چند ایده دکوراتیو جهت سالن پذیرایی

بدون دیدگاه

ایده های دکوراتیو برای تغییر دکوراسیون پذیرایی

در خانه های بزرگ بخش گسترده ای از خانه را به عنوان سالن پذیرایی در نظر می گرفتند که تنها برای مهمان ها مورد استفاده قرار می گرفت. اما در خانه های امروزی کاربرد سالن پذیرایی تغییر کرده و دیگر حال و هوای گذشته را ندارد. سالن های پذیرایی مانند اتاق نشیمن به صورت مرتب مورد استفاده قرار می گیرد و با وجود کوچک تر شدن آن همچنان نیز سالن پذیرایی در دکوراسیون داخلی از اهمیت و ویژگی بالایی برخوردار است. ایده های دکوراتیو متنوعی وجود دارد که می توان با استفاده از آنها سالن پذیرایی منزل را برای حضور مهمانان و همچنین افراد ساکن در خانه تبدیل به فضایی راحت و البته زیبا نمود.

نکنه مهم این است که یک شیء به ظاهر کوچک می تواند تغییر تغییر بسیار زیادی را در دکوراسیون ایجاد کند. از این رو برای دکوراسیون سالن پذیرایی بهتر است که ترفند های مطرح در دکوراسیون داخلی را اجرا کنید و از نمونه های الهام بخش ایده بگیرید و به دنیال تغییرات جدید باشید. شاید تصور شما این باشد که یکی از بهترین و زیبا ترین مبلمان را برای خانه خود استفاده می کنید اما در نظر داشته باشید که شما می توانید فضایی شیک تری را در سالن پذیرایی منزل خود ایجاد کنید تنها کافی به جزئیات توجه کنید.

مبلمان با کوسن های طرح دار

استفاده از مبلمانی با رنگ خنثی در کنار کوسن های طرح دار می تواند سالن پذیرایی منزل شما را تبدیل به محبوب ترین بخش خانه شما کند. البته شاید شما جزء افرادی باشید که طرفدار دکراسیون ساده هستید اما فراموش نکنید که مبلمانی با رنگ خنثی را می توانید به راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ کنید و گاها” لازم است که تحرکی در فضای ساده خانه ایجاد کنید. به همین خاطر کوسن های طرح دار انتخاب مناسبی برای سالن پذیرایی هستند. انتخاب کوسن هایی با رنگ روشن و طرح گل یا طرح هندسی می تواند به راحتی بازگو کننده سلیقه شما باشد.

کلکسیون نقره ای

شما می توانید یک کلکسیون با رنگ نقره ای ایجاد کنید از این رو اشیاء دکوراتیو و همچنین اکسسوری های مجلل را تهیه کرده تا رنگ نقره ای اکسسور ها بتواند جلوه ای شیک و چشمگیر در فضا ایجاد کند. در خانه های مدرن امروزی بیشتر از لوازم نقره ای و برنزی به جای اکسسوری های طلایی استفاده می شود.

از یک کلکسیون سینی های نقره ای برای دکوراسیون یکی از دیوارهای سالن پذیرایی استفاده کنید. شاید تصور کردن این دکوراسیون به نظر شما کمی عجیب باشد، اما با اجرای آن می توانید ظاهری زیبا را به وجود آورید و حتی می توانید دیوار این فضا را آبی کرده تا از این طریق زیبایی رنگ نقره ای اکسسوری ها با رنگ آبی دیوار هماهنگی شگفت انگیزی را ایجاد کند.

استفاده از فرش های طرح دار

کفپوش های زیبای امروزی دیگر مجالی را برای پوشاندن همه بخش های خانه را ما شما نمی دهد و به همین خاطر فرش ها امروزه به عنوان یک اکسسوری دکوراسیون خانه شما را کامل می کنند و می توانند به شکل یک وسیله دکوری در خانه مورد استفاده قرار گیرند. حال اگر از فرش های طرح دار برای سالن پذیرایی منزل خود استفاده کنید می توانید فضای شیک تری را خلق نماید. فرش های ساده، تک رنگ و بدون طرح در دکوراسیون خانه محو شده و هیچ تاثیر دکوراتیوی ایجاد نخواهند کرد. به همین دلیل انتخاب فرشی با طرح های هندسی و دارای حداقل ۲ رنگ ظاهر زیبایی به دکوراسیون اتاق پذیرایی بخشیده و انتخاب مناسبی خواهد بود.

استفاده از گل های طبیعی

گل های طبیعی همیشه انرژی مکان را افزایش داده و هم با بوی مطبوع و هم با ظاهر زیبای خود باعث می شوند تا حس بهتری را تجربه کنید. به همین دلیل تلاش کنید تا از گل های طبیعی بیشتر استفاده کنید. بهره گیری از یک گلدان بزرگ شاید نتواند انتظار شما را برآورده کند، اما یک دسته گل طبیعی فضای سالن را به طور کلی تغییر می دهد. برای مثال می توانید گل هایی که دارای بوی مطبوعی هستند و ماندگاری بیشتری دارند را تهیه کرده و در یک گلدان شیشه ای زیبا قرار دهید و آن را در مناسب ترین مکان خانه بگذارید.

اضافه کردن رنگ های درخشان در محیط

ایده متنوع و همچنین دکوراتیو دیگری که می توانید از آن استفاده کنید این است که یک رنگ درخشان را به فضای سالن پذیرایی اضافه کنید تا توجه افرادی که برای اولین بار وارد فضای پذیرایی منزل شما می شوند را جلب کنید. برای مثال در اتاق پذیرایی با رنگ سیاه و سفید می توانید از رنگ زرد به عنوان رنگ اضافه استفاد کنید و برای تکمیل این دکوراسیون با این رنگ اضافه می توانید یک اکسسور مانند میز عسلی یا تابلویی زرد رنگ را در این محیط قرار دهید.

استفاده از کفپوش هایی با رنگ روشن

انتخاب کفپوش هایی با رنگ روشن می تواند طراحی دکوراسیون را راحت تر کرده و دست شما برای انتخاب سایر وسایل باز خواهد بود و جالب تر این است که کفپوش هایی با رنگ روشن امکان برجسته تر کردن وسایل را دارند و فضا را شیک و تر و چشمگیر تر خواهند کرد. برای مثال انتخاب مبلمانی با رنگ آبی روی کفپوش هایی با رنگ سفید زیبایی بی نظیری را ایجاد می کنند.

نوشتهٔ بعدی
رفع نم دیوار و سقف ساختمان
نوشتهٔ پیشین
پوشش مناسب جهت دیوار آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید