طرح های جدید دیوار پشت تلویزیون

بدون دیدگاه

تحول شگرف در نمای دیوار تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی منزل

در یک نگاه ساده تصور میکنیم  که برای تغییر دکوراسیون منزل باید به تغییر مبلمان، اثاثیه ،پرده، فرش و … بپردازیم ،اما با نگاهی بهتر به این نکته میرسیم که دیوار های منزل نقش مهمی را در دکوراسیون ایفا می کنند و از نظر متراژ فضای بیشتری را به خود اختصاص میدهند، در واقع دیوارها،  فضاهای زنده هر خانه به شمار می روند که قابلیت هر گونه فکر خلاقانه را به شما می دهند تا بهترین تغییر را در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید. به همین دلیل دیوارهای منزل بیشتر از هر چیزی در  دکوراسیون اهمیت دارند .

بدون اینکه مبلمان یا وسایل منزل را تغییر دهید و خرج بسیاری متحمل شوید با ایجاد یک تغییر در دیوار های منزل چهره ای نو در ظاهر آنها ایجاد کنید و آن وقت است که دگرگونی دکوراسیون را به چشم می بینید .

البته این را هم باید متذکر شد که شکل یکنواخت و یک دست سطح دیوارهای داخلی منازل به اندازه ای تکراری و نخ نما شده است که حتی استفاده از استیکر و کاغذ دیواری و سنگ آنتیک و دیگر تزئینات هم نمی تواند خیلی به جذابیت آن کمک کند. نصب قاب عکس های متفاوت برای تغییر دادن چهره دیوار هم ایده مناسبی نخواهد بود. شاید تابلوهای متنوع بتواند چهره اتاق شما را تغییر دهد، اما براستی   منحصر به فرد و متفاوت نخواهد بود . باید طرحی جدید را برای دیوار خانه درنظر گرفت که هم در اتاق نشیمن و هم در اتاق خواب و حتی راهرو های منزل قابل استفاده باشد.

دیوارها گسترده ترین سطوح اصلی خانه هستند و هنگامی که فردی وارد محیطی می شود ، عمده ترین سطوحی که در مقابل دیدگان او قرار می گیرند، دیوارهای آن محیط هستند که میزان تأثیرگذاری شان نسبت به سطوح دیگر شامل کف ها و سقف ها به مراتب بیشتر است.

امروزه خانواده ها ساعات زیادی از وقت خود را به تلویزیون و به طور کلی رسانه های تصویری اختصاص می دهند و این سبب می شود که نواحی اطراف تلویزیون یکی از نقاطی باشد  که بسیار مورد توجه قرار می گیرد .به همین دلیل ارائه یک طرح زیبا و در عین حال متناسب با فضای درون منزل از اهمیت زیادی برخوردار است.

به دیوارها و فضای داخلی منزلتان بیندیشید. شما می‌‌توانید از هر ایده‌ای استفاده کنید تا ظاهر دیوارهای منزل را متفاوت کنید. اما پیشنهاد ما برای دیوار تی وی روم ،  خصوص دیوار پشت  تلویزیون، نصب دیوار پوش سه بعدی بست وال است که تحول جدیدی در  طراحی دکوراسیون داخلی به شمار می روند و راه حل فوق العاده ای برای  تغییر ظاهر منزل و تمای پشت تی وی شما است . با استفاده از این پنل‌های سه‌ بعدی ، فضایی معمولی و ساده را به فضایی جذاب تبدیل کرده و بدین ترتیب دیوار منزل را گیراتر و جذاب تر خواهید دید .

ویژگی این نوع پوشش دکوراتیو این است که همیشه می‌تواند به زیبایی به نقطه کانونی در دکوراسیون اتاق تبدیل شود و فضایی گرم و صمیمی، سرگرم کننده و جالب یا لوکس و مدرن بیافریند. خوشبختانه این  دیوار پوش های تزیینی از تنوع بی نظیری برخوردارند ، سایزها، طرح ها و رنگ های متنوع که به راحتی می توانند با اجزاء و تجهیزات موجود در دکوراسیون منزل ، یک هارمونی بی نظیر ایجاد کنند.

برای ایجاد پرشی بزرگ و تحولی بسیار محسوس در دیوار های خانه و بخصوص در اصلی ترین دیوار که میتواند دیوار پشت تلویزیون باشد به نمونه کارهای اجراء شده در این رابطه مراجعه فرمایی. جهت مشاهده پروژه های مرتبط لطفا اینجا را کلیک کنید.

نوشتهٔ بعدی
تغییراتی در نور پردازی
نوشتهٔ پیشین
طرح های جدید دیوارپوش های سه بعدی بست وال رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید