چیدمان انواع میز

بدون دیدگاه

انواع چیدمان برای انواع میز

در صورتی که می خواهید نمای داخلی منزل شما شیک و زیبا به نظر برسد، بهتر است برای چیدمان هر یک از وسایل خود اصولی را  رعایت کنید تا علاوه بر جلوه بهتر و زیباتر، بیشترین کارایی را داشته باشند. برای مثال چیدمان انواع میزهایی که در منزل خود استفاده می کنید، اگر بر طبق اصول باشد، می تواند زیبایی منزل شمارا بیشتر کند.

میز نهارخوری:

بسیاری از خانواده های ایرانی فقط زمانی که مهمان دارند، از میز ناهار خوری استفاده می کنند و به همین دلیل به چیدمان میز ناهار خوری کمتر اهمیت می دهند. فراموش نکنید حتی اگر از این میز استفاده نمی شود هم می توانید به کمک آن خانه خود را زیباتر کنید. شاید یک رومیزی نه چندان بزرگ که تمام سطح میز را نپوشاند، به همراه ۲ عدد شمعدان برای میز ناهار خوری گزینه مناسبی باشد که بتواند فضای زیبایی برای سالن پذیرایی شما ایجاد کند.

میز جلو مبلی:

انواع مختلفی از میزهایی که برای جلوی مبل از آن استفاده می شود، وجود دارد. برای مثال میزی که دارای طبقه باشد، می توانید از طبقات پایینی آن برای گذاشتن کارد، چنگال، دستمال کاغذی و پیش دستی استفاده کنید. همیشه به یاد داشته باشید که میز جلوی مبلی باید تمیز و مرتب باشد، زیرا این مسله نشانه احترام به مهمان است. برای اینکه فضای بیشتری از میز را دراختیار مهمان قرار دهید از گذاشتن گلدان و وسایل تزیئنی بر روی چنین میزی خودداری کنید.

میز تلفن:

امروزه میز تلفن کاربرد خود را از دست داده و کمتر از آن استفاده میشود. در واقع استفاده از میز تلفن زمانی کمرنگ شد که تلفن های بیسیم رواج پیدا کردند. میزهای تلفن جای هر وسیله ای شد به جز تلفن. به همین دلیل کم کم کاربرد این میزها از یاد رفت و در خیلی از خانه ها این میزها نه تنها جایی برای نظم بیشتر نیستند، بلکه به بی نظمی هم نیز کمک می کند. بهتر است بدانید که نظم میزی مثل میز تلفن، در دکوراسیون منزل شما مهم است. کاغذ، مجله، دفتر تلفن و انواع خودکار و مداد را بر روی میز تلفن قرار ندهید زیرا این منظره در دکوراسیون منزل شما جلوه نامناسبی خواهد داشت. بهتراست این وسایل در داخل کمد میز قرار گیرد و در غیر این صورت از یک دفتر و یک خودکار در کنار تلفن خود استفاده کرده تا نظم میز از بین نرود.

میز آشپزخانه:

در ابتدا بهتر است بدانید که مرتب بودن میز آشپزخانه در اولویت قرار دارد. زیرا در صورت مرتب بودن این میز، در آشپزخانه خود به راحتی آشپزی می کنید و ظاهر آشپزخانه شما به هم نمی ریزد.میز آشپزخانه می تواند با توجه به فضا، بزرگ و یا کوچک باشد، اما هرگز نباید جایی برای وسایل اضافی شما باشد، بلکه باید مانند سایر میزهای منزل تمیز و مرتب بوده و بر روی آن از وسایل کوچکی مثل نمکدان استفاده کنید.

نوشتهٔ بعدی
مطالبی در ارتباط با کابینت ها
نوشتهٔ پیشین
نگهداری از گیاهان آپارتمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید