کف پوش آشپزخانه

بدون دیدگاه

انواع کف پوش های مناسب برای آشپزخانه :

انتخاب کفپوش مناسب برای کف خانه از سخت ترین کارها به حساب می آید، زیرا اولین چیزی که به محض ورود به هر حانه ای به چشم می آید، کف خانه است و به همین دلیل انتخاب یک کفپوشی که هم مناسب با محیط بوده و هم جلوه و زیبایی داشته باشد، سخت خواهد بود. همچنین یکی از سخت ترین انتخاب ها، انتخاب کفپوش مناسب برای قلب خانه خود، یعنی آشپزخانه است. ازاین بابت سخت است که علاوه بر اینکه باید با کف فضاهای دیگر منزل هماهنگ باشد، باید خصوصیاتی چون ضد لک بودن و مقاومت در برار شست و شو را هم دارا باشد. از آنجایی که در هر خانه ایرانی آشپزخانه پر رفت و آمد ترین محیط شمرده می شود، پس باید کف پوشی راانتخاب کنید که مناسب برای فضای پر تردد باشد.

کفپوش های مناسب برای فضای آشپزخانه عبارت است از:

کف پوش های بتونی صیقلی :

این نوع کف پوش ها دارای سخت ترین پوشش هستند و بسیار برای آشپزخانه شما مناسب است. زیرا در برابر ضربه مقاوم بوده و لکه نمیگیرد. نکته مهم این است که باعث بزرگتر و روشن تر شدن آشپزخانه شما می شود.

تخته های چوبی رنگ شده :

استفاده از این نوع کف پوش ها به لحاظ زیبایی و جلوه ای که دارند، فضای متفاوتی را ایجاد می کنند. این نوع تخته های چوبی رنگ شده به خوبی با رنگ سفید دیوارها و سقف همپوشانی می کند و در برابر لکه مقاوم هستند.

کاشی های سرامیکی :   

از این نوع کاشی ها برای آشپزخانه های پر رفت و آمد مناسب است، زیرا به آسانی تمیز می شوند. کاشی گرانیتی کلاسیک با هر دکوراسیون و سبکی هماهنگ می شود و برای خانه های خانوادگی ایده آل است.

کف پوش های وینیلی :

این نوع کف پوش ها برای پوشاندن ناهمواری های کف مناسب است. زیرا با ضخامت ۳ میلی متری، هر چیزی در زیر آن پنهان می شود. برای تمیز کردن این کف پوش ها از دستمال نم داراستفاده کنید. نکته مهم این است که کف پوش های وینیلی دارای رنگ بندی تند بوده که به خوبی با محیط کنتراست می شود.

کاشی های کائوچویی :

کاشی های کائوچویی بسیار مدرن بوده و دارای رنگ های تند می باشد. البته شایان ذکر است که این نوع کاشی ها با اینکه قابلیت ضد آب بودن را دارند، اما به دلیل رنگ بندی های تند، شاید کودکانه به نظر برسند.

کاشی های رنگی کوارتز :

اگر به دنبال ایجاد فضایی مدرن در آشپزخانه خود هستند، بهتر است از این نوع کاشی ها استفاده کنید. زیرا دارای رنگ های براقی هستند که مناسب یک فضای مدرن می باشد. این کاشی ها در برابر خش و لک مقاوم هستند و فضای آشپزخانه شما را به طور شگفت انگیزی بزرگتر از اندازه واقعی آن نشان می دهد.
کاشی های سفالی :

کاشی های سفالی به دلیل جنس سفالی که دارند، در تابستان آشپزخانه شما را خنک و در زمستان گرم می کنند. اگر به دنبال آشپزخانه ای کلاسیک هستید،این نوع کاشی ها گزینه مناسبی است، زیرا طرح شطرنجی قهوه ای مسی آنها یک حس روستایی را به آشپزخانه شما وارد می کند.

کف پوش های لمینیت :

کف پوش های لمینت از لحاظ قیمت مقرون به صرفه هستند و بیشتر آنها چندسال گارانتی دارند و برای یک آشپزخانه مدرن مناسب هستند. اتصالات گرمایشی که در زیر آنها وجود دارد، در زمستان هوای خانه شما را گرم می کند. 

بافت های آجری:

استفاده از بافت های آجری برای کف آشپزخانه جلوه ای خاص و طبیعی را ایجاد می کنند. این نوع کف پوش ها بسیار مقاوم و ضد لغزش هستند و برای خانواده های شلوغی که حیوانات خانگی دارند بسیار مناسب است.

نوشتهٔ بعدی
زیبا سازی محیط توسط نورپردازی
نوشتهٔ پیشین
مطالبی در ارتباط با کابینت ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید