طراحی داخلی هتل

طراحی دکوراسیون هتل :
در این مقاله می خواهیم در رابطه با طراحی داخلی هتل ها صحبت کرده و نشان دهیم که چگونه می شود با کمک یک طراحی دکوراسیون زیبا محیط هتل را برای سلایق مختلف آماده نمود. از آنجایی که هتل مکانی است که افرادی با سلایق خاص در آن رفت و آمد می کنند، باید طراحی دکوراسیون آن را به گونه ای انجام داد که تبدیل به یک محیط دلخواه شود.
نکته مهمی که باید در زمان طراحی دکوراسیون هتل مد نظر داشته باشید، ایجاد آرامش و رفاه برای افراد مختلف می باشد. در واقع دکوراسیون هتل باید با محوریت رفاه در نظر گرفته شود و علاوه بر بالا بردن کیفیت باید با کمک طراحی مدرن بتوان سبکی جدید و منحصر به فرد را ایجاد نمود.

بهتر است بدانید که مهمترین قسمت هتل بخش لابی و ورودی ساختمان می باشد و دلیل این اهمیت هم این است که افراد مختلف با دیدن لابی یک هتل تصمیم به اقامت در آن هتل می گیرند و از آنجایی که لابی هر هتل معرف آن هتل می باشد، به همین خاطر میزان مدرن بودن و پیشرفته  بودن هتل را نشان می دهد.
متخصصان طراحی دکوراسیون هتل ها به بخش لابی بیشتر از هر فضایی در هتل توجه نموده و تلاش خود را می کنند تا با ذوق، سلیقه و حتی ابتکار خود طرحی خاص و منحصر به فرد را خلق نمایند. به صورت معمول در فضای لابی هتل از مبلمان های بسیار لوکس و خاص استفاده می شود و با نصب لوستر های بزرگ و شیک می توان فضایی خاص را خلق کرده و با انجام این کار چشم هر بیننده ای را خیره می کنند.

یادتان نرود که در بخشی از لابی باید فضایی برای پذیرایی از مهمانان ایجاد شود و برای انجام این کار بهتر است یک تلویزیون و یک دست مبلمان مدرن قرار دهید و اگر ابعاد تلویزیون متناسب با فضا باشد و مبلمانی انتخابی مناسب با محیط انتخاب شود، چیدمان این بخش از لابی به شکل ایده آلی انجام گرفته است.
نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که مسافران هرگز دوست ندارند در فضای روزمرگی منزل خود قرار بگیرند. به همین خاطر توصیه می کنیم طرحی متفاوت و خاص را ایجاد کنید تا از این طریق علاوه بر اینکه به بالا بردن آرامش فضا کمک می کنید، حس تازگی و جذابیت را هم به وجود می آورید. پیشنهاد ما استفاده از دیوارپوش های سه بعدی بست وال می باشد و شما می توانید فضای لابی هتل را با این دیوارپوش های سه بعدی تزئین کرده و با کمک نورپردازی های ویژه و خاص، زیبایی بی نظیری را در لابی هتل ایجاد کنید. حتی می توانید در فضایی که برای پذیرایی از مهمانان در نظر گرفته شده، طرح متفاوتی از این دیوارپوش ها را به دیوار نصب کرده و با انجام این کار این بخش را متمایز از سایر بخش های هتل نمایید.
در بخش های مختلف هتل از حمام ها و سرویس های بهداشتی گرفته تا سالن رستوران و حتی سایر بخش های دیگر هتل باید به گونه ای دکوراسیون شود که بسیار متمایز از حالت هایی باشد که مسافران دیده باشند. زیرا در این صورت است که هتل شما را برای اقامت انتخاب می کنند.

گروه بست وال با متریال نوینی که ارائه می دهد، به شما پیشنهاد می کند که برای دکوراسیون لابی هتل از دیوارپوش های سه بعدی بست وال استفاده کنید تا از این طریق محیط هتل بسیار خاطره انگیز و منحصر به فرد شود. شاید باور نکنید اما با تی ری دی پنل های سه بعدی بست وال می توانید محیطی اعجاب انگیز و بسیار خاص را طراحی کرد که نمونه آن را در هیچ پروژه ندیده باشید. جالب اینجاست که دیوارپوش های سه بعدی بست وال کپی بردای از سایر طرح ها نبوده و به جرات می توان گفت که طراح های متنوع بست وال بسیار محصر به فرد و نو می باشد.  
بهتر است بدانید که هتل های بزرگ و مدرن دنیا برای اینکه آرامش بیشتری را برای مسافران بر قرار کنند، برای هر اتاق یک تراس بزرگ ایجاد کرده و لوازم چوبی و سنگی تزئینی را در اتاق مسافران قرار می دهند. انجام این کارها تنها برای این است که در کار خود موفق شوند.

نکته مهم این است که برقراری آرامش در هتل زمانی امکان پذیر خواهد بود که از علم روانشانسی رنگ ها و همچنین علم فنگ شویی آگاهی داشته و از این طریق چیدمانی صحیح را ایجاد کنید. یادتان نرود که دکوراسیون هتل نه تنها باید کاملا مدرن و پیشرفته باشد، بلکه باید دارای ترکیبی آرامش بخش و منطبق با علم فنگ شویی باشد، تا مسافران در هتل احساس آرامش و راحتی کنند. نکته مهم اینجاست که اگر این مسله محور اصلی طراحی هتل قرار بگیرد، آنگاه سایر کارهایی که برای طراحی و دکوراسیون نیاز است، انجام می شود.
فراموش نکنید که اتاق خواب های هتل هم جزء مکان هایی هستند که دکوراسیون آنها از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به زیباترین شکل ممکن چیدمان شود. به همین خاطر شما این امکان را دارید که از دیوارپوش های سه بعدی بست وال در فضای اتاق های هتل استفاده کرده و رنگ آنها را با محیط اتاق هماهنگ سازید.
 
فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید