دکوراسیون آشپزخانه اپن

بدون دیدگاه

 دکوراسیون آشپزخانه‌های اپن

زیبایی دکوراسیون آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار است، مخصوصا اگر آشپزخانه اپن باشد. زیرا بیشتر مورد دید قرار می گیرد. آشپزخانه های اپن برخلاف آشپزخانه‌های قدیمی، از سمت سالن پذیرایی دید دارند و به همین علت، مرتب چیدن وسایل آشپزخانه اپن در دکوراسیون پذیرایی هم تاثیرگذار است. با آشپزخانه اپن در منزل خود می توانید به ایجاد یک فضای یکپارچه کمک کنید و البته همان طور که می دانید این مدل آشپزخانه ها باعث بزرگتر جلوه دادن فضای خانه می شوند.   

بهتر است بدانید که آشپزخانه اپن به برقراری ارتباط بیشتر با سایر فضاهای منزل کمک می کند. البته به خاطر ایجاد این ارتباط، باید بین آشپزخانه و محیط اطراف هارمونی مناسبی برقرار باشد.

در صورتی که منزل شما دارای آشپزخانه اپن می باشد، برای چیدن آن بهتر است نکاتی را رعایت کنید تا همیشه یک آشپزخانه مرتب داشته باشید:

۱- بهتر است رنگی را برای کابینت ها و دیوارهای آشپزخانه اُپن انتخاب کنید که لکه ها را به سرعت نشان ندهد.

۲- برای کف آشپزخانه از کف پوشی استفاده کنید که به آسانی در صورت کثیف شدن قابل تمیز کردن باشد.

۳- از ضرورتهای مهم یک آشپزخانه اُپن، استفاده از یک هود مناسب است که بتواند به خوبی تهویه هوای آشپزخانه را انجام دهد.

۴- تا حد امکان از گذشتن قابلمه و وسایل برقی در قسمت هایی که قابل دیدن است، پرهیز کنید و آنها را درون کابینت‌ها جاسازی کنید.
۵- لازم نیست کفپوشی که برای آشپزخانه انتخاب می‌کنید، با کفپوش پذیرایی، یکی باشد. برای مثال اگر پذیرایی منزل شما موکت است می تواند آشپزخانه شما سرامیک باشد. اما اگر کفپوش تمام خانه سرامیک یا پارکت است، می‌توانید آشپزخانه را هم با‌‌ همان کفپوش بپوشانید. اما توجه داشته باشید که فرش یا قالیچه‌ای که در آشپزخانه می‌اندازید، به خوبی روی زمین محکم شود تا از لیز خوردن بر روی آن جلوگیری شود.

۶- بهتر است تمام وسایلی که برای کارکردن در کنار جایگاه گاز، سینک ظرف شویی و میز کار آشپزخانه به آن نیاز دارید، در اطراف آنها جاسازی کنید تا برای استفاده از آنها نیاز به تحرکت زیاد نداشته باشید. برای مثال ادویه‌ها، روغن و قابلمه‌ها را نزدیک گاز قرار داده و بشقاب و لیوان‌ها را کنار ظرف شویی مرتب کنید.

۷- در صورتی که می خواهید آشپزخانه اپن منزل شما مرکز توجه افرادی که در پذیرایی نشستند، نباشد بهتر است  درحین انتخاب رنگ پرده یا رنگ کاشی یا کابینت بین آن‌ها و سالن پذیرایی هارمونی ایجاد کنید.

۸- در صورت تمایل می توانید با نصب پرده های حصیری یا کاغذی متحرک بر روی اُپن مانع از دیده شدن داخل آشپزخانه شوید.

۹- انتخاب رنگ های روشن برای کابینت و پرده آشپزخانه گزینه مناسبی است تا مانع از تمرکز مهمانان شوید.

۱۰- با استفاده از صندلی های بار در آشپزخانه اپن ، یک محیط مناسب برای غذاخوری ایجاد کنید.

۱۱- برای نورپردازی آشپزخانه اپن بهتر است که از نور مهتابی در زیر کابینت استفاده کنید تا میز کارشما روشن باشد.برای زیبایی هرچه بیشتر فضای آشپزخانه از لامپ های هالوژن در قسمت بالای کابینت ها استفاده شود.با نصب یک لوستر مناسب با فضای آشپزخانه، به روشنایی کل محیط کمک کنید.  

نوشتهٔ بعدی
تمیز کردن انواع کف پوش
نوشتهٔ پیشین
زیبا سازی اتاق نشیمن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید