دکوراسیون ورودی منزل

بدون دیدگاه

دکوراسیون ورودی منزل

فضای ورودی منزل، اولین فضایی است که در زمان ورود به چشم افرادی که وارد منزل شما می شوند، می آید و با دیدن ورودی منزل ذهنیت آنها شکل می گیرد. از این رو اهمیت دکوراسیون فضای ورودی بسیار زیاد است و باید برای زیبایی و گیرایی فضای ورودی منزل ایده هایی داشته و با توجه به آن به دکوراسیون فضای ورودی بپردازید.

دیوار ورودی منزل :

برای دیوار ورودی منزل خود می توانید از پوشش های دکوراتیو استفاده کنید. پیشنهاد ما برای ورودی منزل نصب دیوار پوش های سه بعدی بست وال است. در صورتی که فضای ورودی منزل در نزدیکی نشیمن قرار دارد، استفاده از این دیوار پوش های سه بعدی ایده مناسبی برای تفکیک این دو فضا از یکدیگر خواهد بود. به دلیل خاصیت رنگ پذیری این دیوار پوش های سه بعدی می توانید در صورت تغییر رنگ دکوراسیون آنها را مجددا رنگ کرده و با دکوراسیون جدید منزل هماهنگ سازید. البته ایده های دیگری برای جدا سازی فضای ورودی از فضای نشیمن وجود دارد مانند استفاده از قفسه کتابخانه ایستاده بین دو فضا. اما ایده نصب دیوار پوش های سه بعدی بست وال زیبایی چشم گیری به فضای ورودی می دهد.

طراحی سقف ورودی :

سقف از قسمت هایی است که برای طراحی آن باید ایده خلاقانه داشته باشید. البته توصیه می کنیم سقف فضای ورودی را با رنگی تیره تر از رنگی که برای دیوارها استفاده کردید، رنگ آمیزی کنید. این کار باعث می شود تا فضایی گرم تر و صمیمی تر داشته باشید. با استفاده از یک نورپردازی زیبا و مناسب فضای ورودی منزل را جذاب تر و گیرا تر کنید.

هماهنگی دکوراسیون :

توجه داشته باشید که از رنگی برای دیوار ورودی منزل استفاده کنید، که هماهنگ با رنگ های موجود در دکوراسیون دیگر قسمت های خانه باشد. پیشنهاد می کنیم که از رنگ های اصلی برای سایر قسمت های منزل و از رنگ های مکمل در قالب عناصر جانبی در دکوراسیون فضای ورودی استفاده کنید و یک تمایز چشمگیری را بین فضای ورودی و بخش های دیگر منزل ایجاد کنید. این کار باعث می شود تا فضای ورودی دارای استقلال بوده و به شکل مناسبی با فضای های دیگر منزل ارتباط پیدا کند.

وجود آینه در ورودی منزل :

نصب یک آینه قدی بر روی دیوار ورودی خانه شما کاری الزامی است. زیرا علاوه بر جنبه تکنیکی که فضا را باز و وسیع نشان می دهد، جنبه کاربردی مهمی نیز دارد. کاربرد آینه ورودی منزل این است که افراد می توانند وضعیت ظاهری خود را بررسی کنند و همچنین هنگام خارج شدن از خانه نیز به راحتی آماده رفتن شوند.

چیدمان کاربردی دکوراسیون ورودی :

برای اینکه کاربری فضای ورودی خانه خود را افزایش دهید، حتما از جالباسی، جا کفشی و آویزهای دیواری در قسمت ورودی استفاده کنید و با این کار از فضای ورودی خانه حداکثر استفاده رابرده و بدون اینکه لطمه ای به زیبایی دکوراسیون وارد شود، فضایی را برای آویختن کت، مانتو، پالتو و همچنین وسایل جانبی همراه میهمانان از قبیل چتر، دستکش ها و کیف دستی ایجاد می کنید. البته فراموش نکنید که در قسمت ورودی منزل جایی را برای قرار دادن وسایلی مانند پاشنه کش و برس کفش و…فراهم آوردید.  

ورودی منحصر به فرد :

یادتان نرود که دکوراسیون فضای ورودی باید دربرگیرنده مجموعه ای از ویژگی ها، سلیقه، علایق و شخصیت شما باشد تا در بدو ورود به فردی که وارد منزل شما می شود، متوجه منحصر به فرد بودن منزل شما شود. برای اینکه دکوراسیون ورودی منزل را به نام خود ایجاد کنید، از قاب عکس های خانوادگی و یا اشیایی که از سفرهای مختلف با خود آورده اید و حتی عناصر مورد علاقه خود استفاده کنید. با این کار گلچینی از علایق خود را به فردی که وارد منزل شما می شود نشان می دهید.

برای تکمیل دکوراسیون ورودی می توانید از یک میز کنسول زیبا استفاده کنید و حتی آینه را بر روی آن قرار داده و  از دو شمعدان کوچک برای تزئین میز کنسول بهره ببرید. برای تمیز نگه داشتن فضا و جلوگیری از به هم ریختگی فضا از سبدهای حصیری فانتزی برای قرار دادن کلید ها و یا اشیای کوچک استفاده کنید. در صورتی بزرگ بودن فضای ورودی منزل از یک صندلی در کنار میز کنسول استفاده کنید.

 

نوشتهٔ بعدی
ترکیب رنگ ها در چیدمان
نوشتهٔ پیشین
اشکالات دکوراسیون منزل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید