کاغذ دیواری مخملی

بدون دیدگاه

اطلاعاتی درباره کاغذ دیواری مخملی

یکی از انواع کاغذ دیواری های لوکس  که امروزه در فضاهای مختلف از آنها استفاده می شود کاغذ دیواری مخملی بوده که دارای طرح، رنگ و مدل های مختلف است که با توجه به ذوق و سلیقه افراد می تواند پاسخگوی نیاز افراد باشد.

کاغذ دیواری مخملی به صورت معمول در دسته کاغذ دیواری های گران قیمت قرار گرفته اما با این وجود به عنوان یک کاغذ دیواری لاکچری به حساب می آید که دارای زیبایی و کیفیت بالایی می باشد.

بر روی این نوع کاغذ دیواری ها به دلیل اینکه بافت مخملی قرار گرفته است حالت برجسته دارد و با لمس کاغذ روی دیوار برجستگی های طرح به خوبی مشخص خواهد بود.

کاغذ دیواری مخملی چیست؟

کاغذ دیواری مخملی نوعی از کاغذ دیواری است که از پارچه مخمل یا الیاف مخملی استفاده شده است.

مکان های قابل استفاده از کاغذ دیواری مخملی

با هر سبک دکوراسیونی می توان از کاغذ دیواری مخملی استفاده کرده و فضایی مدرن یا کلاسیک را ایجاد نمود. در فضاهای مختلفی مانند هتل ها، تالار ها، شو روم ها،لابی ها، منازل مسکونی، دفاتر کار و … استفاده می شوند و در صورتی که نورپردازی خاصی رو آنها انجام شود فضایی زیبا و لاکچری را ایجاد می کنند.

مزایا و معایب استفاده از کاغذ دیواری مخملی

کاغذ دیواری مخملی به دلیل اینکه مخمل پارچه ای اشرافی است دارای بافت و ظرافت خاصی می باشد و باعث می شود تا دیوار مورد نظر بسیار منحصر به فرد و زیبا شود. به دلیل اینکه در بافت و طرح این نوع کاغذ دیواری ها تفاوت وجود دارد به دیوار عمق می بخشد.

فضایی متمایز و یونیک را ایجاد کرده و باعث خاص شده دکوراسیون محیط خواهد شد اما به دلیل اینکه مقاومت این مدل از کاغذ دیواری ها در مقایسه با کاغذ دیواری هایی با جنس وینیل کمتر بوده به همین خاطر بهره گیری از این نوع کاغذ دیواری ها در هر فضایی توصیه نمی شود و شایان ذکر است که نباید آنها را با مواد شوینده شستشو کرد.

جنس کاغذ دیواری مخمل

کاغذ دیواری مخمل به صورت معمول دارای پس زمینه ای با جنس پارچه یا پی وی سی هستند که این مسله باعث می شود تا قیمت این نوع کاغذ دیواری ها گران تر از کاغذ دیواری های پی وی سی باشد.

انتخاب کاغذ دیواری مخملی

انتخاب کاغذ دیواری مخمل با توجه به رنگ و نوع دکوراسیون منزل قابل تغییر می باشد برای مثال در صورتی که مبلمانی با رنگ بنفش دارید می توانید از کاغذ دیواری با گل های مخملی بنفش استفاده کنید که از این طریق بتوان تم رنگی زیبایی را ایجاد و هماهنگی مناسبی را در فضا به وجود آورد.

تنوع طرح و رنگ در کاغذ دیواری های مخملی بسیار زیاد بوده و این امکان وجود دارد که برای فضاهای مختلف از طرح های مختلفی مانند طرح هندسی، پتینه، سه بعدی مینیمال و … استفاده نمود.

نوشتهٔ بعدی
پوستر سه بعدی ۳
نوشتهٔ پیشین
نورپردازی نمای ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: اخطار: مطابق با قانون کپی رایت شما مجاز به کپی برداری از این محتوا نیستید