مختلف ایده ای نوین و راحت برای اتاق خود به وجود بیاورید.

۹- هنرهای امروزی کودکان

می توانید یکی از دیوارهای اتاق نشیمن را به گالری هنری نقاشی های کودکان خود اختصاص دهید این نقاشی ها برای طرح و رنگ های جالبی که دارند، نظر هر بیننده ای را به خود جلب خواهند کرد.

۱۰- وان قدیمی

در حمام می توانید حمامی با طرح قدیمی استفاده کنید.

۱۱- گوشه ی دنج

در اتاق دختر کوچک خود می توانید تخت خوابی راحت با طرحی قدیمی بگذرانید و اطراف آن را با پرده بپوشانید، این ترکیب گوشه ای دنج و راحت برای استراحت به وجود می آورد.

۱۲- گیاهان دیوار چسب

استفاده از انواع  گیاهان دیوار چسب، تاک یا رز رونده در ورودی پاسیو یا حیاط خانه علاوه بر زیبایی نوعی صمیمیت نیز به فضا می بخشد.

۱۳- بوفه ی لوازم تزئینی

در اتاق نشیمن، می توانید از بوفه های کوچک یا بزرگ به عنوان محلی برای نمایش گذاشتن وسایل عتیقه و ظروف و کوزه های دیدنی و گران قیمت استفاده کنید.

۱۴- میز کار هنری

می توانید میز کار خود را به محلی برای نمایش صنایع دستی و هنری نیز اختصاص دهید. به طور مثال ، میز را از جنس چوب بلوط و صندلی آن را از انواع فلزی و قدیمی انتخاب کنید.

۱۵- حیات خلوات رویایی

حیات خلوت خانه خود را با مبلمان یا دکورهای زیبا تزئین کنید. یک شومینه ی هیزمی در گو شه ای از آن کار کنید و کاناپه های راحتی در مقابل آن بگذارید و از طبیعت هوای خوب و فضای رویایی ایجاد شده نهایت لذت را ببرید.

نوشتهٔ بعدی
بتن پولیش شده سوپر فلور
نوشتهٔ پیشین
تقسیم فضای آپارتمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید