کاغذ دیواری قابل جابجایی

۴ دیدگاه
جدیدترین کاغذ دیواری

کاغذ دیواری قابل برداشت، قابل جابجایی یا قابل تعویض

یکی از مهمترین متریال دکوراتیو مورد استفاده در منازل کاغذ دیواری می باشد و شاید یکی معضلات بزرگ بسیاری از مستاجران این هست که تصور می کنند انتخاب و استفاده از کاغذ دیواری مختص صاحب خانه می باشد، در حالی که امروزه این مشکل با کمک کاغذ دیواری قابل براشت حل شده است.

کاغذ دیواری قابل برداشت که نام دیگر آن کاغذ دیواری موقت نیز است، میزان مانور مستاجران را جهت انجام طراحی مناسب افزایش داده است. این محصول توسط چسب ویژه ای مورد استفاده قرار میگیرد تا به صورت همیشگی به دیوار چسبیده نشود و در زمان انتقال یا جابجایی بتوان آن رابه راحتی و بدون هیچ زحمتی از دیوار جدا نمود به طوری که حتی صاحب خانه هم متوجه استفاده کاغذ دیواری توسط مستاجر نشود.

از معایب کاغذ دیواری های فعلی که به وفور از آنها استفاده می شود این است که جهت نصب کاغذ دیواری جدید می بایست کاغذ دیواری قبلی از روی دیوار جدا شود و برای اینکار معمولا از بخارشوی استفاده می گردد که علاوه بر صرف زمان زیاد احتمال سوختن دستها نیز وجود دارد، لذا بسیاری از افراد از مواد شیمیایی برای این منظور استفاده می کنند. حال با وجود کاغذ دیواری های قابل برداشت تمامی این مشکلات برطرف گردیده و عملیات نصب با سرعتی زیاد و بدون خستگی انجام می گیرد.

نحوه استفاده از کاغذ دیواری قابل برداشت

بهتر است قبل از اینکه بخواهید کاغذ دیواری قابل برداشت را نصب کنید ابتدا با دقت نگاهی به دیوارهای منزل یا محل کارتان بیاندازید تا متوجه شوید آیا گچ دیوار سست است یا خیر؟ اگر هر یک از این موارد در دیوار وجود دارد نتیجه میگیریم که  استفاده از کاغذ دیواری یک راه حل خوب نیست زیرا بافت زبر(خشن) باعث ایجاد حباب هایی در کاغذ می شود و در زمان کندن کاغذ دیواری قابل برداشت نیز می تواند بخش هایی از دیوار که گچ سست دارد را خراب کند.

مزایای استفاده از کاغذ دیواری قابل برداشت

مهمترین نکته در استفاده از این نوع کاغذ دیواری این است که برای ایجاد نقطه کانونی مورد استفاده قرار گرفته و به راحتی بر روی کاغذ های پی وی سی نیز قابل چاپ هستند. اگر طرح مورد انتخاب شما در ابعاد استاندارد باشد هیچ جای نگرانی برای تولید آن وجود ندارد، زیرا به راحتی قابل برش با ابعاد انتخابی شما هستند همچنین کاغذ دیواری های سه بعدی هم در جنس قابل برداشت تولید میشود.

کاغذ دیواری قابل برداشت ممکن است موقتی باشد ولی بعضی نمونه های آن حتی در برابر رطوبت حمام هم به خوبی مقاومت می کنند، در این نوع کاغذ دیواری ها تنوع طرح و رنگ بسیار زیاد است و در طرح های مخصوص اتاق کودکان و با اشکال کارتونی نیز قابل چاپ هستند.

کاغذ دیواری های تولید شده توسط برخی شرکت ها سازگار با محیط زیست و بدون فرایند VOC یا فتالات است. با وجود تمام این مزایایی که از این محصول در این مقاله برایتان بازگو کردیم هیچ بهانه ای برای زندگی با دیوارهای بی روح و خسته کننده وجود ندارد حتی اگر شما سالیان سال اجاره نشین باشید.

کاغذ دیواری جدید | کاغذ دیواری قابل برداشت | کاغذ دیواری قابل جابجایی | کاغذ دیواری فومی | جدیدترین کاغذ دیواری | کاغذ دیواری برجسته | کاغذ دیواری زیبا | جدیدترین مدل کاغذ دیواری

نوشتهٔ بعدی
موزاییک دکوراتیو در فضای داخلی
نوشتهٔ پیشین
انواع رادیاتور شوفاژ

۴ دیدگاه. همین الان خارج شوید

  • عالی

  • قیمتاشون چجوریه

  • سلام ، سال نو مبارک . توضیحاتی که فرمودید خیلی جالب و کارآمد هست . اما بنظر این مدل کاغذ دیواری باتوجه به تمام نکات مثبت باید قیمت بالایی داشته باشد . مثل برچسب های دیوارپوش فومی که در نگاه اول عالی هستند ولی هزینه زیادی برای مستاجر دارد باتوجه به اینکه الان اکثرقراردادها ۶ ماهه شدند .اگرهم یکسال باشد باز هم هزینه بالایی دارد. اگر گروه مهندسین شما بتوانند همین متریال را باقیمت پایین ارائه کنند باعث میشود تا رقبت خرید سطح پایین جامعه و مستاجرین با درآمد پایین بیشتر شود . باتشکر از شما

  • با درود و شاد باش متقابل. نظرات ارزشمند جنابعالی به واحد فنی منعکس خواهد گردید. با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید