طراحی و اجرای دکوراسیون فروشگاه کفش

بدون دیدگاه

برای اینکه مشتری جذب فروشگاه شما شود و مجبور به خرید شود تکنیک های هوشمندانه ای وجود دارند. این تکنیک ها شامل طراحی و دکوراسیون مناسب فروشگاه با در نظر گرفتن تمامی جوانب کار می باشند.

دکوراسیون فروشگاه کفش

فضای بیرونی باید مشتری را به درون مغازه دعوت کند برداشت اول از جانب مراجعین مهم و حیاتی است. هدف طراحی بیرونی فروشگاه باید با تمرکز بر نمایش علامت و آرم مغازه به مصرف کننده باشد. فروشگاه هایی که در یک نوع خاص از کفش و یا فروش برند بخصوصی فعالیت می کنند از این دسته اند. عناصر خارجی نیز باید روح موجودی فروشگاه را به بیننده انتقال بدهند. فروش کفش ورزشی نیازمند یک فضای پر انرژی و پویاست، به همین خاطر طراحی و دکوراسیون شاد و انرژی دهنده ای باید داشته باشد تا مشتری را تحت تاثیر قرار دهد.

طراحی دکوراسیون ویترین فروشگاه کفش

طراحی ویترین فروشگاه کفش

اگرچه نمایش فروشگاه از نمای بیرونی ، به طور خاصی آن را معرفی می کنند، طراحی یک ویترین برای تاثیر گذاری بیشتر مراجعین می تواند بازتاب بهتری داشته باشد. نکته ی قابل توجه در این زمینه چیدمان ترتیب خاص و مرتب و پرهیز از شلوغی و تجمع بیش از حد کفش ها در یک نقطه دید است. یک نمایش پر تجمع و شلوغ و کثیف به سرعت زیادی مشتری شما را فراری میدهد.

صندلی کافی

هنگامی که یک مشتری جذب یک کفش می شود و خواهان امتحان کردن آن است، در صورتی که یک مکان راحت برای نشستن پیدا نکند با نا امیدی فروشگاه شما را ترک خواهد کرد. علاوه بر این صندلی راحت کمک می کند تا مشتریان احساس کنند فروشگاه شما ، میزبان همیشه پذیرای آنهاست و باعث تکرار مراجعه آنها به فروشگاه شود.

ویترین فروشگاه کفش

نورپردازی خوب

نورپردازی در هر دو قسمت بیرونی و داخلی فروشگاه مهم است. طراحی یک نورپردازی خوب نیز می تواند به ایجاد محیطی گرم و استقبال کننده برای مشتریان منجر شود. اجناس مهم برتر فروشگاه را می توان با نورپردازی مستقیم و سقفی، برجسته تر نمایش داد تا مراجعین تمایز آنها با دیگر اقلام فروشگاه را متوجه شوند.

استفاده ی متعدد از آینه

استفاده ترکیبی از آینه های قدی و نیمه قدی یک انتخاب خوب برای دکوراسیون است به این خاطر که به خریدار اجازه می دهد تا هر دو تصویر کوچک و بزرگی کفش خود را مشاهده کند. اگر فروشگاه شما حجم زیادی از کفش را برای عرضه به مشتری دارد استفاده از آینه های متعدد در سراسر فروشگاه پیشنهاد می شود.

دکوراسیون فروشگاه کفش
نوشتهٔ بعدی
آجر خنک کننده سه بعدی
نوشتهٔ پیشین
یوبوت یا دال مجوف چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید