سقف های رنگی در دکوراسیون!

بدون دیدگاه

رنگ کردن سقف

در ابتدای این مقاله باید به این موضوع اشاره کنیم که زمانی که یک مکان طراحی و دکوراسیون می شود معمولا سقف آن فضا فراموش شده و مورد توجه قرار نمی گیرد. رنگ کردن سقف به رنگ سفید به معنای تمام شدن کار سقف است. اما در سال های اخیر افزایش استفاده از سقف های کاذب طرح دار و گچ بری های متنوع، نشان دهنده این است که سقف نیز به عنوان عنصری مهم در دکوراسیون داخلی در حال شناخته شدن است.  برای این که بدانید چگونه می توان از سقف های رنگی برای تکمیل دکوراسیون داخلی استفاده کرد با بست وال همراه باشید:

اگر در حال حاضر سقف اتاق های شما به رنگ سفید است و برای ایجاد تغییر در سقف کمی نگران هستید، می توانید برای ایجاد تغییر بر روی دیوارها از رنگ های ساده استفاده کرده و تنالیته تیره تر و یا روشن تر همان رنگ را برای سقف به کار ببرید و کمی آرام برای این تغییر قدم بردارید. اما اگر به دنبال این هستید که با استفاده از سقف تغییری اساسی در دکوراسیون داخلی ایجاد کنید، از کاغذ دیواری های طرح دار، رنگی و طرح های هندسی برای سقف الهام بگیرید. بررسی مدل های متنوع در زمینه رنگ آمیزی سقف های رنگی و مدل های ارائه شده در این مطلب می تواند برای شما الهام بخش باشد.

رنگ آمیزی و نقاشی کردن سقف

اگر سقفی که می خواهید آن را رنگ کنید متعلق به اتاق کودک است می توانید بیشتر از خلاقیت خود استفاده کنید.  برای مثال تکنیک های نقاشی آبرنگی را برای سقف های رنگی به کار ببرید. اما از آن جایی که رنگ آمیزی و نقاشی کردن سقف کار بسیار دشواری است می توانید از کاغذ دیواری های طرح دار و یا مواد پوشاننده برای ایجاد سقفی طرح دار استفاده کنید. این روش آسان تر و کم هزینه تر خواهد بود.

سقف اتاق هایی با دکوراسیونی شیک و مدرن

در سقف اتاق هایی با دکوراسیونی شیک و مدرن با استفاده از گچ بری و رنگ در کنار یکدیگر می توانید فضایی تاثیر گذار و زیبا در اتاق ایجاد کنید.

رنگ های دودی و طوسی برای سقف

اگر در سالن، اتاق غذاخوری و یا اتاق مورد نظر شما رنگ های آبی و قهوه ای رنگ های غالب هستند می توانید از رنگ های دودی و طوسی برای سقف استفاده کنید. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که اگر به دنبال مکانی روشن و دلباز هستید برای دیوار ها باید رنگ روشن را به کار ببرید. در غیر این صورت نور انعکاس پیدا نمی کند و اتاق به مکانی تنگ و کوچک تبدیل خواهد شد.

رنگ کردن سقف به رنگ آبی

در مکانی که از یک رنگ در کنار رنگ سفید استفاده شده است می توانید سقف را نیز به همان رنگ تغییر دهید. برای مثال در اتاقی با رنگ های آبی و سفید،  با رنگ کردن سقف به رنگ آبی به فضای دلباز تری دست پیدا کرده و انرژی فصل بهار را به خانه خود بیاورید.

رنگی تیره برای سقف

در اتاقی دارای جزئیات ظریف و زیبا بدون هیچ شکی می توانید از رنگی تیره برای سقف استفاده کنید. زیرا این رنگ باعث می شود تا جزئیات از آن چه که هست بیشتر دیده شده و تاثیر گذار تر باشند.

رنگ های صورتی، سرخابی، نارنجی، بنفش و سایر رنگ های زنانه انتخاب

اگر می خواهید در اتاق فرزند دختر خود تغییرات ایجاد کنید رنگ های صورتی، سرخابی،  نارنجی ، بنفش و سایر رنگ های زنانه انتخاب مناسبی برای سقف خواهند بود.

استفاده از رنگ سیاه برای سقف در کنار رنگ سفید

در خانه ای جوان و پویا که با سبک اسکاندیناوی دکوراسیون شده باشد، استفاده از رنگ سیاه برای سقف در کنار رنگ سفید فضایی جالب و تاثیر گذار ایجاد خواهد کرد.

رنگ سقف را به رنگ کاغذ دیواری تغییر دادن

در اتاقی که دارای کاغذ دیواری طرح دار و رنگی است می توانید از رنگ های به کار رفته در آن الهام گرفته و سقف را به رنگ کاغذ دیواری تغییر داده و فضایی زیبا، متعادل و هماهنگ ایجاد کنید. شاید در ابتدا قدم برداشتن بر خلاف عادت ها و ایجاد تغییر در رنگ سقف ها کمی عجیب و دشوار به نظر برسد، اما فراموش نکنید که ایجاد هرگونه تغییری نشان دهنده شجاعت و جسارت شما خواهد بود.

نوشتهٔ بعدی
اصول دکوراسیون حمام
نوشتهٔ پیشین
تفاوت طراحی داخلی و معماری داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید