رفع نم دیوار و سقف ساختمان

بدون دیدگاه

رفع نم و رطوبت دیوار و سقف ساختمان

یکی از مهمترین دلایلی که می تواند باعث بروز این مشکل شود رطوبت خانه ها است. در برخی از خانه ها از وسیله های افزایش رطوبت استفاده می شود که بهتر است میزان کمتری از این وسیله استفاده شود. یکی دیگر از راههای کاهش رطوبت بازکردن پنجره ها است که باعث می شود تا رطوبت خانه خارج شود.

در هنگام شستن دیوارها مراقب باشید

در هنگام شستن دیوارها مواظب باشید از آب زیادی استفاده نکنید. برخی از خانواده ها برای اینکه دیوار تمیزتری داشته باشند در مدت های کوتاه دیوارهای خانه را می شویند و همچنین استفاده از مواد شوینده برای تعداد دفعات زیاد میتواند باعث این مشکل و همچنین از بین بردن رنگ دیوار شود.

شناسایی نم دیوار و لکه های آب

یکی از نکاتی که باید به آن دقت کنید لکه های آب است. بعضی مواقع دیوارهای خانه حالت اولیه خودش را از دست می دهد. این می تواند نشانه ای از وجود نشتی در پشت دیوارها باشد. به محض اینکه این لکه ها را دید سریعا برای حل این مشکل اقدام کنید.

اگر مشکل نم و رطوبت از نشت و ترکیدگی لوله های آب باشد

ممکن است در قسمتی از ساختمان شما یا ساختمان همسایگان شما ترکیدگی لوله اتفاق افتاده باشد و باعث ایجاد رطوبت شود، نشت آب همان چیزی است که باید به شدت نگران آن باشید زیرا یکی از دلایل تخریب ساختمان ها ترکیدگی لوله و نشت آب است، حتی ممکن است نشت آب بسیار جزئی باشد ولی به مرور زمان کم کم به صورت رطوبت و نم جذب دیوارها و همچنین شالوده ساختمان شده و اگر باعث تخریب ساختمان نشود حتما” به گج دیوارها و سقف ساختمان صدمه زده و در مواردی باعث ایجاد بوی نم و رطوبت در کلی منزل خواهد شد.

اگر مشکل نم و رطوبت ساختمان از آب باران باشد

در مواردی هم ممکن است هیچ نشتی در ساختمان، آپارتمان و خانه شما اتفاق نیفتاده باشد.ممکن است علت رطوبت ساختمان ازآب باران باشد.به محض شروع فصل باران در کشورموارد زیادی از ایجاد رطوبت در منازل گزارش می شود. آب باران ممکن است به هر نحوی به منزل شما رسیده باشد.

اگر عایق کاری ساختمان باعث ایجاد نم و رطوبت شده باشد

حدس اول بسیاری از افراد این است که شاید ایزوگام و عایق توالت یا حمام یا آشپزخانه یا سقف ساختمان سوراخ شده و باعث ایجاد رطوبت و نم شده باشد که این حدس در موارد زیادی باعث می شود که اقدام به تخریب قسمت هایی از ساختمان کنندT ولی پس از پیدا کردن دلیل اصلی ایجاد نم و رطوبت از این کار پشیمان شوند. بنابراین بهتر است قبل از هرگونه تخریب با یک کارشناس صحبت کنید و از آنها در این امر کمک بگیرید.

نوشتهٔ بعدی
هفت روش جهت کاهش دمای منزل
نوشتهٔ پیشین
چند ایده دکوراتیو جهت سالن پذیرایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید