متریال دکوراتیو اسپیلاین Spline

اسپیلاین (Spline)

پوشش های اسپیلاین spline یک محصول دکوراتیو است که در فضاهای مختلف ساختمان می توان از آن جهت ایجاد جلوه های دکوراتیو استفاده نمود. این متریال تشکیل شده از قطعاتی از جنس پلیمر ABS و می توانند در رنگ ها و طرح های مختلف ارائه گردند و از قرار دادن این قطعات کنار یکدیگر و با انجام نورپردازی مناسب در پشت آنها یک فضای دکوراتیو جدید ایجاد گردیده و می توانند جلوه ای ویژه و منحصر به فردی را خلق نمایند.  

مشخصات فنی spline

قطعه های اسپیلاین دارای ابعاد ۲۶*۳۲ سانتی متر می باشد و هر متر مربع از آن تعداد ۲۰ قطعه اسپیلاین را تشکیل می دهد. ضخامت هر قطعه  ۳ میلی متر بوده و به صورت کلی برجستگی آنها از سطح دیوار حداکثر تا ۵.۵ سانتی متر خواهد بود. 

اجرای  اسپیلاین

در ابتدا سطح زیر کار می بایست شاسی کشی شده تا قطعات اس پی لایت را بتوان با فاصله ای مناسب از سطح با پیچ روی شاسی نصب نمود. هر قطعه ای که نصب می شود قطعه بعدی در کنار آن به صورتی نصب گردیده که محل اتصال پیچ ها را کارور می نماید. در زمان خرید اسپیلاین همچنین یک پکیچ نورپردازی شامل نوارهای LED اس ام دی  همراه با یک منبع تغذیه و ریموت کنترل ارائه می گردد تا قبل از نصب و اجرای این متریال بتوان عملیات نورپردازی را انجام داد.

نوارهای  ال ای دی SMD در SP LINE

در زمان اجرای قطعات SPLINE می توان به جای استفاده از ال ای دی از فناوری SMD آن که سیستم نورپردازی با چند رنگ می باشد استفاده نمود. زیرا این سیستم علاوه بر اینکه سیستمی پیشرفته می باشد زیبایی بیشتری را هم ایجاد می کند.به دلیل اینکه در ساخت نوارهای SMD از  هیت سینک (خنک کننده)  آلومینیومی استفاده شده است این امکان فراهم می شود تا تبادل حرارت با محیط به شکل بهتر و راحت تر انجام شود و این مسله باعث می شود تا طول عمر ال ای دی ها خیلی بیشتر از شرایط معمولی گردد.

ویژگی اسپیلاین ها

قطعه های اسپیلاین به صورت ضد آب بوده و قابل استفاده در فضای مرطوب می باشد. در مکان هایی که تابش نور مستقیم خورشید و اشعه ماوراء بنفش وجود دارد نیز می توان از این متریال دکوراتیو استفاده نمود.
نصب اسپیلاین به راحتی و به صورت سریع قابل اجرا می باشد و این امکان وجود دارد که هوا از بین قطعه ها عبور کرده و منابع نوری را خنک نگاه دارد. وزن این قطعات بسیار سبک و در برابر ضربه مقاوم بوده و با طیف رنگی بسیار زیادی که دارند برای هر مکانی قابل استفاده می باشند. وجود آنها در یک محیط حساسیت ایجاد نکرده و به دلیل اینکه انبساط و انقباض این قطعات بسیار کم است در ابعاد پایدار بوده و در مقابل شوک های حرارتی دچار آسیب نمی شوند.
اسپیلاین spline
اسپیلاین
فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید