انتخاب مبلمان اداری

بدون دیدگاه

انتخاب مبلمان اداری شرکت و محل کار

همان طور که می دانید هر محیط اداری نیاز به مبلمان اداری دارد و امروزه صندلی های اداری با جنس، رنگ و طرح های متنوع در بازار عرضه می شود و انتخاب کردن با این تنوع موجود در بازار، کار سختی نیست. برای خرید مبلمان اداری باید اصولی را در نظر گرفت تا در هنگام خرید سردرگم نشده و بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.زیرا در صورتی که در هنگام خرید، به این اصول دقت کافی نشود و در هنگام انتخاب، صندلی های غیر استاندارد خریداری شود، چاره‌ای جز بیش از حد خم شدن و جلو نشستن  نیست و این کارباعث درد و ناراحتی در قسمت‌های کمر و گردن شده و در درازمدت باعث ایجاد دیسک کمر می شود.

از این رو نکاتی برای خرید مبلمان اداری وجود دارد، که بهتر است آنها را رعایت کنید.  

با کیفیت بودن صندلی ها :

همان طور که می دانید مبلمان اداری از جمله وسایلی است که بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد، از این رو انتخاب یک نوع ارزان و بی کیفیت، هرگز مقرون به صرفه نبوده و خیلی زود مجبور به تعویض و خرید دوباره می شوید. به همین خاطر مبلمانی که برای یک محیط اداری انتخاب می کنید، باید دارای کیفیت و دوام بالایی باشد تا بتوان در دراز مدت از آن به خوبی استفاده کرد. در هنگام خرید باید به مواردی توجه داشته باشید، تا صندلی های اداری شما عمر طولانی تری داشته باشند.

 ۱- کیفیت چرخ ها

 ۲-قابل شستشو بودن روکش صندلی ها

۳- توجه به روکش صندلی ها، به گونه ای که در تابستان عرق نکند

راحت بودن مبلمان اداری :

صندلی هایی که در یک محیط اداری استفاده می شود، نقش به سزایی در حفظ سلامتی و راحتی کارمندان دارد، زیرا ساعت های زیادی را برای نشستن بر روی صندلی ها صرف می کنند و به همین علت در هنگام خرید باید دقت خاصی داشته و نکاتی را برای ایجاد این راحتی رعایت کنید.

۱- استاندارد بودن صندلی بسیار مهم بوده و بهتر است در هنگام خرید متناسب با فیزیک افراد به انتخاب صندلی بپردازید.

۲- صندلی انتخاب کنید که ارتفاع آن قابل تنظیم باشد.

۳- صندلی  که برای یک محیط اداری انتخاب می شود، بهتر است که تکیه گاه راحتی برای بدن داشته باشد.
۴- با توجه به نوع وظایفی که یک کارمند دارد، می تواند صندلی آن متفاوت باشد.بنابراین صندلی باید مناسب با نوع وظایف کارمندان خریداری شود. 
۵- به ارتفاع و عمق صندلی توجه داشته باشید، بهتر است به گونه ای باشد که به طور کامل ناحیه پشت راحمایت کند.

انتخاب رنگ و طرح مناسب :

با توجه به نوع فعالیتی که در یک محیط اداری انجام می گیرد، رنگ و طرح صندلی ها متفاوت خواهد بود. البته همان طور که می دانید انتخاب طرح و رنگ مناسب، نه تنها باعث ایجاد احترام به کارمندان شده و انگیزه بیشتری برای کار مفید در آنها ایجاد می‌کند، بلکه به ایجاد یک محیط خوب، ایده آل و زیبا کمک خواهد کرد و از همه مهم تر اینکه حس خلاقیت افراد را بالا می برد.

نوشتهٔ بعدی
انتخاب کاناپه مناسب
نوشتهٔ پیشین
نگاهداری صحیح از کابینت های MDF

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید