چند نکته جهت متحول کردن دکوراسیون منزل

بدون دیدگاه

تحول در دکوراسیون  

برای ایجاد تغییر و تحول در جلوه کلی دکوراسیون خانه مجبور نیستید دکوراسیون کل خانه را تغییر دهید بلکه اقداماتی وجود دارد که تنها با انجام آن ها در یک ساعت یا در یک روز می توانید جلوه دکوراسیون خانه خود را دگرگون سازید و تغییری واقعی و محسوس را در خانه ایجاد کنید. برخی از مهم ترین اقداماتی که باعث ایجاد حس تازگی در دکوراسیون منزل می شود شامل موارد ذیل است :

 ۱- تغییر پوشش مبلمان و صندلی ها

در صورتی که جلوه صندلی ها و مبلمان منزل شما تکراری و خسته کننده شده است و یا احیانا خراب و فرسوده شده اند، می توانید با تغییر در پوشش صندلی ها به آسانی و بی دردسر آنها را نو کرده و جلوه ای دیگر به آنها ببخشید. تعویض پوشش صندلی ها راه مناسبی برای از بین بردن حس  کسلی در منزل است و باعث ایجاد تنوع در دکوراسیون منزل شده  و به راحتی مبلمان و صندلی هایی با ظاهر نو خواهید داشت .

۲- استفاده از کوسن برای مبلمان

یک راه عالی برای تحول در دکوراسیون منزل شما اضافه کردن کوسن به ترکیب مبلمان است .کوسن ها با رنگ و بافت های متنوع راه مناسبی برای ایجاد تاثیر گذاری بر روی  مبلهای قدیمی و ساده می باشد. همان طور که گفته شد کوسن ها با رنگ، بافت و طرحهای متنوع و در اشکال مختلف در بازار عرضه می شوند که شما میتوانید با توجه به دکوراسیون منزل خود از هر کدام از این کوسن ها استفاده کنید و به کاناپه های ساده خود جلوه ای متفاوت دهید و با این کار شاهد تحول چشم گیری دردکوراسیون منزل می شوید .

۳– طرحی نوین برای دیوار

برای ایجاد یک تحول بزرگ در دکوراسیون منزل خود بهتر است یکی از دیوار های اصلی  که میتواند دیوار اتاق پذیرایی یا دیوار پشت تلویزیون باشد را طراحی کنید. مثلا با رنگی متضاداز سایر دیوار های خانه ، رنگ آمیزی کنید ،اما پیشنهاد ما به شما نصب دیوار پوش های سه بعدی بست وال است . با سلیقه خود به انتخاب یکی از طرح های دیوار پوش بپردازید و از رنگی تند و زنده برای رنگ آمیزی دیوار استفاده کنید و شاهد یک دکوراسیون متفاوت در دیوار منزل خود باشید .

۴- دکور کردن بالای تخت خواب

با نصب یک قفسه ی به صورت طبقاتی در بالای تخت خواب یا نصب چند پنل دیوارپوش در داخل قاب تحول را ایجاد کنید.

۵  تعویض کلاهک چراغ ها

چراغ ها و آباژور های خانه خود را نگاه کنید در صورتی که از رنگ و طرح آنها خسته شده اید با عوض کردن کلاهک آنها باعث ایجاد تغییر در فضای خانه خود شده و نوسازی کنید . با رنگ کردن کلاهک ها و یا تغییر طرح آنها و یا اضافه کردن روبان وعناصر تزئینی به آنها جلوه فعلی آنها را تغییر دهید.


۶- سازماندهی بوفه ها

در داخل کمد ها و بوفه ها و کابینت ها معمولا وسایل و ظروف بسیاری چیده شده اند که بهتر است این وسایل را بیرون آورده و تمیز کنید تا دوباره درخشان شوند و به صورت مرتب در جای خود قرار دهید و وسایل اضافی را کم کنید در جای دیگر قرار دهید .
با توجه به اقداماتی که گفته شد می توان دریافت که لازم نیست برای تغییر و تحول در جلوه دکوراسیون خانه خود روزها و هفته ها وقت صرف کنید. بلکه با انجام یک یا چند یک از این اقدامات می توانید ظرف یک روز و یا حتی ظرف تنها در چند ساعت جلوه دکوراسیون خانه را دگرگون سازید و زمینه را برای تجدید روحیه خود و اعضای خانه خود به بهترین نحو فراهم سازید.

 

نوشتهٔ بعدی
رنگهای زنده در دکوراسیون منزل
نوشتهٔ پیشین
ایجاد نظم در چیدمان وسایل تزیینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید